staat nog op mn bucketlistquote:
godver wat grappig zeg...quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Verdomme, ik had eigenlijk het topic willen kapen.
De TT zou dan zijn geweest: Waar Liesbeth een list verzint.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Dit is de zoon van Liesbeth.
[ afbeelding ]
Ze ziet er gewoon oud uit. Maar zonder die zware make-up zou ze er beter uitzien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:51 schreef Albanus het volgende:
Zo wit dat je straks de tranen over haar gezicht kunt zien rollen.
Wat een bak.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Hahaha, hou op hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Dit is de zoon van Liesbeth.
[ afbeelding ]
Dat was wel geniaal geweest.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Lachen om dementerende bejaarden is ongepast.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:53 schreef marcodej het volgende:
Beatrice kan haar lachen niet inhouden.
Elfletterig weet dat jij dit soort humor kan waarderen.quote:
Deze post is waardeloos zonder een plaatje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
In werkelijkheid is de dochter van Liesbeth List geen onaangename verschijning...
Je blijft in je grappen hangen nu.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
In werkelijkheid is de dochter van Liesbeth List geen onaangename verschijning...
http://lmgtfy.com/?q=Elisah+Braaksmaquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder een plaatje.
jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand nog een leuken film op netflix?
Nou laat jij dan het goede voorbeeld zien met je 'gedrag'. Wat zou het dat Nicki Mina achter Bob zat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd bij jouw posts.
beter kijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb weer niet kunnen vinden wat er zo knap is aan Beatrice.
Ze laat altijd een souvenirtje achter in de WC. Misschien is dat het?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb weer niet kunnen vinden wat er zo knap is aan Beatrice.
Ja, nu krijg ik geen antwoord. Ik zal het je wederhelft Ajacied422 wel vragen. Man man man.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd bij jouw posts.
Inderdaad, ook op haar lelijkst en van heel dichtbij is ze knap.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, nu krijg ik geen antwoord. Ik zal het je wederhelft Ajacied422 wel vragen. Man man man.
Beetje de grote jongen uithangen zeker. Man rot op met je kloonaccount. Dat de mods nog een oogje dichtknijpen en jou een hand boven het hoofd houden.
Waar heb jij het overquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef Zipportal het volgende:
Dat de mods nog een oogje dichtknijpen en jou een hand boven het hoofd houden.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, ook op haar lelijkst en van heel dichtbij is ze knap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op één na slechtste resultaat van deze serie. RTL Late Night scoorde 1.070.000 kijkers, dus bijna het dubbele.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2014 09:06:15 ]
Dat is jouw probleem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het nog steeds niet.
Nog meer ellende voor Webschip.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:09 schreef alors het volgende:
Jeetje wat erg. Hopelijk gaat Webschip hier niet aan onderdoor.
En zoals gezegd ook Lodewijk Asscher.twitter:TijsvandenBrink twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 18:26:53Misschien wel de beste scheidsrechter ter wereld, Bjorn Kuipers, is vanavond te gast in #KvdB! reageer retweet
Sssssst! Gewoon niks zeggen. Gewoon zeggen dat het een aardige man uit Twente is, die iets over zijn hobby komt vertellen. Dan trapt -ie er wel in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:27 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nog meer ellende voor Webschip.En zoals gezegd ook Lodewijk Asscher.twitter:TijsvandenBrink twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 18:26:53Misschien wel de beste scheidsrechter ter wereld, Bjorn Kuipers, is vanavond te gast in #KvdB! reageer retweet
Of gewoon zeggen dat het die astronaut is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sssssst! Gewoon niks zeggen. Gewoon zeggen dat het een aardige man uit Twente is, die iets over zijn hobby komt vertellen. Dan trapt -ie er wel in.
No worries jongens, Webschip zal zeker kijken nu.quote:Lodewijk Asscher
Volgens minister Asscher heeft het kabinet de taak om ervoor te zorgen dat 'de radicalen niet winnen' en om jihadisme tegen te gaan?
Björn Kuipers
Björn Kuipers beleeft een topjaar als supermarktbeheerder. Hij beheert prestigieuze supermarkten. Wat komt er bij kijken om zover te komen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:41 schreef alors het volgende:
[..]
No worries jongens, Webschip zal zeker kijken nu.
De beroemde supermarktbeheerder; ken je die niet?quote:
Tim Krul.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De beroemde supermarktbeheerder; ken je die niet?![]()
Wie is trouwens die vakkenvuller in jouw UI?
Ah, dat is toch die vakkenvuller van de Jumbo in Oldenzaal? Meestal het laatste gangpad, richting de kassa.quote:
quote:Gerrit Zalm
Welke verwachtingen heeft oud-minister van Financiën Gerrit Zalm van de Nederlandse economie?
Gerrit Zalm geeft vanavond zijn perspectief op deze vragen. Hij gaat in op vragen welke maatregelen het kabinet moet nemen. Of wat ze juist niet moeten doen.
Ook praat hij over de ABN AMRO, waar hij bestuursvoorzitter van is. Hoe gaat het nu met deze bank? Hoe zit het met de beursgang?
Antoine Bodar over @Willy1967 en het geloof lijkt me ook een goed onderwerpquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
Benieuwd of ze vrijdag ook een aflevering maken waarin ze terugblikken op 8 jaar KvdB...
Ik verwacht Johan Derksen aan tafel. Bijvoorbeeld om te praten over het onverwachte Europese succes van PEC Zwolle. Of zoiets
Hoer aan tafel.quote:Gaya Branderhorst
Op straat voor hoer worden uitgescholden, of de vraag krijgen of je misschien seks wil. Dat overkomt actrice Gaya Branderhorst, en vele andere vrouwen, bijna dagelijks.
Daarom heeft Gaya besloten dat er een burgerinitiatief moet komen. Dat moet er toe leiden dat deze seksistische en intimiderende opmerkingen strafbaar worden gesteld. Vandaag is de website www.straatintimidatie.nl live gegaan. Er zijn 40.000 handtekeningen nodig om het burgerinitiatief op de agenda van de Tweede Kamer te krijgen.
Gaya Branderhorst vertelt er vanavond alles over aan Andries Knevel en Tijs van den Brink.
Zal wel een jonge meid zijn.quote:
Volgens google 32.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal wel een jonge meid zijn.
Tegen de tijd dat ze 50+ is gaat ze een intiatief indienen om seksistische opmerkingen verplicht te stellen, omdat nooit meer iemand naar haar omkiijkt.
Dat is precies het moment dat zij wel wil, maar iedereen haar voor hoer loopt uit te schelden.quote:
Hopelijk laten ze ook zijn blunders in de Eredivisie zien.twitter:KvdBtv twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 19:58:48Scheidsrechter Björn Kuipers floot de #ChampionsLeague finale en op het WK. Hij praat vanavond over dit topjaar: http://t.co/wEXaxhkxMD reageer retweet
Spannend hè?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Ik ben benieuwd wie de gasten zijn.
Matige Webschip-imitatiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Ik ben benieuwd wie de gasten zijn.
Dit vind ik geen goeie opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit!quote:
Maar ik ken jouw moeder helemaal niet!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit vind ik geen goeie opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit!
Vice MP?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Opnieuw twee politici aan tafel die iets gemeenschappelijk hebben.
Hadden we laatst Uitslag en Omtzigt aan tafel (beiden met voorkeursstemmen in de Tweede Kamer gekozen), nu zitten Zalm en Asscher tegelijk aan tafel.
Ra ra, wat hebben ze gemeen?
Dat kan ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ik ken jouw moeder helemaal niet!
Ze hebben allebei een puddingbuks.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Hadden we laatst Uitslag en Omtzigt aan tafel (beiden met voorkeursstemmen in de Tweede Kamer gekozen), nu zitten Zalm en Asscher tegelijk aan tafel.
Och, na een paar weken Pauw verlangen we er weer naar.quote:
De vooravond is altijd zo saai, bah.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Och, na een paar weken Pauw verlangen we er weer naar.
Zo gaat het altijd. Ik kijk ook weer uit naar DWDD.
Zul je net zien dat de eerste maandag die chansonBelg er zit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Och, na een paar weken Pauw verlangen we er weer naar.
Zo gaat het altijd. Ik kijk ook weer uit naar DWDD.
Allebei gierig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Of Premquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zul je net zien dat de eerste maandag die chansonBelg er zit.
De chansonbelg, Sylvana, een artiest die een liedje komt verkrachten. Dit dat zus zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of Peter Vandenmeerschquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerste maandag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En Nic0 met een hijg0rig gedichtjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:03 schreef OProg het volgende:
[..]
De chansonbelg, Sylvana, een artiest die een liedje komt verkrachten. Dit dat zus zo.
Gelukkig is die smerige heroineband weg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee man. Sommige liedjes deden ze wel leuk dat wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig is die smerige heroineband weg.
Corrie vond ze erg goed.
Niets mis met mensen van 32 hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaya ziet er best lekker uit voor haar leeftijd
Eens met Cor, dat deden ze gewoon leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Sommige liedjes deden ze wel leuk dat wel.
Ze is pas 32.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaya ziet er best lekker uit voor haar leeftijd
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Zalm gaat die NSB-er keihard uitlachen
Die Jejoen of zijn pa zal er wel zitten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:05 schreef Albanus het volgende:
Hopelijk nodigt Pauw maandag haatbaard uit in zijn eerste aflevering voor een boeiende mening over ISIS.
Dat Auschwitz-duo kon op zich nog aardig zingen...ze moeten alleen iets beter eten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig is die smerige heroineband weg.
Corrie vond ze erg goed.
Incident.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef Specularium het volgende:
Maar 40 executies, niks aan de hand.
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ook van 82?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets mis met mensen van 32 hoor.
Een verademing zal het wel even zijn. Mensen die er echt toe doen in plaats van die verkapte kutgasten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Die Jejoen of zijn pa zal er wel zitten.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef OProg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Kijk eens wat ik tegenkwam in het Reichsmuseum Marco.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef marcodej het volgende:
Deze man vertegenwoordig dus een volk. Dat is dus het schokkende.
Jijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Racist!*
(* volgens de poco-brigade)
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef OProg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freek Vonk komt vast weer met een koel reptiel langs.Dit is het en dat krijg je.
Mooi he! Jantje Toorop.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik tegenkwam in het Reichsmuseum Marco.
[ afbeelding ]
Dat zijn doorgaans gore profiteurs die teren op mij belastingcenten. Derhalve is daar wel degelijk wat mis mee.quote:
Gramulanion zit nu fappend voor de televisie terwijl hij naar RTL4 kijkt. Humberto Tan is ook weer bezig met zijn kuttalkshow met kutgasten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Gramulanion vindt ons allemaal racisten
Hangt een beetje van de agenda van Eva af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:07 schreef Albanus het volgende:
[..]
Freek Vonk komt vast weer met een koel reptiel langs.
Oké.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:08 schreef Albanus het volgende:
[..]
Gramulanion zit nu fappend voor de televisie terwijl hij naar RTL4 kijkt. Humberto Tan is ook weer bezig met zijn kuttalkshow met kutgasten.
Gramulanion is engnek-verslaafdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:08 schreef Albanus het volgende:
[..]
Gramulanion zit nu fappend voor de televisie terwijl hij naar RTL4 kijkt. Humberto Tan is ook weer bezig met zijn kuttalkshow met kutgasten.
Ik heb hier nog een flyertje van de Partij van de Eenheid. Ze hebben o.a. het standpunt om het vrouwenuurtje terug te brengen in het zwembad. Zo klinken die griezels bijna gezellig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef Specularium het volgende:
Maar 40 executies, niks aan de hand.
.
Asscher komt met slappe maatregelen anders is het rip pvdaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga inhoudelijk iets over de uitzending zeggen; ik waarschuw vast. Lees niet verder als je er niet tegen kunt.
Het is fijn dat Asscher inziet dat haatimams moeten worden aangepakt, maar ze lopen een paar jaar achter. Vanochtend werd dat nog op Radio 1 toegelicht. In Frankrijk zijn ze veel verder; daar ligt de focus op haatzaaien via internet (social media, etc.).
Nee jouw avatar is leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:11 schreef Albanus het volgende:
Asscher met zijn constant treurige hoofd.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
In Frankrijk is het dan ook al lang veel verder uit de hand gelopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga inhoudelijk iets over de uitzending zeggen; ik waarschuw vast. Lees niet verder als je er niet tegen kunt.
Het is fijn dat Asscher inziet dat haatimams moeten worden aangepakt, maar ze lopen een paar jaar achter. Vanochtend werd dat nog op Radio 1 toegelicht. In Frankrijk zijn ze veel verder; daar ligt de focus op haatzaaien via internet (social media, etc.).
Dat kon de wel eens stemmen op gaan leveren. Met wat hardere standpunten op het gebied van rechtshandhaving en migratie hebben ze een prima 'klootjesvolk-rechts' programma.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Asscher komt met slappe maatregelen anders is het rip pvda
Zelfs linkse politici nemen beslissingen waar de overgrote meerderheid van de Nederlanders voor is. Punt is wel, de politiek heeft altijd moeite om zaken goed aan te pakken. Kijk bijvoorbeeld naar het aannemen van wetgeving om de topinkomens af te romen. De top vindt nieuwe manieren om haar zakken te vullen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Hij noemde internet ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet het niet... het gebeurt vaker dat de gedroomde kroonprins uiteindelijk afhaakt. Zie Camiel Eurlings bij het CDA. En zie ook - geen presidentskandidaat, maar wel gedoodverfd partijleider - Boris van der Ham bij D66.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie Asscher nog wel MP worden.
Niks mis mee
Martin van Rijn een goed mens noemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het niet... het gebeurt vaker dat de gedroomde kroonprins uiteindelijk afhaakt. Zie Camiel Eurlings bij het CDA. En zie ook - geen presidentskandidaat, maar wel gedoodverfd partijleider - Boris van der Ham bij D66.
De PvdA heeft meer goede mensen rondlopen. Plasterk, Timmermans, Dijsselbloem... en vlak ook Martin van Rijn niet uit.
Camiel komt wel weer een keer politiek boven drijven als zijn schaapjes echt heel erg hoog en droog zijn.quote:
Ik ga op Omtzigtje stemmen, ook goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou je daar als CDA'er/CU'er op kunnen stemmen?
dat is inderdaad zo ongeveer wat hij net zeiquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Hier is Ascher oprecht. Je mag het zeggen, dat is de grens, het ronselen, het aanzetten tot, een klein stapje verder. Dat mag niet.
Timmermans is ook wel een goeie ja; Plasterk lijkt me iets te elitair voor het PvdA stemvolk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het niet... het gebeurt vaker dat de gedroomde kroonprins uiteindelijk afhaakt. Zie Camiel Eurlings bij het CDA. En zie ook - geen presidentskandidaat, maar wel gedoodverfd partijleider - Boris van der Ham bij D66.
De PvdA heeft meer goede mensen rondlopen. Plasterk, Timmermans, Dijsselbloem... en vlak ook Martin van Rijn niet uit.
Of die paar eigenwijze haren knippen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:16 schreef OProg het volgende:
Over niet al te lange tijd moet Lodewijk wel een tondeuse gaan kopen.
Hoe moeten we 'm dan noemen? Een slecht mens? Hij doet gewoon z'n werk, namelijk bezuinigingen doorvoeren die broodnodig zijn. Omdat anders de Albanussen van deze wereld weer moord en brand schreeuwen over te hoge lasten als gevolg van exploderende zorgkosten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Albanus het volgende:
[..]
Martin van Rijn een goed mens noemen.
Zolang hij maar geen voorbeeld aan Diederik neemt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Of die paar eigenwijze haren knippen.
Ik herinner me een poll van Maurice de Hond, waaruit bleek dat Plasterk beter scoorde dan Samsom als mogelijke premierskandidaat. En ook beter wat betreft kiezers naar de PvdA trekken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Timmermans is ook wel een goeie ja; Plasterk lijkt me iets te elitair voor het PvdA stemvolk.
Doe mij Omtzigt maar als minister. Dat is momenteel echt de enige CDA'er waar ik een hoge dunk van heb.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Buma zou eigenlijk een prima Minister oid kunnen zijn.
En Samsom werd het.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik herinner me een poll van Maurice de Hond, waaruit bleek dat Plasterk beter scoorde dan Samsom als mogelijke premierskandidaat. En ook beter wat betreft kiezers naar de PvdA trekken.
Wel is het zo dat Plasterk een beetje beschadigd is geraakt door de gang van zaken rondom zijn uitlatingen over de afluisterpraktijken.
Puntige kaak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:20 schreef marcodej het volgende:
Die vrouw naast Zalm is man geweest? Mannelijke trekken in het gezicht.
Met Plasterk ga je zeker D66'ers en links-liberale VVD'ers aantrekken ja. Toch zal de harde PvdA-kern hem nooit accepteren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik herinner me een poll van Maurice de Hond, waaruit bleek dat Plasterk beter scoorde dan Samsom als mogelijke premierskandidaat. En ook beter wat betreft kiezers naar de PvdA trekken.
Wel is het zo dat Plasterk een beetje beschadigd is geraakt door de gang van zaken rondom zijn uitlatingen over de afluisterpraktijken.
Da's ook wel weer zo. Het CDA is ook weer doodleuk uit de as herrezen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En Samsom werd het.
Beschadigd? De mensen vergeten snel hoor.
Hij werd anders keurig tweede in de lijsttrekkersverkiezing, achter Samsom.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Plasterk ga je zeker D66'ers en links-liberale VVD'ers aantrekken ja. Toch zal de harde PvdA-kern hem nooit accepteren.
Ik vind haar mooier dan Beatrice.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:20 schreef marcodej het volgende:
Die vrouw naast Zalm is man geweest? Mannelijke trekken in het gezicht.
We hebben zelfs een premier die afgeschreven was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo. Het CDA is ook weer doodleuk uit de as herrezen.
Ik doe net alsof ik dit niet gelezen heb.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We hebben zelfs een premier die afgeschreven was.
Ik vind Beatrice zo'n droevige blik hebben altijdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mannelijke vrouwen zijn populair... bij vrouwen.
Droevige hont.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Beatrice zo'n droevige blik hebben altijd
Vraag het haar wanneer je haar op straat tegen komt, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
lekker mokkel, misschien wil ze wel neuken.
Het volk is ontzettend wispelturig en weet niet wat te kiezen. Het is dat het alternatief zo veel verschrikkelijks heeft opgeleverd. Maar ik ben geen fan van de huidige bureaucratie die ze democratie noemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]In 2008-2009 was je voor gek versleten als je had gezegd: "Deze man is over een paar jaar onze premier".
En dan wel keihard schreeuwen: ''HOERRRRR''.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vraag het haar wanneer je haar op straat tegen komt, zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vraag het haar wanneer je haar op straat tegen komt, zou ik zeggen.
Kamphuis > Higlerquote:
Nou ja, ik denk wel dat hij momenteel de beste Nederlandse scheidsrechter is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:30 schreef Albanus het volgende:
Björn Kuipers wordt enorm gehyped als scheidsrechter.
Je bent net Specularium. Die duikt ook altijd onmiddellijk in een topic op als zijn naam wordt genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
Ik neem mijn fluit ook wel eens ter hand.
Haha.
39quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Hoe oud zijn posters als Webschip en Elfletterig eigenlijk?
Tussen de 25 en 40, zoals de meeste posters in dit topic.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Speculaas is overal en altijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent net Specularium. Die duikt ook altijd onmiddellijk in een topic op als zijn naam wordt genoemd.
Elflettering is ongeveer 87.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Daar hebben meer mensen last van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent net Specularium. Die duikt ook altijd onmiddellijk in een topic op als zijn naam wordt genoemd.
Klopt. Sherlock doet wonderen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen last van.
Leuk joh, maak nog eens een grapje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Ik herinner me de crisis van de jaren '30 nog als de dag van gisteren.
Je houdt je wel aan je zwijgplicht hè?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk joh, maak nog eens een grapje.
Gisteren was het ook al een dolle boel.
We branden een kaarsje.quote:
Ook een kaarsje voor jou. Fijn dat je ruim van te voren aangeeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er donderdagavond niet. Ik dacht: ik meld het vast.
Lijkt me heel verstandig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:41 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een groot warenhuis heeft zich bedacht over Zwarte Piet.
Niet mijn smaak. Mij te exotisch. En het lijkt me zo'n vrijgevochten tiepje. Daar hebben wij een broertje dood aan in Kattuk.quote:
Ik doe meequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zou dr kneiterhard volblaffen, zo op straat
vind je dit nu zelf positief of negatief?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet waar zij loopt, maar ik heb dit nog nooit gehoord.
Alles verder verwijderd dan een neef of nicht is al exotisch in Katwijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Mij te exotisch. En het lijkt me zo'n vrijgevochten tiepje. Daar hebben wij een broertje dood aan in Kattuk.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Allemaal van die vieze buitenlanders natuurlijk.
In mijn wijk zitten ook van die Marokkanen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet waar zij loopt, maar ik heb dit nog nooit gehoord.
Dit ligt heel gevoelig in de familie. Ik heb liever dat je hier over ophoudt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alles verder verwijderd dan een neef of nicht is al exotisch in Katwijk.
Grutjes wat een radicale reactie van mij, ik herken mijzelf hier niet in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef Albanus het volgende:
WK / [ACHTSTE FINALES @ 28/06/14 - 22:00] Colombia - Uruguay #2
[..]
Positief dat ik dat in mijn buurt (of waar ik dan ook loop trouwens) nooit heb gehoord, niet bij mezelf en ook niet bij anderen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vind je dit nu zelf positief of negatief?
Ach, jij legt ook regelmatig heel gevoelig iets in je familie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit ligt heel gevoelig in de familie. Ik heb liever dat je hier over ophoudt.
Sommige mensen die midden in de shit zitten, hebben er verrassend veel moeite mee om dat soort feiten te benoemen. Ik herinner me ook die Rotterdamse schooldirecteur, die (overigens op geweldige wijze) z'n school had opgeschoond en verbeterd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:48 schreef marcodej het volgende:
Ja, het is dus buitenproportioneel door allochtonen, maar dat kwam er pas in de allerlaatste zin van haar antwoord uit.
Dat jij in een achterstandswijk woont hoeft niet iedereen hier te weten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Ik was de hond aan het uitlaten was er een klein groepje Polen, blonde meiden met korte rokjes met hun vriendjes.
Liepen voorbij zo'n pleintje. Marokkanen: 'Psst.. psst.. meisje meisje'. Meiden reageerden niet. Daarna: 'Hoer! Hoer!'. Poolse gasten deden niets.
ja tuurlijk johquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Ik was de hond aan het uitlaten was er een klein groepje Polen, blonde meiden met korte rokjes met hun vriendjes.
Liepen voorbij zo'n pleintje. Marokkanen: 'Psst.. psst.. meisje meisje'. Meiden reageerden niet. Daarna: 'Hoer! Hoer!'. Poolse gasten deden niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |