Ik vind haar mooier dan Beatrice.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:20 schreef marcodej het volgende:
Die vrouw naast Zalm is man geweest? Mannelijke trekken in het gezicht.
We hebben zelfs een premier die afgeschreven was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo. Het CDA is ook weer doodleuk uit de as herrezen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We hebben zelfs een premier die afgeschreven was.
Ik vind Beatrice zo'n droevige blik hebben altijdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mannelijke vrouwen zijn populair... bij vrouwen.
Droevige hont.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Beatrice zo'n droevige blik hebben altijd
Vraag het haar wanneer je haar op straat tegen komt, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
lekker mokkel, misschien wil ze wel neuken.
Het volk is ontzettend wispelturig en weet niet wat te kiezen. Het is dat het alternatief zo veel verschrikkelijks heeft opgeleverd. Maar ik ben geen fan van de huidige bureaucratie die ze democratie noemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]In 2008-2009 was je voor gek versleten als je had gezegd: "Deze man is over een paar jaar onze premier".
En dan wel keihard schreeuwen: ''HOERRRRR''.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vraag het haar wanneer je haar op straat tegen komt, zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vraag het haar wanneer je haar op straat tegen komt, zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |