Ik vind haar mooier dan Beatrice.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:20 schreef marcodej het volgende:
Die vrouw naast Zalm is man geweest? Mannelijke trekken in het gezicht.
We hebben zelfs een premier die afgeschreven was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo. Het CDA is ook weer doodleuk uit de as herrezen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We hebben zelfs een premier die afgeschreven was.
Ik vind Beatrice zo'n droevige blik hebben altijdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mannelijke vrouwen zijn populair... bij vrouwen.
Droevige hont.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Beatrice zo'n droevige blik hebben altijd
Vraag het haar wanneer je haar op straat tegen komt, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
lekker mokkel, misschien wil ze wel neuken.
Het volk is ontzettend wispelturig en weet niet wat te kiezen. Het is dat het alternatief zo veel verschrikkelijks heeft opgeleverd. Maar ik ben geen fan van de huidige bureaucratie die ze democratie noemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]In 2008-2009 was je voor gek versleten als je had gezegd: "Deze man is over een paar jaar onze premier".
En dan wel keihard schreeuwen: ''HOERRRRR''.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vraag het haar wanneer je haar op straat tegen komt, zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vraag het haar wanneer je haar op straat tegen komt, zou ik zeggen.
Nou ja, ik denk wel dat hij momenteel de beste Nederlandse scheidsrechter is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:30 schreef Albanus het volgende:
Björn Kuipers wordt enorm gehyped als scheidsrechter.
Je bent net Specularium. Die duikt ook altijd onmiddellijk in een topic op als zijn naam wordt genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
Ik neem mijn fluit ook wel eens ter hand.
Haha.
39quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Hoe oud zijn posters als Webschip en Elfletterig eigenlijk?
Tussen de 25 en 40, zoals de meeste posters in dit topic.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Speculaas is overal en altijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent net Specularium. Die duikt ook altijd onmiddellijk in een topic op als zijn naam wordt genoemd.
Elflettering is ongeveer 87.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Daar hebben meer mensen last van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent net Specularium. Die duikt ook altijd onmiddellijk in een topic op als zijn naam wordt genoemd.
Klopt. Sherlock doet wonderen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen last van.
Leuk joh, maak nog eens een grapje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Ik herinner me de crisis van de jaren '30 nog als de dag van gisteren.
Je houdt je wel aan je zwijgplicht hè?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk joh, maak nog eens een grapje.
Gisteren was het ook al een dolle boel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |