dat is inderdaad zo ongeveer wat hij net zeiquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Hier is Ascher oprecht. Je mag het zeggen, dat is de grens, het ronselen, het aanzetten tot, een klein stapje verder. Dat mag niet.
Timmermans is ook wel een goeie ja; Plasterk lijkt me iets te elitair voor het PvdA stemvolk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het niet... het gebeurt vaker dat de gedroomde kroonprins uiteindelijk afhaakt. Zie Camiel Eurlings bij het CDA. En zie ook - geen presidentskandidaat, maar wel gedoodverfd partijleider - Boris van der Ham bij D66.
De PvdA heeft meer goede mensen rondlopen. Plasterk, Timmermans, Dijsselbloem... en vlak ook Martin van Rijn niet uit.
Of die paar eigenwijze haren knippen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:16 schreef OProg het volgende:
Over niet al te lange tijd moet Lodewijk wel een tondeuse gaan kopen.
Hoe moeten we 'm dan noemen? Een slecht mens? Hij doet gewoon z'n werk, namelijk bezuinigingen doorvoeren die broodnodig zijn. Omdat anders de Albanussen van deze wereld weer moord en brand schreeuwen over te hoge lasten als gevolg van exploderende zorgkosten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Albanus het volgende:
[..]
Martin van Rijn een goed mens noemen.
Zolang hij maar geen voorbeeld aan Diederik neemt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Of die paar eigenwijze haren knippen.
Ik herinner me een poll van Maurice de Hond, waaruit bleek dat Plasterk beter scoorde dan Samsom als mogelijke premierskandidaat. En ook beter wat betreft kiezers naar de PvdA trekken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Timmermans is ook wel een goeie ja; Plasterk lijkt me iets te elitair voor het PvdA stemvolk.
Doe mij Omtzigt maar als minister. Dat is momenteel echt de enige CDA'er waar ik een hoge dunk van heb.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Buma zou eigenlijk een prima Minister oid kunnen zijn.
En Samsom werd het.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik herinner me een poll van Maurice de Hond, waaruit bleek dat Plasterk beter scoorde dan Samsom als mogelijke premierskandidaat. En ook beter wat betreft kiezers naar de PvdA trekken.
Wel is het zo dat Plasterk een beetje beschadigd is geraakt door de gang van zaken rondom zijn uitlatingen over de afluisterpraktijken.
Puntige kaak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:20 schreef marcodej het volgende:
Die vrouw naast Zalm is man geweest? Mannelijke trekken in het gezicht.
Met Plasterk ga je zeker D66'ers en links-liberale VVD'ers aantrekken ja. Toch zal de harde PvdA-kern hem nooit accepteren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik herinner me een poll van Maurice de Hond, waaruit bleek dat Plasterk beter scoorde dan Samsom als mogelijke premierskandidaat. En ook beter wat betreft kiezers naar de PvdA trekken.
Wel is het zo dat Plasterk een beetje beschadigd is geraakt door de gang van zaken rondom zijn uitlatingen over de afluisterpraktijken.
Da's ook wel weer zo. Het CDA is ook weer doodleuk uit de as herrezen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En Samsom werd het.
Beschadigd? De mensen vergeten snel hoor.
Hij werd anders keurig tweede in de lijsttrekkersverkiezing, achter Samsom.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Plasterk ga je zeker D66'ers en links-liberale VVD'ers aantrekken ja. Toch zal de harde PvdA-kern hem nooit accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |