Asscher komt met slappe maatregelen anders is het rip pvdaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga inhoudelijk iets over de uitzending zeggen; ik waarschuw vast. Lees niet verder als je er niet tegen kunt.
Het is fijn dat Asscher inziet dat haatimams moeten worden aangepakt, maar ze lopen een paar jaar achter. Vanochtend werd dat nog op Radio 1 toegelicht. In Frankrijk zijn ze veel verder; daar ligt de focus op haatzaaien via internet (social media, etc.).
Nee jouw avatar is leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:11 schreef Albanus het volgende:
Asscher met zijn constant treurige hoofd.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
In Frankrijk is het dan ook al lang veel verder uit de hand gelopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga inhoudelijk iets over de uitzending zeggen; ik waarschuw vast. Lees niet verder als je er niet tegen kunt.
Het is fijn dat Asscher inziet dat haatimams moeten worden aangepakt, maar ze lopen een paar jaar achter. Vanochtend werd dat nog op Radio 1 toegelicht. In Frankrijk zijn ze veel verder; daar ligt de focus op haatzaaien via internet (social media, etc.).
Dat kon de wel eens stemmen op gaan leveren. Met wat hardere standpunten op het gebied van rechtshandhaving en migratie hebben ze een prima 'klootjesvolk-rechts' programma.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Asscher komt met slappe maatregelen anders is het rip pvda
Zelfs linkse politici nemen beslissingen waar de overgrote meerderheid van de Nederlanders voor is. Punt is wel, de politiek heeft altijd moeite om zaken goed aan te pakken. Kijk bijvoorbeeld naar het aannemen van wetgeving om de topinkomens af te romen. De top vindt nieuwe manieren om haar zakken te vullen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Hij noemde internet ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet het niet... het gebeurt vaker dat de gedroomde kroonprins uiteindelijk afhaakt. Zie Camiel Eurlings bij het CDA. En zie ook - geen presidentskandidaat, maar wel gedoodverfd partijleider - Boris van der Ham bij D66.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie Asscher nog wel MP worden.
Niks mis mee
Martin van Rijn een goed mens noemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het niet... het gebeurt vaker dat de gedroomde kroonprins uiteindelijk afhaakt. Zie Camiel Eurlings bij het CDA. En zie ook - geen presidentskandidaat, maar wel gedoodverfd partijleider - Boris van der Ham bij D66.
De PvdA heeft meer goede mensen rondlopen. Plasterk, Timmermans, Dijsselbloem... en vlak ook Martin van Rijn niet uit.
Camiel komt wel weer een keer politiek boven drijven als zijn schaapjes echt heel erg hoog en droog zijn.quote:
Ik ga op Omtzigtje stemmen, ook goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou je daar als CDA'er/CU'er op kunnen stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |