staat nog op mn bucketlistquote:
godver wat grappig zeg...quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Verdomme, ik had eigenlijk het topic willen kapen.
De TT zou dan zijn geweest: Waar Liesbeth een list verzint.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Dit is de zoon van Liesbeth.
[ afbeelding ]
Ze ziet er gewoon oud uit. Maar zonder die zware make-up zou ze er beter uitzien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:51 schreef Albanus het volgende:
Zo wit dat je straks de tranen over haar gezicht kunt zien rollen.
Wat een bak.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Hahaha, hou op hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Dit is de zoon van Liesbeth.
[ afbeelding ]
Dat was wel geniaal geweest.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Lachen om dementerende bejaarden is ongepast.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:53 schreef marcodej het volgende:
Beatrice kan haar lachen niet inhouden.
Elfletterig weet dat jij dit soort humor kan waarderen.quote:
Deze post is waardeloos zonder een plaatje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
In werkelijkheid is de dochter van Liesbeth List geen onaangename verschijning...
Je blijft in je grappen hangen nu.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
In werkelijkheid is de dochter van Liesbeth List geen onaangename verschijning...
http://lmgtfy.com/?q=Elisah+Braaksmaquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder een plaatje.
jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand nog een leuken film op netflix?
Nou laat jij dan het goede voorbeeld zien met je 'gedrag'. Wat zou het dat Nicki Mina achter Bob zat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd bij jouw posts.
beter kijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb weer niet kunnen vinden wat er zo knap is aan Beatrice.
Ze laat altijd een souvenirtje achter in de WC. Misschien is dat het?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb weer niet kunnen vinden wat er zo knap is aan Beatrice.
Ja, nu krijg ik geen antwoord. Ik zal het je wederhelft Ajacied422 wel vragen. Man man man.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd bij jouw posts.
Inderdaad, ook op haar lelijkst en van heel dichtbij is ze knap.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, nu krijg ik geen antwoord. Ik zal het je wederhelft Ajacied422 wel vragen. Man man man.
Beetje de grote jongen uithangen zeker. Man rot op met je kloonaccount. Dat de mods nog een oogje dichtknijpen en jou een hand boven het hoofd houden.
Waar heb jij het overquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef Zipportal het volgende:
Dat de mods nog een oogje dichtknijpen en jou een hand boven het hoofd houden.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, ook op haar lelijkst en van heel dichtbij is ze knap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op één na slechtste resultaat van deze serie. RTL Late Night scoorde 1.070.000 kijkers, dus bijna het dubbele.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2014 09:06:15 ]
Dat is jouw probleem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het nog steeds niet.
Nog meer ellende voor Webschip.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:09 schreef alors het volgende:
Jeetje wat erg. Hopelijk gaat Webschip hier niet aan onderdoor.
En zoals gezegd ook Lodewijk Asscher.twitter:TijsvandenBrink twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 18:26:53Misschien wel de beste scheidsrechter ter wereld, Bjorn Kuipers, is vanavond te gast in #KvdB! reageer retweet
Sssssst! Gewoon niks zeggen. Gewoon zeggen dat het een aardige man uit Twente is, die iets over zijn hobby komt vertellen. Dan trapt -ie er wel in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:27 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nog meer ellende voor Webschip.En zoals gezegd ook Lodewijk Asscher.twitter:TijsvandenBrink twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 18:26:53Misschien wel de beste scheidsrechter ter wereld, Bjorn Kuipers, is vanavond te gast in #KvdB! reageer retweet
Of gewoon zeggen dat het die astronaut is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sssssst! Gewoon niks zeggen. Gewoon zeggen dat het een aardige man uit Twente is, die iets over zijn hobby komt vertellen. Dan trapt -ie er wel in.
No worries jongens, Webschip zal zeker kijken nu.quote:Lodewijk Asscher
Volgens minister Asscher heeft het kabinet de taak om ervoor te zorgen dat 'de radicalen niet winnen' en om jihadisme tegen te gaan?
Björn Kuipers
Björn Kuipers beleeft een topjaar als supermarktbeheerder. Hij beheert prestigieuze supermarkten. Wat komt er bij kijken om zover te komen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:41 schreef alors het volgende:
[..]
No worries jongens, Webschip zal zeker kijken nu.
De beroemde supermarktbeheerder; ken je die niet?quote:
Tim Krul.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De beroemde supermarktbeheerder; ken je die niet?![]()
Wie is trouwens die vakkenvuller in jouw UI?
Ah, dat is toch die vakkenvuller van de Jumbo in Oldenzaal? Meestal het laatste gangpad, richting de kassa.quote:
quote:Gerrit Zalm
Welke verwachtingen heeft oud-minister van Financiën Gerrit Zalm van de Nederlandse economie?
Gerrit Zalm geeft vanavond zijn perspectief op deze vragen. Hij gaat in op vragen welke maatregelen het kabinet moet nemen. Of wat ze juist niet moeten doen.
Ook praat hij over de ABN AMRO, waar hij bestuursvoorzitter van is. Hoe gaat het nu met deze bank? Hoe zit het met de beursgang?
Antoine Bodar over @Willy1967 en het geloof lijkt me ook een goed onderwerpquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
Benieuwd of ze vrijdag ook een aflevering maken waarin ze terugblikken op 8 jaar KvdB...
Ik verwacht Johan Derksen aan tafel. Bijvoorbeeld om te praten over het onverwachte Europese succes van PEC Zwolle. Of zoiets
Hoer aan tafel.quote:Gaya Branderhorst
Op straat voor hoer worden uitgescholden, of de vraag krijgen of je misschien seks wil. Dat overkomt actrice Gaya Branderhorst, en vele andere vrouwen, bijna dagelijks.
Daarom heeft Gaya besloten dat er een burgerinitiatief moet komen. Dat moet er toe leiden dat deze seksistische en intimiderende opmerkingen strafbaar worden gesteld. Vandaag is de website www.straatintimidatie.nl live gegaan. Er zijn 40.000 handtekeningen nodig om het burgerinitiatief op de agenda van de Tweede Kamer te krijgen.
Gaya Branderhorst vertelt er vanavond alles over aan Andries Knevel en Tijs van den Brink.
Zal wel een jonge meid zijn.quote:
Volgens google 32.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal wel een jonge meid zijn.
Tegen de tijd dat ze 50+ is gaat ze een intiatief indienen om seksistische opmerkingen verplicht te stellen, omdat nooit meer iemand naar haar omkiijkt.
Dat is precies het moment dat zij wel wil, maar iedereen haar voor hoer loopt uit te schelden.quote:
Hopelijk laten ze ook zijn blunders in de Eredivisie zien.twitter:KvdBtv twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 19:58:48Scheidsrechter Björn Kuipers floot de #ChampionsLeague finale en op het WK. Hij praat vanavond over dit topjaar: http://t.co/wEXaxhkxMD reageer retweet
Spannend hè?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Ik ben benieuwd wie de gasten zijn.
Matige Webschip-imitatiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Ik ben benieuwd wie de gasten zijn.
Dit vind ik geen goeie opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit!quote:
Maar ik ken jouw moeder helemaal niet!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit vind ik geen goeie opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit!
Vice MP?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Opnieuw twee politici aan tafel die iets gemeenschappelijk hebben.
Hadden we laatst Uitslag en Omtzigt aan tafel (beiden met voorkeursstemmen in de Tweede Kamer gekozen), nu zitten Zalm en Asscher tegelijk aan tafel.
Ra ra, wat hebben ze gemeen?
Dat kan ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ik ken jouw moeder helemaal niet!
Ze hebben allebei een puddingbuks.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Hadden we laatst Uitslag en Omtzigt aan tafel (beiden met voorkeursstemmen in de Tweede Kamer gekozen), nu zitten Zalm en Asscher tegelijk aan tafel.
Och, na een paar weken Pauw verlangen we er weer naar.quote:
De vooravond is altijd zo saai, bah.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Och, na een paar weken Pauw verlangen we er weer naar.
Zo gaat het altijd. Ik kijk ook weer uit naar DWDD.
Zul je net zien dat de eerste maandag die chansonBelg er zit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Och, na een paar weken Pauw verlangen we er weer naar.
Zo gaat het altijd. Ik kijk ook weer uit naar DWDD.
Allebei gierig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Of Premquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zul je net zien dat de eerste maandag die chansonBelg er zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |