staat nog op mn bucketlistquote:
godver wat grappig zeg...quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Verdomme, ik had eigenlijk het topic willen kapen.
De TT zou dan zijn geweest: Waar Liesbeth een list verzint.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Dit is de zoon van Liesbeth.
[ afbeelding ]
Ze ziet er gewoon oud uit. Maar zonder die zware make-up zou ze er beter uitzien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:51 schreef Albanus het volgende:
Zo wit dat je straks de tranen over haar gezicht kunt zien rollen.
Wat een bak.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Hahaha, hou op hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Dit is de zoon van Liesbeth.
[ afbeelding ]
Dat was wel geniaal geweest.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Lachen om dementerende bejaarden is ongepast.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:53 schreef marcodej het volgende:
Beatrice kan haar lachen niet inhouden.
Elfletterig weet dat jij dit soort humor kan waarderen.quote:
Deze post is waardeloos zonder een plaatje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
In werkelijkheid is de dochter van Liesbeth List geen onaangename verschijning...
Je blijft in je grappen hangen nu.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
In werkelijkheid is de dochter van Liesbeth List geen onaangename verschijning...
http://lmgtfy.com/?q=Elisah+Braaksmaquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder een plaatje.
jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand nog een leuken film op netflix?
Nou laat jij dan het goede voorbeeld zien met je 'gedrag'. Wat zou het dat Nicki Mina achter Bob zat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd bij jouw posts.
beter kijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb weer niet kunnen vinden wat er zo knap is aan Beatrice.
Ze laat altijd een souvenirtje achter in de WC. Misschien is dat het?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb weer niet kunnen vinden wat er zo knap is aan Beatrice.
Ja, nu krijg ik geen antwoord. Ik zal het je wederhelft Ajacied422 wel vragen. Man man man.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd bij jouw posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |