Alles verder verwijderd dan een neef of nicht is al exotisch in Katwijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Mij te exotisch. En het lijkt me zo'n vrijgevochten tiepje. Daar hebben wij een broertje dood aan in Kattuk.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Allemaal van die vieze buitenlanders natuurlijk.
In mijn wijk zitten ook van die Marokkanen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet waar zij loopt, maar ik heb dit nog nooit gehoord.
Dit ligt heel gevoelig in de familie. Ik heb liever dat je hier over ophoudt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alles verder verwijderd dan een neef of nicht is al exotisch in Katwijk.
Grutjes wat een radicale reactie van mij, ik herken mijzelf hier niet in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef Albanus het volgende:
WK / [ACHTSTE FINALES @ 28/06/14 - 22:00] Colombia - Uruguay #2
[..]
Positief dat ik dat in mijn buurt (of waar ik dan ook loop trouwens) nooit heb gehoord, niet bij mezelf en ook niet bij anderen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vind je dit nu zelf positief of negatief?
Ach, jij legt ook regelmatig heel gevoelig iets in je familie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit ligt heel gevoelig in de familie. Ik heb liever dat je hier over ophoudt.
Sommige mensen die midden in de shit zitten, hebben er verrassend veel moeite mee om dat soort feiten te benoemen. Ik herinner me ook die Rotterdamse schooldirecteur, die (overigens op geweldige wijze) z'n school had opgeschoond en verbeterd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:48 schreef marcodej het volgende:
Ja, het is dus buitenproportioneel door allochtonen, maar dat kwam er pas in de allerlaatste zin van haar antwoord uit.
Dat jij in een achterstandswijk woont hoeft niet iedereen hier te weten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Ik was de hond aan het uitlaten was er een klein groepje Polen, blonde meiden met korte rokjes met hun vriendjes.
Liepen voorbij zo'n pleintje. Marokkanen: 'Psst.. psst.. meisje meisje'. Meiden reageerden niet. Daarna: 'Hoer! Hoer!'. Poolse gasten deden niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |