Dat Auschwitz-duo kon op zich nog aardig zingen...ze moeten alleen iets beter eten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig is die smerige heroineband weg.
Corrie vond ze erg goed.
Incident.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef Specularium het volgende:
Maar 40 executies, niks aan de hand.
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ook van 82?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets mis met mensen van 32 hoor.
Een verademing zal het wel even zijn. Mensen die er echt toe doen in plaats van die verkapte kutgasten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Die Jejoen of zijn pa zal er wel zitten.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef OProg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Kijk eens wat ik tegenkwam in het Reichsmuseum Marco.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef marcodej het volgende:
Deze man vertegenwoordig dus een volk. Dat is dus het schokkende.
Jijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Racist!*
(* volgens de poco-brigade)
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef OProg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freek Vonk komt vast weer met een koel reptiel langs.Dit is het en dat krijg je.
Mooi he! Jantje Toorop.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik tegenkwam in het Reichsmuseum Marco.
[ afbeelding ]
Dat zijn doorgaans gore profiteurs die teren op mij belastingcenten. Derhalve is daar wel degelijk wat mis mee.quote:
Gramulanion zit nu fappend voor de televisie terwijl hij naar RTL4 kijkt. Humberto Tan is ook weer bezig met zijn kuttalkshow met kutgasten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Gramulanion vindt ons allemaal racisten
Hangt een beetje van de agenda van Eva af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:07 schreef Albanus het volgende:
[..]
Freek Vonk komt vast weer met een koel reptiel langs.
Oké.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:08 schreef Albanus het volgende:
[..]
Gramulanion zit nu fappend voor de televisie terwijl hij naar RTL4 kijkt. Humberto Tan is ook weer bezig met zijn kuttalkshow met kutgasten.
Gramulanion is engnek-verslaafdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:08 schreef Albanus het volgende:
[..]
Gramulanion zit nu fappend voor de televisie terwijl hij naar RTL4 kijkt. Humberto Tan is ook weer bezig met zijn kuttalkshow met kutgasten.
Ik heb hier nog een flyertje van de Partij van de Eenheid. Ze hebben o.a. het standpunt om het vrouwenuurtje terug te brengen in het zwembad. Zo klinken die griezels bijna gezellig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef Specularium het volgende:
Maar 40 executies, niks aan de hand.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |