Regengoden tegen de muurquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef opperkleurder het volgende:
Het regent hier, men verwacht 40-50mm in de komende 24 uur.
Misschien dat er wat verwijzingen naar PSV in de OP kunnen?quote:
Ja, gedaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien dat er wat verwijzingen naar PSV in de OP kunnen?
topper dat je bent. mijn lievelingsneef. by far.quote:
Vind het een beetje respectloos dat dat niet gelijk is gebeurd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou het een mooi gebaar vinden als de tt veranderd wordt in #PrayForSuge.
Wie van jullie zit ook bij de Orde van de Gele Ster?quote:Ex-voetballer Clarence Seedorf heeft uit handen van Desi Bouterse het Grootlint in de Ere Orde van de Gele Ster ontvangen.
Dat is de hoogste burgeronderscheiding in Suriname, weet het ANP. Bouterse noemde Seedorf bij de onderscheiding "een grote zoon van Suriname" en zei trots te zijn dat Seedorf overal ter wereld vertelt over zijn roots.
Seedorf is momenteel werkloos, nadat hij al na enkele maanden werd ontslagen als trainer van AC Milan.
Hiero. Deze jongen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie van jullie zit ook bij de Orde van de Gele Ster?
ik was in de veronderstelling dat jij moderator bent op dit subforumquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind het een beetje respectloos dat dat niet gelijk is gebeurd.
Doe eens normaalquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien dat er wat verwijzingen naar PSV in de OP kunnen?
quote:
Oke Ferranquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:20 schreef JanCees het volgende:
http://instagram.com/p/sIB1wcSNE2/?modal=true
wat een kutkwaliteit
Balen zeg zo nou hey niet normaal meer gewoon ditquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef opperkleurder het volgende:
Het regent hier, men verwacht 40-50mm in de komende 24 uur.
Ik zie je uitgevoerde ALS nominatie vanzelf wel verschijnen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:36 schreef Dven het volgende:
Net even een wat zakjes om ijsblokjes te maken gekocht. Dit omdat het fucking heet is en mn cocktailtjes niet te rap op mogen warmen.
Bij de aankoop heb ik gekozen voor de verpakking met daarop een ijsbeer. Is toch een kwaliteitsnorm.
Alhoewel de ondernek wegkwijnende is wil ik graag een Vanilla IceBucketChallenge uitvoeren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie je uitgevoerde ALS nominatie vanzelf wel verschijnen.
1-3quote:
34quote:
Nou ga je gewoon lukraak getallen noemen. Klein kind dat je er loopt.quote:
Ik praat niet meer met of tegen jou.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou ga je gewoon lukraak getallen noemen. Klein kind dat je er loopt.
Trek ik me lekker niets van aan. Ik blijf het wel gewoon doen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met of tegen jou.
Lekker. Ik zie Liverpool niet winnen.quote:
Ballo speelt nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nounou, met half southampton en balotelli weet je het niet
Matthews pakt de etappe.quote:
Ook rode trui?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:16 schreef Albanus het volgende:
[..]
Matthews pakt de etappe.
Caruso daarvoor nog even op de brommer, had je moeten zien.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat wel erg weinig Nicki in inderdaad
Nee joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook rode trui?
Pakt toch wel z'n overwinningen mee die jongen.
Heb jij als grootste fan haar vannacht uit haar jurk zien scheuren?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En er zijn nog steeds mensen die blijven beweren dat dit geen prachtige vrouw is.
Uiteraard.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef Albanus het volgende:
[..]
Heb jij als grootste fan haar vannacht uit haar jurk zien scheuren?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En er zijn nog steeds mensen die blijven beweren dat dit geen prachtige vrouw is.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_dave_roelvink.html
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:19 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nee joh.
Belkin wel sterk van voren vandaag.
1. Matthews
2. Daniel Martin
3. Purito
4. Keldermerckx
5. Martens
6. Evans
7. Mondory
8. Bouhanni
Laat voornamelijk maar achterwege.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als je dit 'wijf' cremeert krijg je voornamelijk plastic
Gesink is ook wel goed bezig hoor. Was even gelost door pech maar door onder andere berggeitje Hofland weer terug in het pelotonquote:
waarom dit accountquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:25 schreef Albanus het volgende:
[..]
Gesink is ook wel goed bezig hoor. Was even gelost door pech maar door onder andere berggeitje Hofland weer terug in het peloton
Ben benieuwd naar 1e echte test.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:25 schreef Albanus het volgende:
[..]
Gesink is ook wel goed bezig hoor. Was even gelost door pech maar door onder andere berggeitje Hofland weer terug in het peloton
Om wat te doen? Strand?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wattan?
Weet jij trouwens nog een leuk dorpje of iets in Zeeland om eens een kijkje te nemen?
Dagje rondhobbelen met een chick. Strand kan, maar met dit aidsweer is dat ook niet echt optimaal.quote:
Pff, meeste dorpjes zijn zo klein heb je in ochtendje wel gezien. Als je auto hebt zou je ochtend naar Veere, beetje rondkijken en dan middag naar domburg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dagje rondhobbelen met een chick. Strand kan, maar met dit aidsweer is dat ook niet echt optimaal.
Sluis is ook wel grappig trouwens maar moet je wel door de tunnelquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dagje rondhobbelen met een chick. Strand kan, maar met dit aidsweer is dat ook niet echt optimaal.
Ja, Domburg stond sowieso op de planning want dat ken ik tenminste.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff, meeste dorpjes zijn zo klein heb je in ochtendje wel gezien. Als je auto hebt zou je ochtend naar Veere, beetje rondkijken en dan middag naar domburg.
Alleen Middelburg zou je wel hele dag van kunnen maken.
Okquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wilde net beschrijven hoe lekker mijn soort van thaise maaltijd is, moet ik niezen en heb ik pittige rijst in mijn neusholtesquote:
vruchtvleesquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kom je een beetje laat mee, maar vooruit.
[ afbeelding ]
mooie lepelquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een lelijke beeldkwaliteit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is wat ze ook in die breakerpakjes stoppen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uh, geen idee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is wat ze ook in die breakerpakjes stoppen?
Onsmakelijk gezicht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dagje rondhobbelen met chick.
SNAP!quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt zelf een onsmakelijk gezicht.
Bij mij gaat er altijd lucht UIT ipv IN als ik nies. Apart verhaal en vrij ongeloofwaardig Adames.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Wilde net beschrijven hoe lekker mijn soort van thaise maaltijd is, moet ik niezen en heb ik pittige rijst in mijn neusholtes
godverdomme
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt zelf een onsmakelijk gezicht.
Nu ben ik in de war.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:49 schreef Albanus het volgende:
[..]
Je bent zelf een onsmakelijk gezicht.
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij gaat er altijd lucht UIT ipv IN als ik nies. Apart verhaal en vrij ongeloofwaardig Adames.
Bij mij ook, als je eten in je mond hebt en het gaat eruit door niezen, blijft er wel eens wat achter in je neus. Geeft niet kapi, het is maandagquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij gaat er altijd lucht UIT ipv IN als ik nies. Apart verhaal en vrij ongeloofwaardig Adames.
Je bent nog niet echt in vorm zie ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eten in je mond en vervolgens in je neus? Dit moet je mij toch wat plastischer uitleggen voor ik het proces begrijp.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij mij ook, als je eten in je mond hebt en het gaat eruit door niezen, blijft er wel eens wat achter in je neus. Geeft niet kapi, het is maandag
Roda JC speelt straks weer, hé.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij mij ook, als je eten in je mond hebt en het gaat eruit door niezen, blijft er wel eens wat achter in je neus. Geeft niet kapi, het is maandag
Heb jij nog nooit bijv drinken door je neus gehad bij het niezen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eten in je mond en vervolgens in je neus? Dit moet je mij toch wat plastischer uitleggen voor ik het proces begrijp.
straks, eerst even opeten. het wordt koudquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eten in je mond en vervolgens in je neus? Dit moet je mij toch wat plastischer uitleggen voor ik het proces begrijp.
Nee...quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit bijv drinken door je neus gehad bij het niezen?
Jij wel?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit bijv drinken door je neus gehad bij het niezen?
Rawit waarschijnlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb zojuist sambal rewit op. Ik moet zeggen dat deze 100x lekkerder smaakt dan de standaard conimex sambal.
Heb je meegedaan met de eierbekogeling voor het huis van Schreurs?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ja.
ik zit voor volgende week in dubio.
Roda - MVV. Ze moeten gewoon voor FC Limburg gaan
Nee, ze moeten het ondertussen wel gewend zijn. Van der Luer is ook een Maastrichtenaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:55 schreef Albanus het volgende:
[..]
Heb je meegedaan met de eierbekogeling voor het huis van Schreurs?
Maar goed, Volendam uit zonder Van Hyfte en Dijkhuizen, altijd lastig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, ze moeten het ondertussen wel gewend zijn. Van der Luer is ook een Maastrichtenaar
Juist, die! Heerlijk smaakvol.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Rawit waarschijnlijk
en ja, wat een vergelijking zeg
Ken echt heel die selectie niet meer. Enige wat ik weet is dat half MVV is overgestapt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef Albanus het volgende:
[..]
Maar goed, Volendam uit zonder Van Hyfte en Dijkhuizen, altijd lastig.
Vlissingen dan. Frisse neus halen op de boulevard icm een goddelijk broodje van het smoske.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, Domburg stond sowieso op de planning want dat ken ik tenminste.Eens naar Veere kijken zo, thanx.
Middelburg vind ik niks.
Hallo kapiquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, proficiatZie ik je donderdag btw?
Je bommetje pep toch maar snuiven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel debiel pittig. Althans, ik heb eens zelf sambal gemaakt met een doosje verse rawitpepers. Dat was weer opnieuw met een theelepeltje opscheppen ipv eetlepels.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist, die! Heerlijk smaakvol.
Nope.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, proficiatZie ik je donderdag btw?
Vlissingen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vlissingen dan. Frisse neus halen op de boulevard icm een goddelijk broodje van het smoske.
Ben je bang dat we je maatje aanranden ofzo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope.Ben dan waarschijnlijk aan het werk, als ik vrij krijg ga ik nog wel met een maatje van me maar denk niet dat ik jullie dan op kom zoeken op Varkenoord.
Sowieso zijn toko's geniaal.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Wel debiel pittig. Althans, ik heb eens zelf sambal gemaakt met een doosje verse rawitpepers. Dat was weer opnieuw met een theelepeltje opscheppen ipv eetlepels.
Ik haal de sambal nu al tijden bij de toko. Hebben daar een koelkast met verse sambal. 4 euro voor een halve kilo. Laagje olie erop en het blijft wel een paar maanden goed.
0118-4quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar als je Middelburg niks vindt dan ben je voor vlissingen.
Kom op Hansje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Ken echt heel die selectie niet meer. Enige wat ik weet is dat half MVV is overgestapt.
Waarom post je niet onder je normale account?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Albanus het volgende:
[..]
Kom op Hansje.
Spelers van vorig jaar die er nog zijn
Martijn Monteyne
Ard van Peppen
Henk Dijkhuizen (nu zonder Guus Hupperts haar)
Guy Ramos
Timo Letschert
Wiljan Pluim
Mitchell Paulissen
Mark Höcher
Frank Demouge
Anco Janssen
Belangrijkste nieuwelingen: Lagourieh, Plat, Rutjes, Van Hyfte, Schreurs, Van Berkel
Niet echt, maar houd dat liever gewoon gescheiden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je bang dat we je maatje aanranden ofzo?
Speelt je autisme weer op?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom post je niet onder je normale account?
In populair FOK!-jargon spreken we decadent over ad hominem. Vrij genant omdat 99% van de mensen geen Latijn spreekt. Zeg dan gewoon lekker in je eigen boerentaal 'op de man spelen', denk ik dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat het gelijk weer zo moet.
Ben net ook bij de toko geweest, maar ik raak daar altijd nogal gedesorienteerd door de overload aan producten die ik niet ken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Wel debiel pittig. Althans, ik heb eens zelf sambal gemaakt met een doosje verse rawitpepers. Dat was weer opnieuw met een theelepeltje opscheppen ipv eetlepels.
Ik haal de sambal nu al tijden bij de toko. Hebben daar een koelkast met verse sambal. 4 euro voor een halve kilo. Laagje olie erop en het blijft wel een paar maanden goed.
Goes tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar als je Middelburg niks vindt dan ben je voor vlissingen.
Ad hominem, een van de klassieke drogredeneringen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Dven het volgende:
[..]
In populair FOK!-jargon spreken we decadent over ad hominem. Vrij genant omdat 99% van de mensen geen Latijn spreekt. Zeg dan gewoon lekker in je eigen boerentaal 'op de man spelen', denk ik dan.
Is het johannesquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom post je niet onder je normale account?
Je kunt ook gewoon onder je normale account posten, dan zijn dit soort discussies ook helemaal niet nodig.quote:
Wat zijn extra's?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso zijn toko's geniaal.![]()
Altijd blij als mijn moeder daar langs is geweest en wat extra's voor mij komt brenge.
Het is wel echt voor specifieke producten moet ik zeggen, al is die zo groot als een Amazing Oriental. En eigenlijk alleen als het gaat om pepers of andere kruiden. Soms dan zakken rijst of een groente als kouseband.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso zijn toko's geniaal.![]()
Altijd blij als mijn moeder daar langs is geweest en wat extra's voor mij komt brenge.
Ja, dat zou kunnen. Maar ik doe het niet. Meneer de protocolfetisjistquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon onder je normale account posten, dan zijn dit soort discussies ook helemaal niet nodig.
Maar hoe zou hij dan aandacht krijgen??quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon onder je normale account posten, dan zijn dit soort discussies ook helemaal niet nodig.
Ik vond de Alba in Albanus verdacht, vanaar.quote:
Ik ga ook vaker naar de toko en turk komende tijd. Scheelt een kluit geld.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is wel echt voor specifieke producten moet ik zeggen, al is die zo groot als een Amazing Oriental. En eigenlijk alleen als het gaat om pepers of andere kruiden. Soms dan zakken rijst of een groente als kouseband.
Terwijl ik bij een Turk zo voor 5 dagen aan eten kan inslaan zonder ergens anders te hoeven komen.
Zelfdequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toe aan vakantie, veelal moe, maar opzich primamet jou?
Niet gek gedachtquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vond de Alba in Albanus verdacht, vanaar.
Hij verzint altijd wel een manier. Maak je daar nu niet druk om.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hoe zou hij dan aandacht krijgen??
GGMM die anderen beschuldigt van aandacht tekort.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hoe zou hij dan aandacht krijgen??
Albanus_Vermerusquote:
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan dit nummer niet op Spotify vinden, 422 help me even
Bedanktquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Albanus het volgende:
[..]
Kom op Hansje.
Spelers van vorig jaar die er nog zijn
Martijn Monteyne
Ard van Peppen
Henk Dijkhuizen (nu zonder Guus Hupperts haar)
Guy Ramos
Timo Letschert
Wiljan Pluim
Mitchell Paulissen
Mark Höcher
Frank Demouge
Anco Janssen
Belangrijkste nieuwelingen: Lagourieh, Plat, Rutjes, Van Hyfte, Schreurs, Van Berkel
Beetje oesterduiken. Niets mis mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kapi en ik gaan diepzeevissen
Vetquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kapi en ik gaan diepzeevissen
Demouge is inmiddels weer geblesseerd, zoals verwacht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Bedankt
Niet verwacht dat Demouge er nog liep, maar die raken ze natuurlijk niet kwijt met zijn kapotte knieën.
Nicequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eind dit jaar pas. Zal Thailand worden denk ik.
Ik ben in. Geen geld.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:06 schreef Dven het volgende:
Tickets naar Singapore gevonden voor 500 euro retour. Prima prijsje.
twitter:RonaldKoeman twitterde op maandag 25-08-2014 om 19:04:49By train to #London! Capital One Cup! #Milwall-SaintsFc http://t.co/APVsn0xuFJ reageer retweet
Sowieso rondtrekken maar miss wel de eerste paar dagen een goed hotel om ff bij te komen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nicerondtrekken of resort? Denk het eerste jou een beetje kennende.
Moet je nog wel even een vluchtje van Amsterdam naar Sofia regelen. Of direct naar Istanbul.quote:
Dan kan ik net zo goed direct vliegen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet je nog wel even een vluchtje van Amsterdam naar Sofia regelen. Of direct naar Istanbul.
Er liggen wel grappige dingen tussen als de duizendjarige eieren, of durian in het vriesvak. Vis is trouwens ook wel een toppertje daar, vooral als je eens zin hebt in exotische vis of inktvis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben net ook bij de toko geweest, maar ik raak daar altijd nogal gedesorienteerd door de overload aan producten die ik niet ken.
tering, dat zou ik dus direct kopen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stonden paar dagen terug tickets bangkok voor 380
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed direct vliegen.
joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:06 schreef Albanus het volgende:
[..]
Demouge is inmiddels weer geblesseerd, zoals verwacht.
Is nog niet overtuigend. Zeker niet qua uitslagen. NEC doet dat vooralsnog wel en met tof spel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:10 schreef Adames het volgende:
[..]
joh.
Ik gunde het Roda stiekem ook wel. Schandalig slecht beleid, probleemjongeren als Letschert, Janssen en Kali binnenhalen in de hoop dat het opeens goed komt. Al zijn ze wel te groot voor de JL, dus hopelijk binnenkort weer terug.
En Guusje Hupperts mag van mij topscorer van de Eredivisie
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:10 schreef Albanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En op de pagina van drake gekeken maar kan niets vinden
2016 danquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:11 schreef Albanus het volgende:
[..]
Is nog niet overtuigend. Zeker niet qua uitslagen. NEC doet dat vooralsnog wel en met tof spel.
Gaat naar de Afrikaantjes zonder huis en voedselquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:12 schreef Dven het volgende:
Wat de neuk zijn die surcharges en hoe de neuk kunnen die hoger zijn dan de andere kosten bij elkaar?
[ afbeelding ]
niet allemaal zo dwars gaan lopen lullen joh want daar heb ik een pesthekel aan.. godverdomme, gaat iemand anders liggen pesten verrekte kwalquote:
Air Astanaquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef Dven het volgende:
Directe vlucht Istanbul - Bangkok 500 euries. Maar Air Astana
Moet ik maar gaan stelen? Willen jullie dat ik dan ga stelen? Heb ik vroeger ook zat gedaan. Moet ik dat wéér gaan doen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
niet allemaal zo dwars gaan lopen lullen joh want daar heb ik een pesthekel aan.. godverdomme, gaat iemand anders liggen pesten verrekte kwal
Altijd beter dan Bulgaria Airquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef Dven het volgende:
Zolang je maar niet met Malaysia airlines gaatquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef Dven het volgende:
Ik heb eigenlijk een hekel aan dat soort mensen, dezelfde mensen die de hele dag roepen dat de overheid niet deugt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet ik maar gaan stelen? Willen jullie dat ik dan ga stelen? Heb ik vroeger ook zat gedaan. Moet ik dat wéér gaan doen?
Heerlijk hoe het nooit aan hun ligt. Wat zijn ze toch zielig.
Inderdaad.. de politie maken het hem ZO moeilijk.. ah ja, als jij normaal rijdt stapelen die boetes zich niet opquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet ik maar gaan stelen? Willen jullie dat ik dan ga stelen? Heb ik vroeger ook zat gedaan. Moet ik dat wéér gaan doen?
Heerlijk hoe het nooit aan hun ligt. Wat zijn ze toch zielig.
kom je geld teveel?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:18 schreef Dven het volgende:
Of misschien maat kerst en oud en nieuw vieren in Tokyo. Pegasus en KLM. 600 euries
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:18 schreef Dven het volgende:
Of misschien maat kerst en oud en nieuw vieren in Tokyo. Pegasus en KLM. 600 euries
Nu RTL7 kijken tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
Je kan naar je werk rijdhuhuhu.. ik hoef niet te tanken schat DAAAAAAAAAAAAAAAAG![]()
jullie spelen met mij prive
We hoeven niet allemaal rond te komen van een fabrieksloontjequote:
Tokyo is geen reet aan manquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:18 schreef Dven het volgende:
Goede prijs?quote:
die is heldquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
Je kan naar je werk rijdhuhuhu.. ik hoef niet te tanken schat DAAAAAAAAAAAAAAAAG![]()
jullie spelen met mij prive
wie pijp je dan om zoveel te krijgen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:20 schreef Dven het volgende:
[..]
We hoeven niet allemaal rond te komen van een fabrieksloontje
Dven beft alles bij elkaar daar in Bulgarijequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie pijp je dan om zoveel te krijgen?
Mezelf. De hele dag.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie pijp je dan om zoveel te krijgen?
Bulgarski Bordsky Collyquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Dven beft alles bij elkaar daar in Bulgarije
je weet toch wat zijn bijnaam is?
Voor een slecht photoshop wel ja.quote:
Je bent zelf een slechte photoshop.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor een slecht photoshop wel ja.
Doe normaal tegen Lans of moet ik een oude quote erbij halen dat je voor winst Ajax was?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent zelf een slechte photoshop.
Ik was voor Ajax ja? Ben benieuwd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Lans of moet ik een oude quote erbij halen dat je voor winst Ajax was?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Is dit wat?
http://www.dell.com/nl/p/(...)piron-15-5547-laptop
89— Crossingquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Lans of moet ik een oude quote erbij halen dat je voor winst Ajax was?
Ik doe het zo hoor als je zo tegen Lange blijft doorgaan.
Ik heb opeens HBO2 op kanaal 15 zie ik net toevallig. Helaas is er nu wel een of andere stomme comedy bezig.quote:
Depay?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
89— Crossing
74— Finishing
53— Heading Accuracy
81— Short Passing
77— Volleys
407/500
SKILL
86— Dribbling
84— Curve
70— Free Kick Accuracy
82— Long Passing
85— Ball Control
427/500
MOVEMENT
90— Acceleration
90— Sprint Speed
90— Agility
78— Reactions
79— Balance
381/500
POWER
88— Shot Power
72— Jumping
79— Stamina
64— Strength
78— Long Shots
368/500
MENTALITY
76— Aggression
53— Interceptions
82— Positioning
84— Vision
73— Penalties
165/300
DEFENDING
42— Marking
62— Standing Tackle
61— Sliding Tackle
51/500
wie is ditquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
89— Crossing
74— Finishing
53— Heading Accuracy
81— Short Passing
77— Volleys
407/500
SKILL
86— Dribbling
84— Curve
70— Free Kick Accuracy
82— Long Passing
85— Ball Control
427/500
MOVEMENT
90— Acceleration
90— Sprint Speed
90— Agility
78— Reactions
79— Balance
381/500
POWER
88— Shot Power
72— Jumping
79— Stamina
64— Strength
78— Long Shots
368/500
MENTALITY
76— Aggression
53— Interceptions
82— Positioning
84— Vision
73— Penalties
165/300
DEFENDING
42— Marking
62— Standing Tackle
61— Sliding Tackle
51/500
Ik weet het oprecht niet. Ik weet dat een i7 snel is, 8GB goed genoeg is. Zover reikt mijn info.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als die 600 is, is het wel een goede prijs.
8GB is ruim genoeg en 1TB harddisk is ook niet mis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet het oprecht niet. Ik weet dat een i7 snel is, 8GB goed genoeg is. Zover reikt mijn info.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Depay?
Geef link met meer spelers
nee, Di Mariaquote:
UPC ofzo? Want bij Ziggo is dat niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb opeens HBO2 op kanaal 15 zie ik net toevallig. Helaas is er nu wel een of andere stomme comedy bezig.
i7 is onzin gebruiken95% of meer toch niet, i5 voldoet, maargoed is geen reden om deze niet te pakken maar is gewoon technisch. Maar wat doe je met een laptop? Die laptop is goed ook, maar ligt er ook een beetje aan wat je er mee doetquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Is dit wat?
http://www.dell.com/nl/p/(...)piron-15-5547-laptop
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
8GB is ruim genoeg en 1TB harddisk is ook niet mis.
Top. Ga ik die bestellen.quote:
i7 kan wel handig zijn als je aan photoshop/video editing doet, al hoewel i5 vrijwel hetzelfde isquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
i7 is onzin gebruiken95% of meer toch niet, i5 voldoet, maargoed is geen reden om deze niet te pakken maar is gewoon technisch. Maar wat doe je met een laptop? Die laptop is goed ook, maar ligt er ook een beetje aan wat je er mee doet
SSD maakt het gelijk duurder. Ik zou eventueel zelf een SSD er in zetten voor 100 euro meer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou zelf liever een SSD nemen en dan totaal 500 gb bijvoorbeeld.
ja UPC. Sinds vandaag denk ik. Moet je ook maar toevallig zien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
UPC ofzo? Want bij Ziggo is dat niet.
Niet veel eigenlijk. Beetje internetten en Football Manager.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
i7 is onzin gebruiken95% of meer toch niet, i5 voldoet, maargoed is geen reden om deze niet te pakken maar is gewoon technisch. Maar wat doe je met een laptop? Die laptop is goed ook, maar ligt er ook een beetje aan wat je er mee doet
Prijsverschil tussen i5 en i7 is niet der mate groot om het te laten. Heb zelf een i5 trouwens.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
i7 kan wel handig zijn als je aan photoshop/video editing doet
Ja daarom ook in totaal minder capaciteit om de prijs te compenseren. 1TB is veel voor een laptop vind ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
SSD maakt het gelijk duurder. Ik zou eventueel zelf een SSD er in zetten voor 100 euro meer.
Ja, dat bedoelde ik dus en daarom is het voor 95% onzin en kun je 100euro besparen (bij desktops bijv)quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
i7 kan wel handig zijn als je aan photoshop/video editing doet, al hoewel i5 vrijwel hetzelfde is
SSD heb ik al 1 besteld. Intel 256GB.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou zelf liever een SSD nemen en dan totaal 500 gb bijvoorbeeld.
Zender van de maand ofzo zeker?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
ja UPC. Sinds vandaag denk ik. Moet je ook maar toevallig zien.
Dan maakt het niet zo super veel uit. Maar dan voldoet die zeker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk. Beetje internetten en Football Manager.
Nicequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
SSD heb ik al 1 besteld. Intel 256GB.
FM moet zeker lukken. Ik FM zelf met een Intel® Core™ i5-4200U-processor 1.60; met Turbo Boost tot 2,60 GHz en 8GB geheugen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk. Beetje internetten en Football Manager.
Ik had ook nog deze gezien, maar die zit op het full-HD scherm na nergens hoger dan die dell.
http://www.mediamarkt.nl/(...)7907.html?langId=-11
Ohja ik heb het ookquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie toevallig net dit topic: TV / Primetime Emmy Awards 2014 denk dat het daarom is.
Met intels heb ik zakelijk gezien goede ervaringen. Weinig uitval. Dat was anders met Kingstons en een ander bekend merk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice
Vergeet niet regelmatig backups te maken (zeker van belangrijke data en foto's) want SSD gaan vaak kapot.
Externe HD van 3TB staan ter compensatie van mijn 256GB SSDquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice
Vergeet niet regelmatig backups te maken (zeker van belangrijke data en foto's) want SSD gaan vaak kapot.
true, maargoed het is praktisch gezien hetzelfde dus je kunt geld besparen met een i5, tenzij je dus zoals ik al zei hevig aan photoshop/video editing doet, dan kun je beter een i7 nemenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prijsverschil tussen i5 en i7 is niet der mate groot om het te laten. Heb zelf een i5 trouwens.
Ik heb de full-HD eis in principe laten vallen. Nice wel, maar weinig meerwaarde voor moi.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FM moet zeker lukken. Ik FM zelf met een Intel® Core™ i5-4200U-processor 1.60; met Turbo Boost tot 2,60 GHz en 8GB geheugen.
full-HD vond ik wel een must, zeker als je er lang naar kijkt wil je gewoon een goed scherm met goede resolutie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de full-HD eis in principe laten vallen. Nice wel, maar weinig meerwaarde voor moi.
Meid, het is wat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
Het freetjaptjoep topic is gesloten
Denk dat hij wel gepest is ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd zo vervelend. Volgens mij heb jij een hele moeilijk jeugd gehad.
Nee, vind jouw infantiele problemen gewoon bespottelijk lachwekkend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd zo vervelend. Volgens mij heb jij een hele moeilijk jeugd gehad.
Sarcasme en cynisme. Does it ring a bell?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vind jouw infantiele problemen gewoon bespottelijk lachwekkend.
Oh ja tuurlijk. De "het was eigenlijk maar sarcastisch". Een bekende internet-tactiek om onder je domme uitspraken uit te komen. We geloven je.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sarcasme en cynisme. Does it ring a bell?
Okequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk. De "het was eigenlijk maar sarcastisch". Een bekende internet-tactiek om onder je domme uitspraken uit te komen. We geloven je.
tering, jij bent zo zuur dat je gewoon geen realiteitsbesef meer hebtquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk. De "het was eigenlijk maar sarcastisch". Een bekende internet-tactiek om onder je domme uitspraken uit te komen. We geloven je.
Hallo JanCeesquote:
Mijn hemel. Heb je nou echt niet door dat ik hem aan het trollen ben.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tering, jij bent zo zuur dat je gewoon geen realiteitsbesef meer hebt
Niemand die dat beter bloot had kunnen leggen dan jij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jongens kijk eens GGMM is mij aan het trollen, wat een mannetje is het tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo JanCees
* GGMM begint hard te zwaaien.
[..]
Mijn hemel. Heb je nou echt niet door dat ik hem aan het trollen ben.
Wat ben jij zuur zeg.![]()
Oeh, iemand is een beetje gepikeerd omdat hij er in trapte.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jongens kijk eens GGMM is mij aan het trollen, wat een mannetje is het toch
Ja, jammer hé. Zeker gezien het zoveelste freeHMF topic van C_A wel gewoon open bleef en zelfs een reeks werd. Terwijl de posts van tjaptjoep op dit forum veel meer diepgang in vergelijking met HMF hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
Het freetjaptjoep topic is gesloten
De legendarische tjaptjoep heeft een ban. Ken uw klassiekers Geo4kant.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
Maar wat is nou een freettjaptjoep? is dat een woord voor "de chinees" ?
Hoi Renequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo JanCees
* GGMM begint hard te zwaaien.
[..]
Mijn hemel. Heb je nou echt niet door dat ik hem aan het trollen ben.
Wat ben jij zuur zeg.![]()
Ik speel graag het spelletje mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oeh, iemand is een beetje gepikeerd omdat hij er in trapte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |