Regengoden tegen de muurquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef opperkleurder het volgende:
Het regent hier, men verwacht 40-50mm in de komende 24 uur.
Misschien dat er wat verwijzingen naar PSV in de OP kunnen?quote:
Ja, gedaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien dat er wat verwijzingen naar PSV in de OP kunnen?
topper dat je bent. mijn lievelingsneef. by far.quote:
Vind het een beetje respectloos dat dat niet gelijk is gebeurd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou het een mooi gebaar vinden als de tt veranderd wordt in #PrayForSuge.
Wie van jullie zit ook bij de Orde van de Gele Ster?quote:Ex-voetballer Clarence Seedorf heeft uit handen van Desi Bouterse het Grootlint in de Ere Orde van de Gele Ster ontvangen.
Dat is de hoogste burgeronderscheiding in Suriname, weet het ANP. Bouterse noemde Seedorf bij de onderscheiding "een grote zoon van Suriname" en zei trots te zijn dat Seedorf overal ter wereld vertelt over zijn roots.
Seedorf is momenteel werkloos, nadat hij al na enkele maanden werd ontslagen als trainer van AC Milan.
Hiero. Deze jongen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie van jullie zit ook bij de Orde van de Gele Ster?
ik was in de veronderstelling dat jij moderator bent op dit subforumquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind het een beetje respectloos dat dat niet gelijk is gebeurd.
Doe eens normaalquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien dat er wat verwijzingen naar PSV in de OP kunnen?
quote:
Oke Ferranquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:20 schreef JanCees het volgende:
http://instagram.com/p/sIB1wcSNE2/?modal=true
wat een kutkwaliteit
Balen zeg zo nou hey niet normaal meer gewoon ditquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef opperkleurder het volgende:
Het regent hier, men verwacht 40-50mm in de komende 24 uur.
Ik zie je uitgevoerde ALS nominatie vanzelf wel verschijnen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:36 schreef Dven het volgende:
Net even een wat zakjes om ijsblokjes te maken gekocht. Dit omdat het fucking heet is en mn cocktailtjes niet te rap op mogen warmen.
Bij de aankoop heb ik gekozen voor de verpakking met daarop een ijsbeer. Is toch een kwaliteitsnorm.
Alhoewel de ondernek wegkwijnende is wil ik graag een Vanilla IceBucketChallenge uitvoeren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie je uitgevoerde ALS nominatie vanzelf wel verschijnen.
1-3quote:
34quote:
Nou ga je gewoon lukraak getallen noemen. Klein kind dat je er loopt.quote:
Ik praat niet meer met of tegen jou.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou ga je gewoon lukraak getallen noemen. Klein kind dat je er loopt.
Trek ik me lekker niets van aan. Ik blijf het wel gewoon doen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met of tegen jou.
Lekker. Ik zie Liverpool niet winnen.quote:
Ballo speelt nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nounou, met half southampton en balotelli weet je het niet
Matthews pakt de etappe.quote:
Ook rode trui?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:16 schreef Albanus het volgende:
[..]
Matthews pakt de etappe.
Caruso daarvoor nog even op de brommer, had je moeten zien.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat wel erg weinig Nicki in inderdaad
Nee joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook rode trui?
Pakt toch wel z'n overwinningen mee die jongen.
Heb jij als grootste fan haar vannacht uit haar jurk zien scheuren?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En er zijn nog steeds mensen die blijven beweren dat dit geen prachtige vrouw is.
Uiteraard.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef Albanus het volgende:
[..]
Heb jij als grootste fan haar vannacht uit haar jurk zien scheuren?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En er zijn nog steeds mensen die blijven beweren dat dit geen prachtige vrouw is.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_dave_roelvink.html
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:19 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nee joh.
Belkin wel sterk van voren vandaag.
1. Matthews
2. Daniel Martin
3. Purito
4. Keldermerckx
5. Martens
6. Evans
7. Mondory
8. Bouhanni
Laat voornamelijk maar achterwege.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als je dit 'wijf' cremeert krijg je voornamelijk plastic
Gesink is ook wel goed bezig hoor. Was even gelost door pech maar door onder andere berggeitje Hofland weer terug in het pelotonquote:
waarom dit accountquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:25 schreef Albanus het volgende:
[..]
Gesink is ook wel goed bezig hoor. Was even gelost door pech maar door onder andere berggeitje Hofland weer terug in het peloton
Ben benieuwd naar 1e echte test.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:25 schreef Albanus het volgende:
[..]
Gesink is ook wel goed bezig hoor. Was even gelost door pech maar door onder andere berggeitje Hofland weer terug in het peloton
Om wat te doen? Strand?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wattan?
Weet jij trouwens nog een leuk dorpje of iets in Zeeland om eens een kijkje te nemen?
Dagje rondhobbelen met een chick. Strand kan, maar met dit aidsweer is dat ook niet echt optimaal.quote:
Pff, meeste dorpjes zijn zo klein heb je in ochtendje wel gezien. Als je auto hebt zou je ochtend naar Veere, beetje rondkijken en dan middag naar domburg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dagje rondhobbelen met een chick. Strand kan, maar met dit aidsweer is dat ook niet echt optimaal.
Sluis is ook wel grappig trouwens maar moet je wel door de tunnelquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dagje rondhobbelen met een chick. Strand kan, maar met dit aidsweer is dat ook niet echt optimaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |