Nee joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook rode trui?
Pakt toch wel z'n overwinningen mee die jongen.
Heb jij als grootste fan haar vannacht uit haar jurk zien scheuren?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En er zijn nog steeds mensen die blijven beweren dat dit geen prachtige vrouw is.
Uiteraard.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef Albanus het volgende:
[..]
Heb jij als grootste fan haar vannacht uit haar jurk zien scheuren?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En er zijn nog steeds mensen die blijven beweren dat dit geen prachtige vrouw is.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_dave_roelvink.html
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:19 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nee joh.
Belkin wel sterk van voren vandaag.
1. Matthews
2. Daniel Martin
3. Purito
4. Keldermerckx
5. Martens
6. Evans
7. Mondory
8. Bouhanni
Laat voornamelijk maar achterwege.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als je dit 'wijf' cremeert krijg je voornamelijk plastic
Gesink is ook wel goed bezig hoor. Was even gelost door pech maar door onder andere berggeitje Hofland weer terug in het pelotonquote:
waarom dit accountquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:25 schreef Albanus het volgende:
[..]
Gesink is ook wel goed bezig hoor. Was even gelost door pech maar door onder andere berggeitje Hofland weer terug in het peloton
Ben benieuwd naar 1e echte test.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:25 schreef Albanus het volgende:
[..]
Gesink is ook wel goed bezig hoor. Was even gelost door pech maar door onder andere berggeitje Hofland weer terug in het peloton
Om wat te doen? Strand?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wattan?
Weet jij trouwens nog een leuk dorpje of iets in Zeeland om eens een kijkje te nemen?
Dagje rondhobbelen met een chick. Strand kan, maar met dit aidsweer is dat ook niet echt optimaal.quote:
Pff, meeste dorpjes zijn zo klein heb je in ochtendje wel gezien. Als je auto hebt zou je ochtend naar Veere, beetje rondkijken en dan middag naar domburg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dagje rondhobbelen met een chick. Strand kan, maar met dit aidsweer is dat ook niet echt optimaal.
Sluis is ook wel grappig trouwens maar moet je wel door de tunnelquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dagje rondhobbelen met een chick. Strand kan, maar met dit aidsweer is dat ook niet echt optimaal.
Ja, Domburg stond sowieso op de planning want dat ken ik tenminste.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff, meeste dorpjes zijn zo klein heb je in ochtendje wel gezien. Als je auto hebt zou je ochtend naar Veere, beetje rondkijken en dan middag naar domburg.
Alleen Middelburg zou je wel hele dag van kunnen maken.
Okquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wilde net beschrijven hoe lekker mijn soort van thaise maaltijd is, moet ik niezen en heb ik pittige rijst in mijn neusholtesquote:
vruchtvleesquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kom je een beetje laat mee, maar vooruit.
[ afbeelding ]
mooie lepelquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een lelijke beeldkwaliteit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is wat ze ook in die breakerpakjes stoppen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uh, geen idee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is wat ze ook in die breakerpakjes stoppen?
Onsmakelijk gezicht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dagje rondhobbelen met chick.
SNAP!quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt zelf een onsmakelijk gezicht.
Bij mij gaat er altijd lucht UIT ipv IN als ik nies. Apart verhaal en vrij ongeloofwaardig Adames.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Wilde net beschrijven hoe lekker mijn soort van thaise maaltijd is, moet ik niezen en heb ik pittige rijst in mijn neusholtes
godverdomme
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt zelf een onsmakelijk gezicht.
Nu ben ik in de war.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:49 schreef Albanus het volgende:
[..]
Je bent zelf een onsmakelijk gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |