2016 danquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:11 schreef Albanus het volgende:
[..]
Is nog niet overtuigend. Zeker niet qua uitslagen. NEC doet dat vooralsnog wel en met tof spel.
Gaat naar de Afrikaantjes zonder huis en voedselquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:12 schreef Dven het volgende:
Wat de neuk zijn die surcharges en hoe de neuk kunnen die hoger zijn dan de andere kosten bij elkaar?
[ afbeelding ]
niet allemaal zo dwars gaan lopen lullen joh want daar heb ik een pesthekel aan.. godverdomme, gaat iemand anders liggen pesten verrekte kwalquote:
Air Astanaquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef Dven het volgende:
Directe vlucht Istanbul - Bangkok 500 euries. Maar Air Astana
Moet ik maar gaan stelen? Willen jullie dat ik dan ga stelen? Heb ik vroeger ook zat gedaan. Moet ik dat wéér gaan doen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
niet allemaal zo dwars gaan lopen lullen joh want daar heb ik een pesthekel aan.. godverdomme, gaat iemand anders liggen pesten verrekte kwal
Altijd beter dan Bulgaria Airquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef Dven het volgende:
Zolang je maar niet met Malaysia airlines gaatquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef Dven het volgende:
Ik heb eigenlijk een hekel aan dat soort mensen, dezelfde mensen die de hele dag roepen dat de overheid niet deugt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet ik maar gaan stelen? Willen jullie dat ik dan ga stelen? Heb ik vroeger ook zat gedaan. Moet ik dat wéér gaan doen?
Heerlijk hoe het nooit aan hun ligt. Wat zijn ze toch zielig.
Inderdaad.. de politie maken het hem ZO moeilijk.. ah ja, als jij normaal rijdt stapelen die boetes zich niet opquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet ik maar gaan stelen? Willen jullie dat ik dan ga stelen? Heb ik vroeger ook zat gedaan. Moet ik dat wéér gaan doen?
Heerlijk hoe het nooit aan hun ligt. Wat zijn ze toch zielig.
kom je geld teveel?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:18 schreef Dven het volgende:
Of misschien maat kerst en oud en nieuw vieren in Tokyo. Pegasus en KLM. 600 euries
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:18 schreef Dven het volgende:
Of misschien maat kerst en oud en nieuw vieren in Tokyo. Pegasus en KLM. 600 euries
Nu RTL7 kijken tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
Je kan naar je werk rijdhuhuhu.. ik hoef niet te tanken schat DAAAAAAAAAAAAAAAAG![]()
jullie spelen met mij prive
We hoeven niet allemaal rond te komen van een fabrieksloontjequote:
Tokyo is geen reet aan manquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:18 schreef Dven het volgende:
Goede prijs?quote:
die is heldquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
Je kan naar je werk rijdhuhuhu.. ik hoef niet te tanken schat DAAAAAAAAAAAAAAAAG![]()
jullie spelen met mij prive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |