Ohja ik heb het ookquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie toevallig net dit topic: TV / Primetime Emmy Awards 2014 denk dat het daarom is.
Met intels heb ik zakelijk gezien goede ervaringen. Weinig uitval. Dat was anders met Kingstons en een ander bekend merk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice
Vergeet niet regelmatig backups te maken (zeker van belangrijke data en foto's) want SSD gaan vaak kapot.
Externe HD van 3TB staan ter compensatie van mijn 256GB SSDquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice
Vergeet niet regelmatig backups te maken (zeker van belangrijke data en foto's) want SSD gaan vaak kapot.
true, maargoed het is praktisch gezien hetzelfde dus je kunt geld besparen met een i5, tenzij je dus zoals ik al zei hevig aan photoshop/video editing doet, dan kun je beter een i7 nemenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prijsverschil tussen i5 en i7 is niet der mate groot om het te laten. Heb zelf een i5 trouwens.
Ik heb de full-HD eis in principe laten vallen. Nice wel, maar weinig meerwaarde voor moi.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FM moet zeker lukken. Ik FM zelf met een Intel® Core™ i5-4200U-processor 1.60; met Turbo Boost tot 2,60 GHz en 8GB geheugen.
full-HD vond ik wel een must, zeker als je er lang naar kijkt wil je gewoon een goed scherm met goede resolutie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de full-HD eis in principe laten vallen. Nice wel, maar weinig meerwaarde voor moi.
Meid, het is wat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
Het freetjaptjoep topic is gesloten
Denk dat hij wel gepest is ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd zo vervelend. Volgens mij heb jij een hele moeilijk jeugd gehad.
Nee, vind jouw infantiele problemen gewoon bespottelijk lachwekkend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd zo vervelend. Volgens mij heb jij een hele moeilijk jeugd gehad.
Sarcasme en cynisme. Does it ring a bell?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vind jouw infantiele problemen gewoon bespottelijk lachwekkend.
Oh ja tuurlijk. De "het was eigenlijk maar sarcastisch". Een bekende internet-tactiek om onder je domme uitspraken uit te komen. We geloven je.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sarcasme en cynisme. Does it ring a bell?
Okequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk. De "het was eigenlijk maar sarcastisch". Een bekende internet-tactiek om onder je domme uitspraken uit te komen. We geloven je.
tering, jij bent zo zuur dat je gewoon geen realiteitsbesef meer hebtquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk. De "het was eigenlijk maar sarcastisch". Een bekende internet-tactiek om onder je domme uitspraken uit te komen. We geloven je.
Hallo JanCeesquote:
Mijn hemel. Heb je nou echt niet door dat ik hem aan het trollen ben.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tering, jij bent zo zuur dat je gewoon geen realiteitsbesef meer hebt
Niemand die dat beter bloot had kunnen leggen dan jij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jongens kijk eens GGMM is mij aan het trollen, wat een mannetje is het tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo JanCees
* GGMM begint hard te zwaaien.
[..]
Mijn hemel. Heb je nou echt niet door dat ik hem aan het trollen ben.
Wat ben jij zuur zeg.![]()
Oeh, iemand is een beetje gepikeerd omdat hij er in trapte.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jongens kijk eens GGMM is mij aan het trollen, wat een mannetje is het toch
Ja, jammer hé. Zeker gezien het zoveelste freeHMF topic van C_A wel gewoon open bleef en zelfs een reeks werd. Terwijl de posts van tjaptjoep op dit forum veel meer diepgang in vergelijking met HMF hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
Het freetjaptjoep topic is gesloten
De legendarische tjaptjoep heeft een ban. Ken uw klassiekers Geo4kant.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
Maar wat is nou een freettjaptjoep? is dat een woord voor "de chinees" ?
Hoi Renequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo JanCees
* GGMM begint hard te zwaaien.
[..]
Mijn hemel. Heb je nou echt niet door dat ik hem aan het trollen ben.
Wat ben jij zuur zeg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |