Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij gaat er altijd lucht UIT ipv IN als ik nies. Apart verhaal en vrij ongeloofwaardig Adames.
Bij mij ook, als je eten in je mond hebt en het gaat eruit door niezen, blijft er wel eens wat achter in je neus. Geeft niet kapi, het is maandagquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij gaat er altijd lucht UIT ipv IN als ik nies. Apart verhaal en vrij ongeloofwaardig Adames.
Je bent nog niet echt in vorm zie ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eten in je mond en vervolgens in je neus? Dit moet je mij toch wat plastischer uitleggen voor ik het proces begrijp.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij mij ook, als je eten in je mond hebt en het gaat eruit door niezen, blijft er wel eens wat achter in je neus. Geeft niet kapi, het is maandag
Roda JC speelt straks weer, hé.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij mij ook, als je eten in je mond hebt en het gaat eruit door niezen, blijft er wel eens wat achter in je neus. Geeft niet kapi, het is maandag
Heb jij nog nooit bijv drinken door je neus gehad bij het niezen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eten in je mond en vervolgens in je neus? Dit moet je mij toch wat plastischer uitleggen voor ik het proces begrijp.
straks, eerst even opeten. het wordt koudquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eten in je mond en vervolgens in je neus? Dit moet je mij toch wat plastischer uitleggen voor ik het proces begrijp.
Nee...quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit bijv drinken door je neus gehad bij het niezen?
Jij wel?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit bijv drinken door je neus gehad bij het niezen?
Rawit waarschijnlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb zojuist sambal rewit op. Ik moet zeggen dat deze 100x lekkerder smaakt dan de standaard conimex sambal.
Heb je meegedaan met de eierbekogeling voor het huis van Schreurs?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ja.
ik zit voor volgende week in dubio.
Roda - MVV. Ze moeten gewoon voor FC Limburg gaan
Nee, ze moeten het ondertussen wel gewend zijn. Van der Luer is ook een Maastrichtenaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:55 schreef Albanus het volgende:
[..]
Heb je meegedaan met de eierbekogeling voor het huis van Schreurs?
Maar goed, Volendam uit zonder Van Hyfte en Dijkhuizen, altijd lastig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, ze moeten het ondertussen wel gewend zijn. Van der Luer is ook een Maastrichtenaar
Juist, die! Heerlijk smaakvol.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Rawit waarschijnlijk
en ja, wat een vergelijking zeg
Ken echt heel die selectie niet meer. Enige wat ik weet is dat half MVV is overgestapt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef Albanus het volgende:
[..]
Maar goed, Volendam uit zonder Van Hyfte en Dijkhuizen, altijd lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |