Jij kaapte mijn lapoquote:
Ja sowieso goeien hardstylequote:
Volgende keer beterquote:
Ahaha met welke armyquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ga je hem nu slaan met je ecto armpjes?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niet haten vetnekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Omdat baasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:05 schreef peterkailey het volgende:
Waarom deadprez? Kan iemand dit met stavende argumenten onderbouwen?
Welke ziekte?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:05 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Er wordt hier niet met deze ziekte gescholden. U bent bij deze gewaarschuwd.
een fipohunter is mooi om te hebben als mod, kan hij meteen alle bagger sluiten en dat bespaart fokkers een hoop tijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:05 schreef peterkailey het volgende:
Waarom deadprez? Kan iemand dit met stavende argumenten onderbouwen?
Kk opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:05 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Er wordt hier niet met de k-ziekte gescholden. U bent bij deze gewaarschuwd.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze reeks straalt van de productiviteit. Inhoudelijke aanvullingen, geweldige ideeën, geïnspireerde mensen en meer van dat fraais.
2121 reacties bomvol zinnigheid. En de teller loopt nog. En ik maar denken dat het weleens op een SC zou kunnen uitdraaien toen ik het op die ene morgen opende.
guus dit had ik niet van je verwachtquote:
Tja Frank, het lijkt me nu wel duidelijk dat de nieuwe mod uit deze reeks moet komen, niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze reeks straalt van de productiviteit. Inhoudelijke aanvullingen, geweldige ideeën, geïnspireerde mensen en meer van dat fraais.
2121 reacties bomvol zinnigheid. En de teller loopt nog. En ik maar denken dat het weleens op een SC zou kunnen uitdraaien toen ik het op die ene morgen opende.
Ja, klopt, we gaan buiten KLB zoeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja Frank, het lijkt me nu wel duidelijk dat de nieuwe mod uit deze reeks moet komen, niet?
GGMM4modquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, klopt, we gaan buiten KLB zoeken.
Het moment dat je #teambraddie in je sig hebt staan gebeurt er natuurlijk niks hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het lijkt mij toch duidelijk dat niemand minder dan ondergetekende mod moet worden?
mvg
SgtPorkbeans
Niet echt eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het lijkt mij toch duidelijk dat niemand minder dan ondergetekende mod moet worden?
mvg
SgtPorkbeans
Mocht ik mod worden zal dat uiteraard verwijderd wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het moment dat je #teambraddie in je sig hebt staan gebeurt er natuurlijk niks he
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mocht ik mod worden zal dat uiteraard verwijderd worden
Die is een behoorlijk tijd KLB-mod geweest trouwens.quote:
het is mij compleet onduidelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
mvg
SgtPorkbeans
He als mod moet ik wel neutraal blijvenquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:09 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die Braddie niet terug willen.___
Is dit een sneer richting wickedmen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is een behoorlijk tijd KLB-mod geweest trouwens.
racistquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik neem deze gorilla mee
[ afbeelding ]
Kan die kogels koppen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik neem deze gorilla mee
[ afbeelding ]
Klopt. Nu let hij op de nog kinderachtigere users in VBL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is een behoorlijk tijd KLB-mod geweest trouwens.
ik wist dat jij dat ging zeggenquote:
Hahaha klappertjespistool jaquote:
Goedzo. Je staat erboven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
ik had racist getypt en muisje op "Invoeren" maar dacht toch "meh".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haal me foto wegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik neem deze gorilla mee
[ afbeelding ]
En wat maakt hem baas?quote:
Hmm dat is kloptquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
een fipohunter is mooi om te hebben als mod, kan hij meteen alle bagger sluiten en dat bespaart fokkers een hoop tijd
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ik zal jou eens klappen met een pistool!
Is het een tangaslip?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga nu douchen maak daarna wel pic in een gele slip
Goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stem op mij als mod, en ik voorzie voor de rest van jullie fantastische levens jullie van spareribs
Peterselietje erbij kan ook nooit kwaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stem op mij als mod, en ik voorzie voor de rest van jullie fantastische levens jullie van spareribs
Hè bah hou teveel clichés in één reactie hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:13 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Peterselietje erbij kan ook nooit kwaad
Eenschquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:13 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ja omschrijf het is luie vogelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/395200
Wel platte, geen krulquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:13 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Een heethoofdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ik zal jou eens klappen met een pistool!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:13 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ja omschrijf het is luie vogel
Als je goede ribjes hebt welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.
Als ik terug ben in NL eens eten.
Is het trouwens lekker?
Langdurende comebackquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Een heethoofd
Blijf echt en ik leef zo, doe maar dapper en krijg twee klappen op één oog
[spoiler][ afbeelding ][/spoiler
Die in mijn UI is ook alleen voor de sier.quote:
Dat vroeg ik je nietquote:
wat ben jij voor turk man?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, die vraag wordt mij vaak gesteld
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Langdurende comeback
Marokkaanse boy
Nederlandse rap
gefaald met de spoilers.
0.7/10
K.O.quote:
Hoe zo?quote:
quote:
Ja man is echt leuk om te luisterenquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja man is echt leuk om te luisteren
Btw ze zeggen dat Turkse dames veel lichaamshaar hebben, is dit zo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:28 schreef housesoftheholy het volgende:
misschien moet ik gaan lobbyen
racistquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Btw ze zeggen dat Turkse dames veel lichaamshaar hebben, is dit zo?
Misschien handig voor later als ik een Turkse schone wil versieren.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Btw ze zeggen dat Turkse dames veel lichaamshaar hebben, is dit zo?
Misschien handig voor later als ik een Turkse schone wil versieren.
hoe kom je aan al die gifsquote:
oe lkkrquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb voor elke situatie een geschikt gifje. Maar nu is het wel even leuk geweest
link?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:52 schreef eend112 het volgende:
Komen jullie ook radio luisteren fylax gaat zingen
Vrouwen die denken dat ze lekker zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:54 schreef voederbietel het volgende:
Heeft er iemand wel eens rozenbotteljam gemaakt? Ik kwam dit recept tegen maar kom er niet helemaal uit :S :S :S
Jaloerse vrouwen zijn anders nog veel erger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze lekker zijn
Of vrouwen met geinternaliseerde misogynie die andere vrouwen die openlijk hun seksualiteit tonen de grond in boren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jaloerse vrouwen zijn anders nog veel erger.
Ik vind dat wel aantrekkelijk eigenlijk, je zou bijna denken dat ze het er om doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Of vrouwen met geinternaliseerde misogynie die andere vrouwen die openlijk hun seksualiteit tonen de grond in boren.
Fylax is gewoon baas, 16 ofzo.quote:
Jij bent wel vaak sad maar lijkt mij wel best intelligent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jaloerse vrouwen zijn anders nog veel erger.
Zou ook kunnenquote:
Lijken zijn dooie mensen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij bent wel vaak sad maar lijkt mij wel best intelligent.
Een vrouw zou zich toch nooit op zo'n irrationele manier gedragen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat wel aantrekkelijk eigenlijk, je zou bijna denken dat ze het er om doen.
Lijkt me stug inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een vrouw zou zich toch nooit op zo'n irrationele manier gedragen?
Kut sletten hihihi haha ho.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Of vrouwen met geinternaliseerde misogynie die andere vrouwen die openlijk hun seksualiteit tonen de grond in boren.
viel in slaap halverwegequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:54 schreef voederbietel het volgende:
Heeft er iemand wel eens rozenbotteljam gemaakt? Ik kwam dit recept tegen maar kom er niet helemaal uit :S :S :S
Hij is echt de opposite van jou, overdreven positief.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef housesoftheholy het volgende:
Fylax ligt steeds in een deuk om zijn eigen radioshow
vlc downloaden noobquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe kan ik luisteren? Ik krijg alleen bestanden die mijn computer niet kan openen.
Hoe kun je houden van iemand?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kut sletten hihihi haha ho.
Nee het kan mij persoonlijk niet zoveel schelen hoe vaak een scharrel, een onbekende of een ons het bed heeft gedeelt met mannen.
Tenzij ik van haar hou of verliefd ben en zij met andere mannen het bed in duikt.
Ze zeggen dat het te maken heeft met zelfrespect maar dat heeft meer te maken met wie ze dan het bed deelt en dan nog deel ik die stelling niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een vrouw zou zich toch nooit op zo'n irrationele manier gedragen?
Dan is het niet best met je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
viel in slaap halverwege
Nog nooit gehad?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe kun je houden van iemand?
Oh, ik dacht dat het radioprogramma uit stilte bestond en was daar best tevreden mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe kan ik luisteren? Ik krijg alleen bestanden die mijn computer niet kan openen.
Het cliche luidt dat als je je dat moet afvragen, dat het je dan blijkbaar nog niet is overkomen.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het radioprogramma uit stilte bestond en was daar best tevreden mee.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het radioprogramma uit stilte bestond en was daar best tevreden mee.
waarom? ik slaap graagquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan is het niet best met je.
moet je met VLC Player openen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jij woont toch in Oostenrijk? Of was dat weer Faux?quote:
deze is leuker van spice girlsquote:
Wie is jouw favoriete spice girl?quote:
Die met die krullen en van jou?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete spice girl?
omfg houses we hebben echt veel gemeenquote:
luv u eendquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
omfg houses we hebben echt veel gemeen
ben je nog die radio aan het luisteren?quote:
Ja? Wodka met een raketje erin is ook lekker heb ik gehoordquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
Wodka met rozensiroop is een aanrader, indien er iemand geïnteresseerd is.
neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
ben je nog die radio aan het luisteren?
Die combinatie ken ik niet en ik heb geen raketjes in de vriezer. Rozenblaadjes zijn gewoon gratis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja? Wodka met een raketje erin is ook lekker heb ik gehoord
Ik ben zeer geinteresseerd. Klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
Wodka met rozensiroop is een aanrader, indien er iemand geïnteresseerd is.
ik heb een nummer voor je aangevraagdquote:
Oke. Wat voor wodka drink je dan? ben so so jellyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die combinatie ken ik niet en ik heb geen raketjes in de vriezer. Rozenblaadjes zijn gewoon gratis.
Rozenblaadjes plukken, koken met suiker en water, zeven en het resultaat mixen met je favoriete wodka.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben zeer geinteresseerd. Klinkt heerlijk
Had met Zubrowka en met Wybrowka geprobeerd. Beide goed bevallen maar bij Wybrowka blijft de smaak van de wodka zelf meer overeind staan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik heb een nummer voor je aangevraagd
[..]
Oke. Wat voor wodka drink je dan? ben so so jelly
hoe morantischquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rozenblaadjes plukken, koken met suiker en water, zeven en het resultaat mixen met je favoriete wodka.
Blof?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik heb een nummer voor je aangevraagd
Oke. Ik koop altijd een fles van een tientje en drink deze zo snel mogelijk weg maar dit lijkt me ook wel een interessante ervaring.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had met Zubrowka en met Wybrowka geprobeerd. Beide goed bevallen maar bij Wybrowka blijft de smaak van de wodka zelf meer overeind staan.
Moet je blijven luisterenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Blof?
of het rapnummer dat nu bezig is
Oh, ik bedoelde dat ik die mix anaal ingebracht had via een tampon, ik heb geen idee over de smaak verder.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oke. Ik koop altijd een fles van een tientje en drink deze zo snel mogelijk weg maar dit lijkt me ook wel een interessante ervaring.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef voederbietel het volgende:
Oh, ik bedoelde dat ik die mix anaal ingebracht had via een tampon, ik heb geen idee over de smaak verder.
topquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, die wordt over een uurtje geopend.
Werkt dat ook anaal?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat ik die mix anaal ingebracht had via een tampon, ik heb geen idee over de smaak verder.
In mijn ervaring beter dan vaginaal. Maar dat kan ook heel persoonlijk zijn.quote:
Porque no los dos?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In mijn ervaring beter dan vaginaal. Maar dat kan ook heel persoonlijk zijn.
Zelfs na maanden prutswerk mag je nog steeds blijven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:31 schreef Ypmaha het volgende:
als je nou je werk niet goed doet als mod, word je dan na 24 uur weer van je status ontheven?
nuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
-1 voor de opmerking 'serieus, wil je dit horen', Fylax
Thx, heeft Homijn gister voor me gemaakt.quote:
werd je ook emotioneelquote:
Hij woont natuurlijk in Milaan, de modestad van de wereld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vanuit een luxe villa ergens in Europa?
Gelijk heeft 'ie, hier regent het altijd maar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij woont natuurlijk in Milaan, de modestad van de wereld.
Best mooi daar. Stap je 1 meter buiten het centrum sta je in de vuilnisbelt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij woont natuurlijk in Milaan, de modestad van de wereld.
Ja man "all those bitches making me tired".quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker al drie chicks gehosseld vandaag
Ga jij morgenavond nog hosselen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker al drie chicks gehosseld vandaag
Geen plannen nogquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga jij morgenavond nog hosselen?
dak gaat eraf hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:49 schreef housesoftheholy het volgende:
zijn jullie ook zo lekker aan het hakken
Je hebt mijn posts toch gehoord op de radio hoop ik?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:49 schreef housesoftheholy het volgende:
zijn jullie ook zo lekker aan het hakken
Over het feestje op je zolderkamer?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt mijn posts toch gehoord op de radio hoop ik?
Jaja, blijft niets meer heel hier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Over het feestje op je zolderkamer?
Mij wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:43 schreef eend112 het volgende:
Maar dat boeit jullie natuurlijk ook niet
ik stond bij buurthuis waar was jij dan kneuzjequote:
quote:
wss welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Thx, heeft Homijn gister voor me gemaakt.
Nu maar hopen dat die Wenferflikker deze niet ook kopieert
Danzig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik stond bij buurthuis waar was jij dan kneuzje
was jij die lekkere chick? :Squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik stond bij buurthuis waar was jij dan kneuzje
nee dat was me vriendinquote:
Oke:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt moeder fout gespeld.
Vind je eend's moeder lekker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
plsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je eend's moeder lekker?
picsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je eend's moeder lekker?
Ga je danzig dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef Spongeboss het volgende:
Jongens denk aan de slowchsy blijf ontopic.
...?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die is niet veel waard anders.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
En uiteindelijk doe je toch nooit wat anders toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm nog geen concrete plannen met de rumoeren gaan rond ja.
Uiteindelijk spuit ik je moeders anus overvol.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En uiteindelijk doe je toch nooit wat anders toch?
Oh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Uiteindelijk spuit ik je moeders anus overvol.
nou nou nouquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Uiteindelijk spuit ik je moeders anus overvol.
Fysiekquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Het niveau in VBL ligt nog hogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom kom ik daar nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het niveau in VBL ligt nog hoger
Beter.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Eend tardis deadprez houses voederbietel kom ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm nog geen concrete plannen met de rumoeren gaan rond ja.
Sorry, ik kan nu niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eend tardis deadprez houses voederbietel kom ook
hahahahaah xD :$quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey Aber jij ook hier hoiquote:
Gaat het ?quote:
Watquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ik krijg al zo weinig en dan moet ik ook nog sharen maar oke een vried als jij kan ik niet weigerenquote:
Jongen je kent alleen de Turk die de wc's schoon maaktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:28 schreef BlauweTijger het volgende:
Jaaa morgen meet in Den Haag. Danzig it is met mij kom je sowieso binnen ik ken bewakers allesssss
Kun je dit topic niet sluiuten, gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Haten op Paula de wc juffrouw.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jongen je kent alleen de Turk die de wc's schoon maakt
In Danzig wordt met een dance battle besloten wie de nieuwe mod wordt, is dus gewoon on-topic.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kun je dit topic niet sluiuten, gaat echt nergens over
Een verzonnen naam maakt het niet geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haten op Paula de wc juffrouw.
Volgens mij krijgen die best veel fooiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haten op Paula de wc juffrouw.
Denk je vaak aan transseksuelen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef eend112 het volgende:
Bij de naam Paula moet ik altijd denken aan een transseksueel
Nou als er kandidaatmods komen morgen kan dit van grote invloed zijn op de stemmingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kun je dit topic niet sluiuten, gaat echt nergens over
ja jij noemde me laatst een homoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is goed. Doen we voortaan zo.
Het verbaast me hoe veel mensen opgewonden raken van transseksuelen, meestal biechten ze op als ze dronken zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je vaak aan transseksuelen?
Ik weet dan ook maar 1 positief ding over jou te noemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja jij noemde me laatst een homo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Aawhh gaat het?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
homoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik weet dan ook maar 1 positief ding over jou te noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |