Watquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eend tardis deadprez houses voederbietel kom ook
Maar ik krijg al zo weinig en dan moet ik ook nog sharen maar oke een vried als jij kan ik niet weigerenquote:
Jongen je kent alleen de Turk die de wc's schoon maaktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:28 schreef BlauweTijger het volgende:
Jaaa morgen meet in Den Haag. Danzig it is met mij kom je sowieso binnen ik ken bewakers allesssss
Kun je dit topic niet sluiuten, gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze reeks straalt van de productiviteit. Inhoudelijke aanvullingen, geweldige ideeën, geïnspireerde mensen en meer van dat fraais.
2121 reacties bomvol zinnigheid. En de teller loopt nog. En ik maar denken dat het weleens op een SC zou kunnen uitdraaien toen ik het op die ene morgen opende.
Haten op Paula de wc juffrouw.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jongen je kent alleen de Turk die de wc's schoon maakt
In Danzig wordt met een dance battle besloten wie de nieuwe mod wordt, is dus gewoon on-topic.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kun je dit topic niet sluiuten, gaat echt nergens over
Een verzonnen naam maakt het niet geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haten op Paula de wc juffrouw.
Volgens mij krijgen die best veel fooiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haten op Paula de wc juffrouw.
Denk je vaak aan transseksuelen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef eend112 het volgende:
Bij de naam Paula moet ik altijd denken aan een transseksueel
Nou als er kandidaatmods komen morgen kan dit van grote invloed zijn op de stemmingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kun je dit topic niet sluiuten, gaat echt nergens over
ja jij noemde me laatst een homoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is goed. Doen we voortaan zo.
Het verbaast me hoe veel mensen opgewonden raken van transseksuelen, meestal biechten ze op als ze dronken zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je vaak aan transseksuelen?
Ik weet dan ook maar 1 positief ding over jou te noemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja jij noemde me laatst een homo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Aawhh gaat het?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
homoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik weet dan ook maar 1 positief ding over jou te noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |