Zelfs na maanden prutswerk mag je nog steeds blijven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:31 schreef Ypmaha het volgende:
als je nou je werk niet goed doet als mod, word je dan na 24 uur weer van je status ontheven?
nuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
-1 voor de opmerking 'serieus, wil je dit horen', Fylax
Thx, heeft Homijn gister voor me gemaakt.quote:
werd je ook emotioneelquote:
Hij woont natuurlijk in Milaan, de modestad van de wereld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vanuit een luxe villa ergens in Europa?
Gelijk heeft 'ie, hier regent het altijd maar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij woont natuurlijk in Milaan, de modestad van de wereld.
Best mooi daar. Stap je 1 meter buiten het centrum sta je in de vuilnisbelt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij woont natuurlijk in Milaan, de modestad van de wereld.
Ja man "all those bitches making me tired".quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker al drie chicks gehosseld vandaag
Ga jij morgenavond nog hosselen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker al drie chicks gehosseld vandaag
Geen plannen nogquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga jij morgenavond nog hosselen?
dak gaat eraf hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:49 schreef housesoftheholy het volgende:
zijn jullie ook zo lekker aan het hakken
Je hebt mijn posts toch gehoord op de radio hoop ik?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:49 schreef housesoftheholy het volgende:
zijn jullie ook zo lekker aan het hakken
Over het feestje op je zolderkamer?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt mijn posts toch gehoord op de radio hoop ik?
Jaja, blijft niets meer heel hier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Over het feestje op je zolderkamer?
Mij wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:43 schreef eend112 het volgende:
Maar dat boeit jullie natuurlijk ook niet
ik stond bij buurthuis waar was jij dan kneuzjequote:
quote:
wss welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Thx, heeft Homijn gister voor me gemaakt.
Nu maar hopen dat die Wenferflikker deze niet ook kopieert
Danzig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik stond bij buurthuis waar was jij dan kneuzje
was jij die lekkere chick? :Squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik stond bij buurthuis waar was jij dan kneuzje
nee dat was me vriendinquote:
Oke:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt moeder fout gespeld.
Vind je eend's moeder lekker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
plsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je eend's moeder lekker?
picsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je eend's moeder lekker?
Ga je danzig dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef Spongeboss het volgende:
Jongens denk aan de slowchsy blijf ontopic.
...?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die is niet veel waard anders.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
En uiteindelijk doe je toch nooit wat anders toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm nog geen concrete plannen met de rumoeren gaan rond ja.
Uiteindelijk spuit ik je moeders anus overvol.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En uiteindelijk doe je toch nooit wat anders toch?
Oh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Uiteindelijk spuit ik je moeders anus overvol.
nou nou nouquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Uiteindelijk spuit ik je moeders anus overvol.
Fysiekquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Het niveau in VBL ligt nog hogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom kom ik daar nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het niveau in VBL ligt nog hoger
Beter.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Eend tardis deadprez houses voederbietel kom ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm nog geen concrete plannen met de rumoeren gaan rond ja.
Sorry, ik kan nu niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eend tardis deadprez houses voederbietel kom ook
hahahahaah xD :$quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey Aber jij ook hier hoiquote:
Gaat het ?quote:
Watquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ik krijg al zo weinig en dan moet ik ook nog sharen maar oke een vried als jij kan ik niet weigerenquote:
Jongen je kent alleen de Turk die de wc's schoon maaktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:28 schreef BlauweTijger het volgende:
Jaaa morgen meet in Den Haag. Danzig it is met mij kom je sowieso binnen ik ken bewakers allesssss
Kun je dit topic niet sluiuten, gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze reeks straalt van de productiviteit. Inhoudelijke aanvullingen, geweldige ideeën, geïnspireerde mensen en meer van dat fraais.
2121 reacties bomvol zinnigheid. En de teller loopt nog. En ik maar denken dat het weleens op een SC zou kunnen uitdraaien toen ik het op die ene morgen opende.
Haten op Paula de wc juffrouw.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jongen je kent alleen de Turk die de wc's schoon maakt
In Danzig wordt met een dance battle besloten wie de nieuwe mod wordt, is dus gewoon on-topic.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kun je dit topic niet sluiuten, gaat echt nergens over
Een verzonnen naam maakt het niet geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haten op Paula de wc juffrouw.
Volgens mij krijgen die best veel fooiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haten op Paula de wc juffrouw.
Denk je vaak aan transseksuelen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef eend112 het volgende:
Bij de naam Paula moet ik altijd denken aan een transseksueel
Nou als er kandidaatmods komen morgen kan dit van grote invloed zijn op de stemmingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kun je dit topic niet sluiuten, gaat echt nergens over
ja jij noemde me laatst een homoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is goed. Doen we voortaan zo.
Het verbaast me hoe veel mensen opgewonden raken van transseksuelen, meestal biechten ze op als ze dronken zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je vaak aan transseksuelen?
Ik weet dan ook maar 1 positief ding over jou te noemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja jij noemde me laatst een homo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Aawhh gaat het?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
homoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik weet dan ook maar 1 positief ding over jou te noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |