quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
En uiteindelijk doe je toch nooit wat anders toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm nog geen concrete plannen met de rumoeren gaan rond ja.
Uiteindelijk spuit ik je moeders anus overvol.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En uiteindelijk doe je toch nooit wat anders toch?
Oh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Uiteindelijk spuit ik je moeders anus overvol.
nou nou nouquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Uiteindelijk spuit ik je moeders anus overvol.
Fysiekquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Het niveau in VBL ligt nog hogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom kom ik daar nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het niveau in VBL ligt nog hoger
Beter.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Eend tardis deadprez houses voederbietel kom ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm nog geen concrete plannen met de rumoeren gaan rond ja.
Sorry, ik kan nu niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eend tardis deadprez houses voederbietel kom ook
hahahahaah xD :$quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eend tardis deadprez houses voederbietel kom ook
Hey Aber jij ook hier hoiquote:
Gaat het ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |