Oh, ik dacht dat het radioprogramma uit stilte bestond en was daar best tevreden mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe kan ik luisteren? Ik krijg alleen bestanden die mijn computer niet kan openen.
Het cliche luidt dat als je je dat moet afvragen, dat het je dan blijkbaar nog niet is overkomen.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het radioprogramma uit stilte bestond en was daar best tevreden mee.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het radioprogramma uit stilte bestond en was daar best tevreden mee.
waarom? ik slaap graagquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan is het niet best met je.
moet je met VLC Player openen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe kan ik luisteren? Ik krijg alleen bestanden die mijn computer niet kan openen.
Jij woont toch in Oostenrijk? Of was dat weer Faux?quote:
deze is leuker van spice girlsquote:
Wie is jouw favoriete spice girl?quote:
Die met die krullen en van jou?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete spice girl?
omfg houses we hebben echt veel gemeenquote:
luv u eendquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
omfg houses we hebben echt veel gemeen
ben je nog die radio aan het luisteren?quote:
Ja? Wodka met een raketje erin is ook lekker heb ik gehoordquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
Wodka met rozensiroop is een aanrader, indien er iemand geïnteresseerd is.
neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
ben je nog die radio aan het luisteren?
Die combinatie ken ik niet en ik heb geen raketjes in de vriezer. Rozenblaadjes zijn gewoon gratis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja? Wodka met een raketje erin is ook lekker heb ik gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |