Jaloerse vrouwen zijn anders nog veel erger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze lekker zijn
Of vrouwen met geinternaliseerde misogynie die andere vrouwen die openlijk hun seksualiteit tonen de grond in boren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jaloerse vrouwen zijn anders nog veel erger.
Ik vind dat wel aantrekkelijk eigenlijk, je zou bijna denken dat ze het er om doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Of vrouwen met geinternaliseerde misogynie die andere vrouwen die openlijk hun seksualiteit tonen de grond in boren.
Fylax is gewoon baas, 16 ofzo.quote:
Jij bent wel vaak sad maar lijkt mij wel best intelligent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jaloerse vrouwen zijn anders nog veel erger.
Zou ook kunnenquote:
Lijken zijn dooie mensen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij bent wel vaak sad maar lijkt mij wel best intelligent.
Een vrouw zou zich toch nooit op zo'n irrationele manier gedragen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat wel aantrekkelijk eigenlijk, je zou bijna denken dat ze het er om doen.
Lijkt me stug inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een vrouw zou zich toch nooit op zo'n irrationele manier gedragen?
Kut sletten hihihi haha ho.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Of vrouwen met geinternaliseerde misogynie die andere vrouwen die openlijk hun seksualiteit tonen de grond in boren.
viel in slaap halverwegequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:54 schreef voederbietel het volgende:
Heeft er iemand wel eens rozenbotteljam gemaakt? Ik kwam dit recept tegen maar kom er niet helemaal uit :S :S :S
Hij is echt de opposite van jou, overdreven positief.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef housesoftheholy het volgende:
Fylax ligt steeds in een deuk om zijn eigen radioshow
vlc downloaden noobquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe kan ik luisteren? Ik krijg alleen bestanden die mijn computer niet kan openen.
Hoe kun je houden van iemand?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kut sletten hihihi haha ho.
Nee het kan mij persoonlijk niet zoveel schelen hoe vaak een scharrel, een onbekende of een ons het bed heeft gedeelt met mannen.
Tenzij ik van haar hou of verliefd ben en zij met andere mannen het bed in duikt.
Ze zeggen dat het te maken heeft met zelfrespect maar dat heeft meer te maken met wie ze dan het bed deelt en dan nog deel ik die stelling niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een vrouw zou zich toch nooit op zo'n irrationele manier gedragen?
Dan is het niet best met je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
viel in slaap halverwege
Nog nooit gehad?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe kun je houden van iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |