Ik ben zeer geinteresseerd. Klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
Wodka met rozensiroop is een aanrader, indien er iemand geïnteresseerd is.
ik heb een nummer voor je aangevraagdquote:
Oke. Wat voor wodka drink je dan? ben so so jellyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die combinatie ken ik niet en ik heb geen raketjes in de vriezer. Rozenblaadjes zijn gewoon gratis.
Rozenblaadjes plukken, koken met suiker en water, zeven en het resultaat mixen met je favoriete wodka.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben zeer geinteresseerd. Klinkt heerlijk
Had met Zubrowka en met Wybrowka geprobeerd. Beide goed bevallen maar bij Wybrowka blijft de smaak van de wodka zelf meer overeind staan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik heb een nummer voor je aangevraagd
[..]
Oke. Wat voor wodka drink je dan? ben so so jelly
hoe morantischquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rozenblaadjes plukken, koken met suiker en water, zeven en het resultaat mixen met je favoriete wodka.
Blof?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik heb een nummer voor je aangevraagd
Oke. Ik koop altijd een fles van een tientje en drink deze zo snel mogelijk weg maar dit lijkt me ook wel een interessante ervaring.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had met Zubrowka en met Wybrowka geprobeerd. Beide goed bevallen maar bij Wybrowka blijft de smaak van de wodka zelf meer overeind staan.
Moet je blijven luisterenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Blof?
of het rapnummer dat nu bezig is
Oh, ik bedoelde dat ik die mix anaal ingebracht had via een tampon, ik heb geen idee over de smaak verder.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oke. Ik koop altijd een fles van een tientje en drink deze zo snel mogelijk weg maar dit lijkt me ook wel een interessante ervaring.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef voederbietel het volgende:
Oh, ik bedoelde dat ik die mix anaal ingebracht had via een tampon, ik heb geen idee over de smaak verder.
topquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, die wordt over een uurtje geopend.
Werkt dat ook anaal?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat ik die mix anaal ingebracht had via een tampon, ik heb geen idee over de smaak verder.
In mijn ervaring beter dan vaginaal. Maar dat kan ook heel persoonlijk zijn.quote:
Porque no los dos?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In mijn ervaring beter dan vaginaal. Maar dat kan ook heel persoonlijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |