Is dit een sneer richting wickedmen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is een behoorlijk tijd KLB-mod geweest trouwens.
racistquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik neem deze gorilla mee
[ afbeelding ]
Kan die kogels koppen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik neem deze gorilla mee
[ afbeelding ]
Klopt. Nu let hij op de nog kinderachtigere users in VBL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is een behoorlijk tijd KLB-mod geweest trouwens.
ik wist dat jij dat ging zeggenquote:
Hahaha klappertjespistool jaquote:
Goedzo. Je staat erboven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
ik had racist getypt en muisje op "Invoeren" maar dacht toch "meh".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haal me foto wegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik neem deze gorilla mee
[ afbeelding ]
En wat maakt hem baas?quote:
Hmm dat is kloptquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
een fipohunter is mooi om te hebben als mod, kan hij meteen alle bagger sluiten en dat bespaart fokkers een hoop tijd
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ik zal jou eens klappen met een pistool!
Is het een tangaslip?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga nu douchen maak daarna wel pic in een gele slip
Goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stem op mij als mod, en ik voorzie voor de rest van jullie fantastische levens jullie van spareribs
Peterselietje erbij kan ook nooit kwaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stem op mij als mod, en ik voorzie voor de rest van jullie fantastische levens jullie van spareribs
Hè bah hou teveel clichés in één reactie hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze reeks straalt van de productiviteit. Inhoudelijke aanvullingen, geweldige ideeën, geïnspireerde mensen en meer van dat fraais.
2121 reacties bomvol zinnigheid. En de teller loopt nog. En ik maar denken dat het weleens op een SC zou kunnen uitdraaien toen ik het op die ene morgen opende.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:13 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Peterselietje erbij kan ook nooit kwaad
Eenschquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:13 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Peterselietje erbij kan ook nooit kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |