quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze reeks straalt van de productiviteit. Inhoudelijke aanvullingen, geweldige ideeën, geïnspireerde mensen en meer van dat fraais.
2121 reacties bomvol zinnigheid. En de teller loopt nog. En ik maar denken dat het weleens op een SC zou kunnen uitdraaien toen ik het op die ene morgen opende.
guus dit had ik niet van je verwachtquote:
Tja Frank, het lijkt me nu wel duidelijk dat de nieuwe mod uit deze reeks moet komen, niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze reeks straalt van de productiviteit. Inhoudelijke aanvullingen, geweldige ideeën, geïnspireerde mensen en meer van dat fraais.
2121 reacties bomvol zinnigheid. En de teller loopt nog. En ik maar denken dat het weleens op een SC zou kunnen uitdraaien toen ik het op die ene morgen opende.
Ja, klopt, we gaan buiten KLB zoeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja Frank, het lijkt me nu wel duidelijk dat de nieuwe mod uit deze reeks moet komen, niet?
GGMM4modquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, klopt, we gaan buiten KLB zoeken.
Het moment dat je #teambraddie in je sig hebt staan gebeurt er natuurlijk niks hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het lijkt mij toch duidelijk dat niemand minder dan ondergetekende mod moet worden?
mvg
SgtPorkbeans
Niet echt eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het lijkt mij toch duidelijk dat niemand minder dan ondergetekende mod moet worden?
mvg
SgtPorkbeans
Mocht ik mod worden zal dat uiteraard verwijderd wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het moment dat je #teambraddie in je sig hebt staan gebeurt er natuurlijk niks he
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mocht ik mod worden zal dat uiteraard verwijderd worden
Die is een behoorlijk tijd KLB-mod geweest trouwens.quote:
het is mij compleet onduidelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
mvg
SgtPorkbeans
He als mod moet ik wel neutraal blijvenquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:09 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die Braddie niet terug willen.___
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |