Journalisten onthoofden. Toe maar.quote:De Islamitische Staat (IS) heeft een video vrijgegeven waarin het schijnbaar de Amerikaanse journalist James Wright Foley onthoofdt.
De video van de extremistische groepering is gericht tegen het optreden van de Verenigde Staten tegen IS.
Foley raakte in november 2012 vermist in Syrië. In de video spreekt Foley zich uit tegen de luchtaanvallen door de VS in Irak. De gemaskerde beul met een mes naast Foley spreekt Engels en zegt tegen de Amerikaanse president Barack Obama dat de agressie tegen de Islamitische Staat zal resulteren in bloedvergieten onder Amerikanen.
Nadat hij Foley naar het zich laat aanzien heeft onthoofd, komt hij in beeld met een man die volgens IS een Amerikaan is, met de naam Steven Joel Sotloff. ''Het leven van deze Amerikaanse burger, Obama, hangt af van je volgende beslissing'', dreigt de beul.
Verdwenen
James Foley verdween op 22 november 2012 in het noordwesten van Syrië. Volgens nieuwssite GlobalPost, waar Foley eerder voor werkte, werd hij gedwongen uit zijn auto te stappen toen hij op weg was naar de Syrische grens met Turkije door gewapende mannen.
De fotojournalist maakte als onafhankelijk verslaggever voor die tijd reportages in het Midden-Oosten. Foley was een ervaren buitenlandcorrespondent die vooral werkte in Syrië, Afghanistan en Libië. In april 2011 werd hij in Libië door regeringstroepen gevangen genomen en na 44 dagen vrijgelaten. Zijn familie heeft al die tijd gestreden voor zijn vrijlating.
Bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)ournalist-foley.html
Meer oorlog.quote:
Nou, dat was wel duidelijk hoor.quote:Nadat hij Foley naar het zich laat aanzien heeft onthoofd
Heb het niet gezien. Ook niet zo'n behoefte aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou, dat was wel duidelijk hoor.
Ja ik bedoel gewoon full on pief paf poef door het amerikaanse legerquote:
Ze bedrijven pure terreur, ook met hun publiciteit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Publieke opinie op een positieve manier bespelen is niet het sterkste punt van IS, he?
is niet het doel bedoel je.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Publieke opinie op een positieve manier bespelen is niet het sterkste punt van IS, he?
Staat ook in de OP...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:03 schreef marcodej het volgende:
Slachtoffer was al eens eerder ontvoerd in Libië.
Ik pas.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Voor de liefhebbers.
http://www.liveleak.com/view?i=bc1_1408481278
Als je daar een 'liefhebber' van bent en dat vrijwillig gaat bekijken, dan ben je goed ziek in je hoofd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Voor de liefhebbers.
Precies. En het dan ook nog eens uit wraak doen naar aanleiding van de criminele daden van de VS in Irak. Ze houden zelf als beesten huis daar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:58 schreef Nintex het volgende:
Verwacht nu nog geen 'boots on the ground' getuige het feit dat deze meneer was opgepakt in Syrie in 2012. Lijkt me ook een teken dat IS nog niet veel manieren heeft gewonnen om de VS in 'bloed te verdrinken', zoals ze hadden aangekondigd. Het onthoofden van iemand die je 2 jaar gevangen hebt is een domme en laffe actie, maar van extremistische moslims hoef je niet anders te verwachten.
Ook op youtubequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Voor de liefhebbers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paul! Doe er eens wat aan!quote:
Ik heb juist geleerd alle culturen te respecteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe meer van dit soort video's en berichten verschijnen, des te minder respect, zo ik dat al had, heb ik voor die idioten.
Het is wel slim om een grootmacht met atoombommen tegen je in het harnas te jagen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:10 schreef richolio het volgende:
Is is de druppel van de spanning met Amerika en daar denk ik.
Ik hoorde dat hun ledenwerfactie alweer 6000 nieuwe leden had opgeleverd, waaronder 1000 uit Europa. Blijkbaar werken deze filmpjes toch wel. Ik snap de mensen uit de Schilderswijk ook niet, dat ze zulke filmpjes zien (waren er al genoeg voor deze) en denken: kom, laat ik uit dankbaarheid voor mijn huisvesting (waarvoor een Nederlander geen woning gekregen heeft) en mijn uitkering (die betaald wordt door een Nederlander), eens ISIS-aanhanger worden. Die jongens betekenen zoveel voor mij!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:09 schreef Smoofie het volgende:
IS, zoveel praatjes terwijl ze 1 voor 1 worden afgeslacht door drones.
Nee ik ga hem niet kijken. Gaat het heel snel ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:12 schreef LXIV het volgende:
Als je het filmpje gaat bekijken dan valt me op hoe heel rustig deze man is. Hij verteld zijn verhaal maar begint niet te snotteren of te gillen. Hij ziet er toch niet gedrogeerd uit. Hij knijpt zijn ogen dicht als het kelen begint, verder niks. Onvoorstelbaar. Ik zou toch wel in zo'n status van totale paniek zijn!!
Ze laten het niet zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik ga hem niet kijken. Gaat het heel snel ?
Je ziet niet zo veel. Ze laten niet het hele onthoofden zien, maar een klein stukje in het begin. Volgens mij gebeurt het wel 'professioneel'. Ik denk dat iemand op deze manier minder lijdt dan wanneer hij door een granaatscherf getroffen wordt en veel langzamer doodgaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik ga hem niet kijken. Gaat het heel snel ?
Als er een republikein president is wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is wel slim om een grootmacht met atoombommen tegen je in het harnas te jagen.
Ik zie het nu nog niet gebeuren, maar stel over 2 jaar zitten de Amerikanen weer vast in een uitzichtloze oorlog in Irak en is er weer een 'keuze' tussen een 'surge' meer troepen/meer slachtoffers of een grote bom erop dan denk ik dat ze in de toekomst toch echt voor die bom gaan.
Ik heb 'm ook net gekeken en dat viel mij ook op maar na zijn 'anti-America-speech' (waarom doet hij die, omdat ze hem anders langzamer en pijnlijker hebben gedreigd te vermoorden?) zie je wel die doodsangst. Tijdens die speech leeft hij nog natuurlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:12 schreef LXIV het volgende:
Als je het filmpje gaat bekijken dan valt me op hoe heel rustig deze man is. Hij verteld zijn verhaal maar begint niet te snotteren of te gillen. Hij ziet er toch niet gedrogeerd uit. Hij knijpt zijn ogen dicht als het kelen begint, verder niks. Onvoorstelbaar. Ik zou toch wel in zo'n status van totale paniek zijn!!
Echt, opruimen dat volk...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Voor de liefhebbers.
Je ziet dat hij gaat snijden voor 1 seconde en dan gaat het zwart.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dus je ziet wat die zegt en dan daarna alleen het hoofd los van het lichaam ?
Ligt aan het mes en de manier. Je hebt filmpjes waarin men het met botte messen doet en heel langzaam. Zoals in Tjetjenië destijds en in Mexico bij de cartels.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je ziet niet zo veel. Ze laten niet het hele onthoofden zien, maar een klein stukje in het begin. Volgens mij gebeurt het wel 'professioneel'. Ik denk dat iemand op deze manier minder lijdt dan wanneer hij door een granaatscherf getroffen wordt en veel langzamer doodgaat.
Ja, dat idee daarvoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Pffff ik vind onthoofdingen zo gruwelijk. En hoe moet het zijn als je weet dat het zo gaat gebeuren.. Niet te beseffen dit..
Je ziet 1 seconde onthoofding, daarna een shot van zijn lichaam plus hoofd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan betwijfel ik dat het echt is.
Camera was ook nog van de journalist wrs......quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef Grunge. het volgende:
Het viel mij ook op hoe HD het beeld was. Dat ben ik niet gewend van dit soort filmpjes. Het hoort natuurlijk bij deze tijd, maar toch.
Je ziet hem wel zagen in zijn strot, dan gaat het op zwart.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is de vooruitgang.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef Grunge. het volgende:
Het viel mij ook op hoe HD het beeld was. Dat ben ik niet gewend van dit soort filmpjes. Het hoort natuurlijk bij deze tijd, maar toch.
Je ziet erna wel het hoofd op zijn lichaam, dus het is echt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar de mexicanen en russen kijken die werden onthoofd met een bot mes, heel langzaam. Die russen waren net 20 ofzo. Waren er 6 en 1 voor 1 werden ze gepakt en de rest keek toe. Dan zou ik proberen weg te rennen en dan maar neergeschoten te worden of alles doen om snel dood te gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan mij echt niet voorstellen wat er dan door je hoofd gaat. (beetje stomme woordkeuze)
Het maakt je ook kwaad dat die beesten gewoon hun gang kunnen gaan.. het liefste zou je hen minstens hetzelfde gunnen maar je bent machteloos tegen die waanzin..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Pffff ik vind onthoofdingen zo gruwelijk. En hoe moet het zijn als je weet dat het zo gaat gebeuren.. Niet te beseffen dit..
Atoombommen zijn onbruikbaar. Dan dood je 1000 isis-gasten en laat je 10.000 onschuldige mensen op een totaal gruwelijke manier levend verbranden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is wel slim om een grootmacht met atoombommen tegen je in het harnas te jagen.
En zodra die atoombommen rondvliegen gaan andere landen die ook atoombommen hebben niet wachten waar ze gaan landen. Dan vliegen ze alle kanten opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Atoombommen zijn onbruikbaar. Dan dood je 1000 isis-gasten en laat je 10.000 onschuldige mensen op een totaal gruwelijke manier levend verbranden.
Photoshop? Stil beeld is niet echt overtuigend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je ziet erna wel het hoofd op zijn lichaam, dus het is echt.
20% is buitenlandse strijder. Als je daar zo ruim de beschikking over hebt dan pak je natuurlijk iemand die goed Engels spreekt. Het filmpje is duidelijk bedoeld voor een Westers publiek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef Specularium het volgende:
Die dader heeft een Brits accent.
Ja, die Mexicaanse filmpjes zijn veel gruwelijker. Zeker als het met een bot mes gebeurt en ze gaan zo'n heel rijtje af. Of die ene film met die kettingzaag. Gruwelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt aan het mes en de manier. Je hebt filmpjes waarin men het met botte messen doet en heel langzaam. Zoals in Tjetjenië destijds en in Mexico bij de cartels.
Nah kijk liever niet ... Vind het echt zo naar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar de mexicanen en russen kijken die werden onthoofd met een bot mes, heel langzaam. Die russen waren net 20 ofzo. Waren er 6 en 1 voor 1 werden ze gepakt en de rest keek toe. Dan zou ik proberen weg te rennen en dan maar neergeschoten te worden of alles doen om snel dood te gaan.
Ik denk niet dat IS dit soort dingen gaat faken, gezien ze wel vaker mensen onthoofden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Photoshop? Stil beeld is niet echt overtuigend.
Tja, en die camera hebben ze dan weer wél uit het Westen. Hypocriete honden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef Grunge. het volgende:
We worden bespeeld en in de zeik genomen, maar door wie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:24 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb eigenlijk best twijfels bij dit filmpje... ISIS die niet alles laat zien??
1 meer of minder boeit die gekken ook niet....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat IS dit soort dingen gaat faken, gezien ze wel vaker mensen onthoofden.
Die andere filmpjes waren duidelijk bedoeld voor het Irakese/Syrische publiek. Dit filmpje is voor ons bedoeldquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
De echte onthoofding ontbreekt. Dat vond IS te bruut? Nu ineens wel?
Niet logisch eigenlijk.
Nou, de VS hebben de afgelopen jaren er ook honderdduizenden gedood. Direct of indirect.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:26 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, dat filmpje zegt ook genoeg. Zeggen dat de US muslims dood terwijl ze zelf meer muslims hebben gedood dan de US in 10 jaar.
Zal wel te lang hebben geduurd met zo'n klein bot mes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
De echte onthoofding ontbreekt. Dat vond IS te bruut? Nu ineens wel?
Niet logisch eigenlijk.
Ja, maar je kunt niet goed zien of hij echt zaagt. Hans Klok kan jou dat ook laten denken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je ziet hem wel zagen in zijn strot, dan gaat het op zwart.
Nooit van dat verhaal gehoord en hoef het ook niet te zien, maar dat zal deze wel zijn danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar de mexicanen en russen kijken die werden onthoofd met een bot mes, heel langzaam. Die russen waren net 20 ofzo. Waren er 6 en 1 voor 1 werden ze gepakt en de rest keek toe. Dan zou ik proberen weg te rennen en dan maar neergeschoten te worden of alles doen om snel dood te gaan.
Indirect vind ik deels onzin. Om de US nou de schuld te geven dat Shi en Sunni elkaar aan het uitmoorden waren... De instabiliteit is veroorzaakt door de VS, maar het feit dat ze elkaar doden is niet echt de schuld van de US.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, de VS hebben de afgelopen jaren er ook honderdduizenden gedood. Direct of indirect.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel te lang hebben geduurd met zo'n klein bot mes.
Dus dan krijg je de samenvatting.
Okay, je weigert wat dan? Dan komt er een marteling achteraan die je liever ook overslaat. Je hebt geen keuze. Ja een iets beter of een nog veel slechtere...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Inderdaad appart die speech die hij geeft. Misschien dat er iets van een dubbel bericht in zit, want kan me niet voorstellen dat je zoiets zou zeggen op het moment dat toch al duidelijk is dat je dood gaat.
Dat is die inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nooit van dat verhaal gehoord en hoef het ook niet te zien, maar dat zal deze wel zijn dan
http://www.liveleak.com/view?i=f86_1314856001
Ze vechten daar al jaren. Alsof interventie iets gaat helpen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef GoodGawd het volgende:
Ik snap trouwens nooit waarom buurlanden geen snars doen, Turkijke, Saudie, Iran....die kunnen dit toch niet acceptern zo naast te deur. Dan hebben wij het allemaal maar goed geregeld met de NAVO. Tell Oekraïne about it
Mwau, als ISIS dat eerste echt boeit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel te lang hebben geduurd met zo'n klein bot mes.
Dus dan krijg je de samenvatting.
Ik snap NATO deels. Een oorlog met Rusland riskeren over oost-Oekraïne zou ik ook niet doen. Maar beetje meer militaire machtsvertoon van NATO mag wel. Turkije is helemaalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Okay, je weigert wat dan? Dan komt er een marteling achteraan die je liever ook overslaat. Je hebt geen keuze. Ja een iets beter of een nog veel slechtere...
Het is maar triest allemaal, die volgende man gaat er natuurlijk ook aan. Wat moet Obama doen, nu stoppen en dan vervolgens duizenden meer aan Irakeze, Syrische etc. doden laten vallen.
Ik snap trouwens nooit waarom buurlanden geen snars doen, Turkijke, Saudie, Iran....die kunnen dit toch niet acceptern zo naast te deur. Dan hebben wij het allemaal maar goed geregeld met de NAVO. Tell Oekraïne about it
Ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is de hele langzame bloederige super nare onthoofding video waar je net over vertelde ?
Ik zou hem niet kijken als je een zwakke maag hebt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Arg die nieuwsgierigheid is zo irritant.
fucking creepy. Ook die hele toespraak van hem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Voor de liefhebbers.
Ja omdat het 1 grote wetteloze bende is. Maar het gross van de mensen dat in die landen woont wilt deze bs natuurlijk ook niet. Het zijn die achterlijke extremisten minderheden die de boel verzieken, die vaak nog gewoon in de regering zitten ook. Ik vind het niet zo vreemd dat het westen zich er mee bemoeid. Maar bombarderen alleen heeft natuurlijk geen zin. Ahum Bush kuch kuch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze vechten daar al jaren. Alsof interventie iets gaat helpen.
Ik had mezelf nog zo voorgenomen er niet naar te gaan zoeken en nu klik ik er alsnog op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Voor de liefhebbers.
Ik kijk hem niet.. die van de journalist ook niet. Enough is enough.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Arg die nieuwsgierigheid is zo irritant.
Isis strijders komen overal vandaan he....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mij is het allemaal op de een of andere manier te clean. En dan ook nog zo'n SAW achtige boodschap...
"The live of this American citizen Obama, depends on your next decision".
Het is verdomme net Hollywood.
Fuck. Echt extreem. Dan doen die ISIS-mannen het nog netjes. Ook die ene jongen, de strot half door gesneden, ligt te rochelen nog bij bewustzijn, gaan ze eerst aan een ander beginnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nooit van dat verhaal gehoord en hoef het ook niet te zien, maar dat zal deze wel zijn dan
Viel mij ook al op. Ook is er veel geknipt in de video terwijl ze normaal zo'n beetje alles laten zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mij is het allemaal op de een of andere manier te clean. En dan ook nog zo'n SAW achtige boodschap...
Nu gaat Obama in samenwerking met Hollywood eens een BAAS reply video maken, mooie beelden met F16's en precisie bombardermenten op ISIS, vliegdekschepen, tanks etc.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb em net bekekenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
fucking creepy. Ook die hele toespraak van hem.
Die zou ik zeker NIET kijken!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is de hele langzame bloederige super nare onthoofding video waar je net over vertelde ?
Mja, ik heb hier een vreemd gevoel bij. Iets klopt niet, maar goed... ik kan er naast zitten. Sowieso kom je daar nooit achter. Ik vind het een beetje CIA achtig aandoen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:36 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Isis strijders komen overal vandaan he....
Wat bedoel je dan, dat het nep is?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, ik heb hier een vreemd gevoel bij. Iets klopt niet, maar goed... ik kan er naast zitten. Sowieso kom je daar nooit achter. Ik vind het een beetje CIA achtig aandoen.
quote:What is it with the so-called Muslim religion and beheading?
Yes I know it was practiced centuries ago in many cultures including those of Europe. But here in the 21st Century, any rational person would think the ragheads would have figured out by now it's (at the very least) bad PR for their ironically-labled Religion Of Peace. No Christian, Jew, Buddhist, Hindu, Shinto or other religion as practiced in the modern world employs or condones this type of barbarity.
And then these freaks get upset when the rest of the civilized world looks upon them as backwards neanderthals, and are having 2nd and 3rd thoughts about ever allowing their foul presence in our civilizations.
Ja die is echt fucked up he? Echt, beter neem je in dat soort gebieden altijd een cyanide pil mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Fuck. Echt extreem. Dan doen die ISIS-mannen het nog netjes. Ook die ene jongen, de strot half door gesneden, ligt te rochelen nog bij bewustzijn, gaan ze eerst aan een ander beginnen.
Wat??quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Walgelijke sensatiezoekers weer hier zeg
Okequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga die hele nare niet kijken. Zag net die van is. en die vond ik al naar . Wereld is naar de tyfus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja die is echt fucked up he? Echt, beter neem je in dat soort gebieden altijd een cyanide pil mee.
2/3 van de posts hier gaat over dat filmpje en hoe hij onthoofd wordt. Krankzinnig dat mensen zoiets bekijken.quote:
Ligt niet per sé aan religie, het onthoofden. Wij deden het nog tot de 19e eeuw en kijk hoe de mexicanen met elkaar omgaan...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit las ik net ergens op een forum tijdens wat surfen.. denk zelf dat dat achterlijke rituele slachten in de genen zit van die kut moslims en dat sommigen daarom plezier scheppen in dit soort bruutheden..
[..]
En waar is die journalist nu dan..?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, ik heb hier een vreemd gevoel bij. Iets klopt niet, maar goed... ik kan er naast zitten. Sowieso kom je daar nooit achter. Ik vind het een beetje CIA achtig aandoen.
Het is gewoon nieuws.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Heeft die jongen die wegrende het nog gered? Dat zie je niet. Ook raar dat de een toch nog probeert te vluchten, terwijl de ander braaf aan de voeten van die man met het mes gaat liggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja die is echt fucked up he? Echt, beter neem je in dat soort gebieden altijd een cyanide pil mee.
Ik geloof en hoop dat niemand met plezier op FOK! naar dit filmpje heeft gekeken. En als dat wil zo is dan heeft 'ie dat hier nog niet verteld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Realiteit heet zoiets.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Het is heel normaal dat je zoiets wil zien, je bent juist abnormaal als je andere mensen hierop aanvalt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
2/3 van de posts hier gaat over dat filmpje en hoe hij onthoofd wordt. Krankzinnig dat mensen zoiets bekijken.
Dat was ie al vanaf het moment dat de mens kon lopen....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga die hele nare niet kijken. Zag net die van is. en die vond ik al naar . Wereld is naar de tyfus.
Als je vlucht en ze pakken je nog levend dan dan kun je nog meer de lul zijn, dat denk ik dat de rest heeft gedacht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heeft die jongen die wegrende het nog gered? Dat zie je niet. Ook raar dat de een toch nog probeert te vluchten, terwijl de ander braaf aan de voeten van die man met het mes gaat liggen.
In scene gezet ja. Met welke reden dan ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan, dat het nep is?
Ik heb toch echt zijn hoofd apart gezien ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In scene gezet ja. Met welke reden dan ook.
Gokje... het Amerikaanse volk moet geschokt raken en weer één volk worden! Rassenrellen daar nu natuurlijk + Obama zal wel een invasie willen uitvoeren.
Dan hebben ze ook wat hollywood special effects mensen ontvoerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In scene gezet ja. Met welke reden dan ook.
Gokje... het Amerikaanse volk moet geschokt raken en weer één volk worden! Rassenrellen daar nu natuurlijk + Obama zal wel een invasie willen uitvoeren.
De wereld is altijd al naar de tyfus geweest.. het geluk voor de wereld was vroeger dat de wereldbevolking een stuk kleiner was en dat er nog geen tv en internet waren.. anno 2014 zijn er veel meer mensen en we hebben de media om alle shit te verspreiden. Wij leven in een veilig en kunstmatig land waar we al in de stress schieten van een heftige onweersbui, maar die illusie van veiligheid neemt niet weg dat de wereld vol shit zit, dat is altijd al zo geweest en zal zo blijven tot het menselijk ras is uitgeroeid.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga die hele nare niet kijken. Zag net die van is. en die vond ik al naar . Wereld is naar de tyfus.
De Russen waren nu ook niet echt onschuldig he.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kippetje voor Hans Klok....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt zijn hoofd apart gezien ?
Ik heb het niet bekeken.. kijk dat soort filmpjes niet meer. Alleen filmpjes van dooie ISIS vind ik nog door te komen..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Het nieuws staat in de OP. Het filmpje voegt niks toe, is alleen voor de sensatie/kick die mensen blijkbaar zoeken. Triest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is gewoon nieuws.
Je hoeft niet te klikken.
Misschien was ie al CIA is ie nooit gevangen genomen geweest. Nu zit ie ergens lekker onder een andere naam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:40 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En waar is die journalist nu dan..?
Martelaar van de oorlog tegen Isis...?
Je mag het niet zeggen wat het is niet politiek correct en discriminasie enzo, maar ik denk zeker dat er een verband is tussen ritueel slachten en de liefde voor onthoofdingen. Goeie reclame voor die klote religiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:42 schreef LXIV het volgende:
Verder vraag ik me af of er een relatie is tussen halal-slachten en de bereidheid om mensen te kelen. Je bent het kelen tenslotte al gewend en weet hoe het moet.
Russen hebben ook genoeg burgers enz gedood ja. Maar de russen schieten ze gewoon dood.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De Russen waren nu ook niet echt onschuldig he.
Wat dat betreft valt de ophef omtrent een bombardement en een onthoofding me ook op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:42 schreef LXIV het volgende:
Niet dat ik dit kelen op zich wreder vindt dan het gooien van bommen. Dat is ook veel minder 'clean' als dat mensen doen. Ja, wie direct getroffen wordt is meteen dood, maar de mensen op een afstand van 15 meter sterven ook onder gruwelijke pijnen. Die nog veel langer duren als zo'n onthoofding. Het is vooral cleaner voor de piloot.
Jij gelukkig ook. Meerderen hier al.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:47 schreef Eenskijken het volgende:
filmpje is hevig geëdit. betwijfel de betrouwbaarheid van alle fragmenten.
Het is nog geen eens bevestigd dat het Foley is in dat filmpje...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:47 schreef Eenskijken het volgende:
filmpje is hevig geëdit. betwijfel de betrouwbaarheid van alle fragmenten.
Dat primitieve volk zal nooit verder dan het midden-oosten komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef Charismatisch het volgende:
VS en IS zijn beide imperialisten. Zelfs als de VS stopt met hun bombardementen in Irak, dan zal IS blijven doorgaan met waar ze mee bezig zijn totdat ze Amerikaans grondgebied bereiken. Al zal dat laatste nog wel een tijdje gaan duren, maar als IS over de middelen beschikte dan hadden ze de VS vandaag nog gebombardeerd.
Dat heeft natuurlijk te maken met de manier waarop je iemand van het leven berooft.. het onthoofden van iemand die nog leeft is een van de meest brute, beestachtige manieren om iemand om te brengen, het meest vernederend ook. Logisch dat dat meer impact heeft.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Deze onthoofding zal op alle Amerikaanse media langskomen, er zal veel ophef om zijn. Terwijl een willekeurig bombardement met vele doden een nieuwsberichtje op pagina 7 van de krant oplevert.
In de middeleeuwen was het de normaalste zaak van de wereld.. niet alleen de moslims / moren deden het.. ook christenen en heidense stammen. De haatbaarden van ISIS zijn kennelijk blijven steken in de middeleeuwen, wat niet zo vreemd is want de Islam is een van de meest primitieve religies ter wereld.. zit weinig civilisatie bij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:51 schreef 690nm het volgende:
Ik kan mij echt niet voorstellen dat mensen zo ziek en achterlijk kunnen zijn.
Wij hebben toch allemaal hersenen? Dan kàn je toch niet geloven dat het daadwerkelijk oké is en een eventuele God dit goedkeurt en aanmoedigd?
Het bestaat niet dat zo'n grote groep mensen dit oprecht geloofd.
Jij vindt altijd wel een manier om de dood van Amerikanen of Europeanen te bagatelliseren he? Eng figuur.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja het is daar oorlog, shit happens.
Negeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij vindt altijd wel een manier om de dood van Amerikanen of Europeanen te bagatelliseren he? Eng figuur.
Het is een Amerikaan die onthoofd is. Het Amerikaanse en Europese sentiment moet om. Haviken willen oorlog en willen dat het volk om oorlog schreeuwt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk te maken met de manier waarop je iemand van het leven berooft.. het onthoofden van iemand die nog leeft is een van de meest brute, beestachtige manieren om iemand om te brengen, het meest vernederend ook. Logisch dat dat meer impact heeft.
Het is daar oorlog. Als je handjes wilt vasthouden moet je lekker in Amerika/Europa blijven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij vindt altijd wel een manier om de dood van Amerikanen of Europeanen te bagatelliseren he? Eng figuur.
Denk je niet dat is. van uit zich zelf al graag Amerikanen zou vermoorden ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is een Amerikaan die onthoofd is. Het Amerikaanse en Europese sentiment moet om. Haviken willen oorlog en willen dat het volk om oorlog schreeuwt.
Machtsverhoudingen komen scheef te liggen en dus gaat er gereset worden door middel van een grote oorlog.
Dat geldt ook voor andere moslims die hier posten.. dan roepen ze gelijk weer: ja maar Amerika zijn ook imperialisten, boehoe.. Altijd hetzelfde liedje.. je kan niet normaal en eerlijk met een moslim discussiëren over onderwerpen als deze.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
oorlog of niet.. het is en blijft achterlijk barbaars compleet hersenloos en dom!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is daar oorlog. Als je handjes wilt vasthouden moet je lekker in Amerika/Europa blijven.
Alsof hele families dood gaan door bombardementen minder erg zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:00 schreef 690nm het volgende:
[..]
oorlog of niet.. het is en blijft achterlijk barbaars compleet hersenloos en dom!
...ow en hypocriet en met een drogreden.
Dat heeft er niets mee te maken. Het doet je niets omdat het slachtoffer (als het filmpje echt is) een Amerikaan is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is daar oorlog. Als je handjes wilt vasthouden moet je lekker in Amerika/Europa blijven.
Wat een non-reden. Ik vind het knap hoor, zo debiel zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het een arabier was kon het mij ook niks schelen. Dat is nu eenmaal zo daar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Het doet je niets omdat het slachtoffer (als het filmpje echt is) een Amerikaan is.
Wees een man en geef het toe.
Oke, stoere boy.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het een arabier was kon het mij ook niks schelen. Dat is nu eenmaal zo daar.
Eerder gevoelloos.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:02 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat een non-reden. Ik vind het knap hoor, zo debiel zijn.
Waar zeg ik dat??quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof hele families dood gaan door bombardementen minder erg zijn
Mja..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het een arabier was kon het mij ook niks schelen. Dat is nu eenmaal zo daar.
Haha gevoelloos? Gister stond iedereen nog te dansen omdat er een gast van ISIS dood was. En dat is dan normaal?quote:
Gaat erom dat je het niet over je lippen kan krijgen om uit jezelf te verklaren dat het vermoorden van onschuldige burgers door islamitische extremisten een walgelijke daad is als het een Europeaan of Amerikaan betreft.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
oh wat zielig, random persoon x is gestorven in Irak. Zo'n beetje zoals de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gaat erom dat je het niet over je lippen kan krijgen om uit jezelf te verklaren dat het vermoorden van onschuldige burgers door islamitische extremisten een walgelijke daad is als het een Europeaan of Amerikaan betreft.
Ja. Die IS-strijders melden zich vrijwillig aan. Dit is een onschuldige journalist. Moeilijk he, verder kijken dan huidskleur en afkomst?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha gevoelloos? Gister stond iedereen nog te dansen omdat er een gast van ISIS dood was. En dat is dan normaal?
Mij boeit het niet wie daar zit. Jij bent degene die naar de persoon zelf kijkt en oordeelt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Die IS-strijders melden zich vrijwillig aan. Dit is een onschuldige journalist. Moeilijk he, verder kijken dan huidskleur en afkomst?
Ja ok je hebt je punt gemaakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
oh wat zielig, random persoon x is gestorven in Irak. Zo'n beetje zoals de afgelopen 10 jaar.
Ja, dat is zielig en gruwelijk. Jij geniet er gewoon van als het een blanke betreft. Bizar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
oh wat zielig, random persoon x is gestorven in Irak. Zo'n beetje zoals de afgelopen 10 jaar.
Ja man ik geniet hierquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dat is zielig en gruwelijk. Jij geniet er gewoon van als het een blanke betreft. Bizar.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Moslim zou jij het gebeuren af moeten keuren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan bewijs je eens temeer je domheid. Uiteraard boeit het wie daar zit. Iemand die uit naam van de islam een oorlog begint en meedoet aan slachtpartijen verdient de dood heel wat meer dan een onschuldige journalist.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mij boeit het niet wie daar zit. Jij bent degene die naar de persoon zelf kijkt en oordeelt.
Gezien de beestachtigheid van een persoon die het pure kwaad vertegenwoordigt is het heel normaal om te juichen als zo iemand de aarde verlaat ja.. dat kan je niet vergelijken met een brute moord op een onschuldige journalist.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha gevoelloos? Gister stond iedereen nog te dansen omdat er een gast van ISIS dood was. En dat is dan normaal?
Ik zeg prima, gooi ze allemaal in 1 gebied. Zijn ze makkelijker, EN kost efficienter uit te schakelen ! All bout moneyquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:08 schreef Smoofie het volgende:
Overigens wordt er in die van PRESS gezegd , waar of niet waar, dat de Saudische geheime diensten jihadisten sturen en trainen naar IS. Ook zie je wat (ex) IS mensen die spijt hebben.
Het is heel normaal om te juichen als een massamoordenaar dood is ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar owee als er een Amerikaan dood is, dan gaat iedereen batshit crazy. Lekker boeie. Gewoon niet naar daar gaan, dan ga je ook niet dood.
Alles wat de Amerikanen doen staat ook haaks op de wat de Koran verkondigt. Nextquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:09 schreef 690nm het volgende:
Alles wat de IS daar doet en wil bewerkstelligen taat haaks op wat de Koran en randboeken verkondigen.
Is dat jouw reactie op het feit dat jouw geloofsovertuiging de vernieling in wordt geholpen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alles wat de Amerikanen doen staat ook haaks op de wat de Koran verkondigt. Next
Ze sturen mensen die doodstraf hebben ernaartoe in ruil voor maandelijks geld voor hun familiesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:10 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik zeg prima, gooi ze allemaal in 1 gebied. Zijn ze makkelijker, EN kost efficienter uit te schakelen ! All bout money
Waarom boeit het je niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja man ik geniet hier![]()
Ik zei dat het me niks boeide. Degene die aan het genieten waren zaten in het Almeerse ISIS lid topic
Fotograaf versus geloofsgestoorde (wannabe?-)massamoordenaar, perfect vergelijkbaar idd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar owee als er een Amerikaan dood is, dan gaat iedereen batshit crazy. Lekker boeie. Gewoon niet naar daar gaan, dan ga je ook niet dood.
Misschien krijgt ie nog premie ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Fotograaf versus geloofsgestoorde (wannabe?-)massamoordenaar, perfect vergelijkbaar idd.Hoeveel brits gemeenschapsgeld zal er trouwens wel niet in die beul gestoken zijn?
Het is zielig voor de mensen die een normaal leven willen leiden, voor de rest doet het mij niet heel veel meer. Maar elke extremist minder = joepiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar oké het is duidelijk, iemand was ISIS dood = joepie, Amerikaan dood = iedereen huilen, random Irakees dood = komt niet eens in het nieuws en het boeit niemand. En dan zou ik hypocriet zijn. Ma niggaz
Misschien moeten ze daar eens gaan stoppen met oorlog voeren. Ipv jarenlang elkaar keel te zitten doorsnijden eens ff rond zich heen gaan kijken en nadenken over wat ze aan het doen zijn. Dat zit er bij die mensen niet in. Nee die hebben een dictator nodig anders snappen ze er niks van.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom boeit het je niet?
Had het je ook niet geboeid als een onschuldig kind was vermoord? Of een Iraakse hulpverlener?
Elk burgerslachtoffers is gruwelijk.
Pleur toch eens op met constant Amerika erbij te halen of andere vergelijkingen te maken en ga in op wat iemand over je geloof zegt.. al die moslims hebben dezelfde beroerde manier van discussiëren.. met het vingertje naar een ander wijzenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alles wat de Amerikanen doen staat ook haaks op de wat de Koran verkondigt. Next
Wat doe je eigenlijk in Nederland als je een hekel hebt aan vrijheid, solidariteit en tolerantie? Ga lekker naar je kalifaat toe.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar oké het is duidelijk, iemand was ISIS dood = joepie, Amerikaan dood = iedereen huilen, random Irakees dood = komt niet eens in het nieuws en het boeit niemand. En dan zou ik hypocriet zijn. Ma niggaz
Je kan je moeilijk druk maken over elke Irakees die dood gaat he, dan ben je om de seconde bezig...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben jij moslim?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:09 schreef 690nm het volgende:
[..]
[..]
Als Moslim zou jij het gebeuren af moeten keuren.
Alles wat de IS daar doet en wil bewerkstelligen taat haaks op wat de Koran en randboeken verkondigen.
Er is geen boodschap van Allah die hier nageleefd wordt, maar zo brengen ze het wel.
Deze mensen sturen leugens over jouw geloofovertuiging de wereld in.
Of ben jij ook zo'n nepmoslim.
Ja want ik juich ISIS toe?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk in Nederland als je een hekel hebt aan vrijheid, solidariteit en tolerantie? Ga lekker naar je kalifaat toe.
En jij kunt niet eens werkwoorden vervoegen..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:12 schreef 690nm het volgende:
clapyourhands verloochend zijn eigen God... die kan je niet serieus nemene.![]()
Oh oké dan is het minder ergquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan je moeilijk druk maken over elke Irakees die dood gaat he, dan ben je om de seconde bezig...
99% van de burgers wil gewoon in vrede leven. Het zijn de moslimextremisten die alles en iedereen onderdrukken wat tot extreem geweld leidt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien moeten ze daar eens gaan stoppen met oorlog voeren. Ipv jarenlang elkaar keel te zitten doorsnijden eens ff rond zich heen gaan kijken en nadenken over wat ze aan het doen zijn. Dat zit er bij die mensen niet in. Nee die hebben een dictator nodig anders snappen ze er niks van.
Arabieren
Zondag weer keihard joduh joduh roepenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Waarom happen jullie op ClapClap? Het is gvd een Jood want Ajax.
Ok next, Israel Paletina.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Waarom happen jullie op ClapClap? Het is gvd een Jood want Ajax.
Haha wat een onzin dit. Hoe denk jij dat ISIS zo snel heeft kunnen oprukken? Allemaal door steun van de lokale bevolkingquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
99% van de burgers wil gewoon in vrede leven. Het zijn de moslimextremisten die alles en iedereen onderdrukken wat tot extreem geweld leidt.
en laat dat nou eigenlijk helemaal niet toegestaan zijn binnen de Islam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
99% van de burgers wil gewoon in vrede leven. Het zijn de moslimextremisten die alles en iedereen onderdrukken wat tot extreem geweld leidt.
quote:
Niet erg grondig dan, daarbij ontbreekt het je aan common sense en is een ander de les lezen over zijn geloof waarvan jij als vanzelfsprekend minder zult weten dan hij, redelijk apart.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef 690nm het volgende:
[..]
nee, maar ik heb mij er wel in verdiept.
(jaren geleden)
Naja, 99% is wel beetje overdreven. Genoeg mensen daar die daadwerkelijk IS steunen. Gewoon indoctrinatie en propaganda.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, lees eens goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh oké dan is het minder erg
Toch is er geen enkel islamitisch land waar niet onderdrukt wordt. Misschien Idonesië, maar verder niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:14 schreef 690nm het volgende:
[..]
en laat dat nou eigenlijk helemaal niet toegestaan zijn binnen de Islam.
Je vergeet de 'stammenstrijd' gemakshalve maar even.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat wel zo is dat een Amerikaanse journalist dichter bij ons staat dan een Irakees.. ik vind het erg als onschuldige yezidi's en christenen worden vermoord, maar de dood van de gemiddelde baardmans in Irak kan mij ook weinig boeien.. als het kon zouden ze er van mij zo een bom op mogen gooien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan je moeilijk druk maken over elke Irakees die dood gaat he, dan ben je om de seconde bezig...
In Irak zijn het ook allemaal moslims, maar toch snijden ze liever elkaars kelen door.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:16 schreef GoodGawd het volgende:
Indonesie zou een voorbeeld moeten zijn voor die zandbaklanden. 90% is daar moslim, misschien maakt dat t wel makkelijker, omdat iedereen te met elkaar eens is
90% daar is sunni moslim moet je zeggen. Overigens is het in Indonesië ook niet al te geweldig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:16 schreef GoodGawd het volgende:
Indonesie zou een voorbeeld moeten zijn voor die zandbaklanden. 90% is daar moslim, misschien maakt dat t wel makkelijker, omdat iedereen te met elkaar eens is
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet erg grondig dan, daarbij ontbreekt het je aan common sense en is een ander de les lezen over zijn geloof waarvan jij als vanzelfsprekend minder zult weten dan hij, redelijk apart.
Leuk en aardig dat jij er zo over denkt, maar ik vind de dood van een Irakees net zo erg als dat van deze Amerikaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat wel zo is dat een Amerikaanse journalist dichter bij ons staat dan een Irakees.. ik vind het erg als onschuldige yezidi's en christenen worden vermoord, maar de dood van de gemiddelde baardmans in Irak kan mij ook weinig boeien.. als het kon zouden ze er van mij zo een bom op mogen gooien.
Saudi-Arabia en Iran mogen ook wel wegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef GoodGawd het volgende:
Bom op Jerusalem, Syrie en Irak. En de rest kan met praten wel af. Half Afrika Ebola even laten uitrazen en het is net of we in het paradijs leven.
Ze denken niet allemaal hetzelfde over de Koran.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Irak zijn het ook allemaal moslims, maar toch snijden ze liever elkaars kelen door.
Ook nog even een mislukt atoomproefje in Texas graagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef GoodGawd het volgende:
Bom op Jerusalem, Syrie en Irak. En de rest kan met praten wel af. Half Afrika Ebola even laten uitrazen en het is net of we in het paradijs leven.
Not the best, maar als we vergelijken met de zandbaklanden is het bijna paradijs.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
90% daar is sunni moslim moet je zeggen. Overigens is het in Indonesië ook niet al te geweldig.
Indonesië is 400 jaar door Nederland onderdrukt. En Indonesië onderdrukt ook een paar mini-staatjes die ze hebben ingelijfd of willen inlijven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:15 schreef TC03 het volgende:
Toch is er geen enkel islamitisch land waar niet onderdrukt wordt. Misschien Idonesië, maar verder niet.
Al dat olie fikt veel te lang...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Saudi-Arabia en Iran mogen ook wel weg.
Kuwaitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch is er geen enkel islamitisch land waar niet onderdrukt wordt. Misschien Idonesië, maar verder niet.
In het VK zit het sowieso vol met IS malloten. Ook overal vlaggen in London enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
De beul sprak met een zwaar Brits accent trouwens. Die woonde dus tot voor kort in Europa. Lekker.
Next topic, de Molukken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:19 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Indonesië is 400 jaar door Nederland onderdrukt. En Indonesië onderdrukt ook een paar mini-staatjes die ze hebben ingelijfd of willen inlijven.
Mwa ik meen het ook niet helemaal bedenk ik me.. een groot hek eromheen mag van mij ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Leuk en aardig dat jij er zo over denkt, maar ik vind de dood van een Irakees net zo erg als dat van deze Amerikaan.
Yezidi's, yezidi's wie waren dat ook al weer?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat wel zo is dat een Amerikaanse journalist dichter bij ons staat dan een Irakees.. ik vind het erg als onschuldige yezidi's en christenen worden vermoord, maar de dood van de gemiddelde baardmans in Irak kan mij ook weinig boeien.. als het kon zouden ze er van mij zo een bom op mogen gooien.
quote:Some reports claim that Aswad was murdered for having converted to Islam to marry an Iraqi Sunni Muslim boy.[1][5] It is disputed whether or not she actually converted to Islam; some reports say the Sunni boyfriend has denied that she had.[1] Other sources instead indicate that Aswad was killed in punishment for being absent from her home one night.[6]
quote:The incident took place in Bashika, a town in Ninawa Governorate, and was filmed on mobile phones and widely distributed throughout the Internet.[9]
Aswad was taken to the town square;[7] according to reports she was stripped naked to symbolize that she had dishonored her family and religion.[2] In the video, though stripped from the waist down, she is wearing an orange sport jacket and black underwear, and at least some of the crowd tries to keep her lower body covered with what looks like another jacket. During the stoning, which lasted approximately 30 minutes, Aswad can be seen in the video attempting to sit up and calling for help as the crowd taunts her and repeatedly throws a large chunk of rock or concrete on her head.[2] After her death in the town square, Aswad's body was tied behind a car and dragged through the streets.[7] She was buried with the remains of a dog, to disrespect her.[10] Eventually, her body was "exhumed and sent to the Medico-Legal Institute in Mosul so that tests could be performed to see whether she had died a virgin."[7]
Die zijn onder tafel geveegd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ook nog even een mislukt atoomproefje in Texas graag
Goede reden om elkaar maar dood te maken dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze denken niet allemaal hetzelfde over de Koran.
Pas maar op, ik zei dat de vorige keer ook maar toen werden al mijn berichten verwijderd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Yezidi's, yezidi's wie waren dat ook al weer?
http://en.wikipedia.org/wiki/Stoning_of_Du%27a_Khalil_Aswad
[..]
[..]
[ afbeelding ]
10 jaar? 1400 jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goede reden om elkaar maar dood te maken dan.
Ipv goed met elkaar om te gaan knallen ze elkaar af en snijden ze elkaars keel door. Al 10 jaar lang. Denk je dan echt dat ik medelijden ga krijgen met mensen daar. Of het nou Amerikanen, Irakezen whatever zijn, het boeit me niks. Het is een gebed zonder einde.
Omdat jij vond dat een massaslachting wel gerechtvaardigd was.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zei dat de vorige keer ook maar toen werden al mijn berichten verwijderd.
Ik vind dat soort posts ook bs. Elk volk heeft wel shit achter hun naam staam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zei dat de vorige keer ook maar toen werden al mijn berichten verwijderd.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij vond dat een massaslachting wel gerechtvaardigd was.
Dat soort onzin mag je ergens anders gaan verkondigen.
Dat klopt. Syria onder Assad was ook redelijk rustig en Egypte onder Mubarak ook. Maar paar kut moslims moesten zo nodig de straten opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onder Saddam was het nog redelijk rustig in Irak
Dus ? Dat is de rest ook niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik gaf alleen maar aan dat de geliefde Yezidi niet zulke lieverds waren.
Probleem is helaas dat die mensen daar niet blijven.. West-Europa zit vol met idioten die hetzelfde gedachtegoed hebben, schijt hebben aan de landen waar ze leven maar daar helaas niet de conclusie aan verbinden om dan maar (terug) te gaan naar de zandbakquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ipv goed met elkaar om te gaan knallen ze elkaar af en snijden ze elkaars keel door. Al 10 jaar lang. Denk je dan echt dat ik medelijden ga krijgen met mensen daar. Of het nou Amerikanen, Irakezen whatever zijn, het boeit me niks. Het is een gebed zonder einde.
Ik stel het vast en volgens mij is de Christelijke geschiedenis ook niet zonder gruwelijkheden verlopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar ik hoorde sommige al roepen:"Kunnen we niet Marokkanen inruilen voor de Yezidi's"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort posts ook bs. Elk volk heeft wel shit achter hun naam staam.
Zit iets in, ware het niet dat er ook mensen leven die het wel goed bedoelen en toch de dupe zijn van teringmongolen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En terecht. Assad, Mubarak en Saddam, allemaal tuig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Dat klopt. Syria onder Assad was ook redelijk rustig en Egypte onder Mubarak ook. Maar paar kut moslims moesten zo nodig de straten op.
Maar uiteindelijk zijn die WEL gestopt met elkaar te vermoorden (grotendeels dan). Uiteindelijk ging men maar praten, dat scheen wel te helpen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stel het vast en volgens mij is de Christelijke geschiedenis ook niet zonder gruwelijkheden verlopen.
Hey geen kwaad woord over de arabische lente! Ik ga spontaan op mn tafel buikdansen als ik eraan denk!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klopt. Syria onder Assad was ook redelijk rustig en Egypte onder Mubarak ook. Maar paar kut moslims moesten zo nodig de straten op.
Ik zou het zo doen. Yezidis zijn mooier en dragen geen petjes. Ook wat minder gelovigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar ik hoorde sommige al roepen:"Kunnen we niet Marokkanen inruilen voor de Yezidi's"
Toen moest ik wel even dit gezicht trekken
Amerikanen zijn ook voor een groot deel schuldig aan de tyfus zooi die daar nu aan de gang is. Daarom heb ik zoiets van, fuck hun ook maar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Zit iets in, ware het niet dat er ook mensen leven die het wel goed bedoelen en toch de dupe zijn van teringmongolen.
Geldt ook voor die Amerikaanse journalist, die er voor zorgt dat wij weten hoe de situatie daar is.
Neemt niet weg dat ik het met je eens ben dat er tering veel idioten zijn in dat gebied en ik er nooit 1 teen zal zetten.
Maar 'ze maken elkaar maar af' vind ik wel wat te makkelijk gesteld. Je zou er maar wonen en niet weg kunnen en het niet eens zijn met de gang van zaken daar...
Al is elke kapotte moslim extremist een feestje waard.
Maar als jij met een Yezidi meisje omgaat, gaan ze dat meisje wel stenigen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen. Yezidis zijn mooier en dragen geen petjes. Ook wat minder gelovig.
Goed en slecht bestaat niet in de zandbak.. alle baarden zijn 1 pot nat. Weet niet wat het is met die mensen, maar het is ze tot op heden niet gelukt om een fatsoenlijke beschaving op te bouwen.. de oorzaak zit hem denk ik in de Islamquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En terecht. Assad, Mubarak en Saddam, allemaal tuig.
Nee, ze mag alleen haar familie niet meer zien en ze wordt onteerdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar als jij met een Yezidi meisje omgaat, gaan ze dat meisje wel stenigen.
Just sayin'
Dat heeft ook eeuwen geduurd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zijn die WEL gestopt met elkaar te vermoorden (grotendeels dan). Uiteindelijk ging men maar praten, dat scheen wel te helpen.
Ja man, de bevolking daar wil echt elkaars kelen doorsnijden....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Irak zijn het ook allemaal moslims, maar toch snijden ze liever elkaars kelen door.
Met de wapens en technologie van nu gaat dat niet meer gebeuren. Alleen de overwinnaars zullen blijven leven. Anders stoppen ze nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heeft ook eeuwen geduurd.
Jij snapt niet of wilt niet snappen dat de lokale bevolking in Irak de ISIS zo groot hebben gemaakt he? Het is heus niet alsof ze zomaar in een nacht hele steden kunnen overnemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja man, de bevolking daar wil echt elkaars kelen doorsnijden....
De Islam heeft zich ook alleen maar gedeëvolueerd in loop der jaren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heeft ook eeuwen geduurd.
Want jij hebt bewijs dat die mensen op die bergen achter die stenigingen stonden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik gaf alleen maar aan dat de geliefde Yezidi niet zulke lieverds waren.
yezidi's zijn een relatief kleine groep en willen hun cultuur beschermen en in stand houden.. dan helpt het niet als een yezidi meisje met een moslim of andere afwijkend figuur thuis komt.. dat kan ik dus nog wel begrijpen, al gaat stenigen wat verquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, ze mag alleen haar familie niet meer zien en ze wordt onteerd. Ik bescherm haar voor de eerwraak.
Die mensen zullen niet beter weten. Goed en slecht is daar heel makkelijk te onderscheiden binnen een groep.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want jij hebt bewijs dat die mensen op die bergen achter die stenigingen stonden?
Wanneer het met Rusland uit de hand loopt is Irak bijzaak geworden, Syrië is het al.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met de wapens en technologie van nu gaat dat niet meer gebeuren. Alleen de overwinnaars zullen blijven leven. Anders stoppen ze niet
Niet echt.. daarom is het nu nog steeds zo'n zooitje.. islam heeft nooit een fase van modernisering doorgemaakt.. christendom wel (in de Verlichting)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De Islam heeft zich ook alleen maar gedeëvolueerd in loop der jaren.
Euhm, vroegah waren er minder conservatieven hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet echt.. daarom is het nu nog steeds zo'n zooitje.. islam heeft nooit een fase van modernisering doorgemaakt.. christendom wel (in de Verlichting)
Ze staan nu aan het begin daar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet echt.. daarom is het nu nog steeds zo'n zooitje.. islam heeft nooit een fase van modernisering doorgemaakt.. christendom wel (in de Verlichting)
Als je op die krampachtige manier je cultuur moet beschermen, dan klopt er iets niet aan die cultuur.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:29 schreef Pleun2011 het volgende:
yezidi's zijn een relatief kleine groep en willen hun cultuur beschermen en in stand houden.. dan helpt het niet als een yezidi meisje met een moslim of andere afwijkend figuur thuis komt..
Alsof er geen moslims zijn die dat doen ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Als je op die krampachtige manier je cultuur moet beschermen, dan klopt er iets niet aan die cultuur.
Die zijn er genoeg. Eerwraak komt ook veel vuur bij turkse families.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof er geen moslims zijn die dat doen ?
Gaat niet helpen, ISIS is geen standaard leger. Om ISIS te verslaan moet je grondoorlog voeren en daar zullen de Amerikanen geen zin in hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar wanneer Amerikaanse volk over de zeik gaat door die onthoofding dan gaan de IS strijders nog veel bommen op hun hoofd krijgen.
Ben je weleens op de Krim geweest?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Als je op die krampachtige manier je cultuur moet beschermen, dan klopt er iets niet aan die cultuur.
Wacht even, als zij hun cultuur willen beschermen, door op een gruwelijke manier in groepsverband een weerloos door de groep ontkleed meisje af te maken, dan is daar ineens begrip voor maar als men hier in Nederland "Geen jihad in m'n straat!" en "Dit is Nederland!" wil roepen als reactie op een demonstratie waarbij antisemitische en jihadistische leuzen zijn geschreeuwd temidden van kalifaatvlaggen dan zou, dat ineens enorm kwalijk en provocerend zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
yezidi's zijn een relatief kleine groep en willen hun cultuur beschermen en in stand houden.. dan helpt het niet als een yezidi meisje met een moslim of andere afwijkend figuur thuis komt.. dat kan ik dus nog wel begrijpen, al gaat stenigen wat ver
*kuch* koerdische *kuch*quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg. Eerwraak komt ook veel vuur bij turkse families.
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben je weleens op de Krim geweest?
Turken ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
*kuch* koerdische *kuch*
Nee ze zijn net weg en er weer heen gaat niet goed vallen dus zullen veel luchtaanvallen worden en de rest moet Iraakse leger en de Koerden oplossen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gaat niet helpen, ISIS is geen standaard leger. Om ISIS te verslaan moet je grondoorlog voeren en daar zullen de Amerikanen geen zin in hebben.
9 van de 10 keer zijn het van die bergkoerdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Turken ook. Kom niet aan mijn koerden
.
IS rijdt in konvooien en is gewoon openlijk aan het vechten. Airstrikes en drones zullen heel veel schade aanrichten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gaat niet helpen, ISIS is geen standaard leger. Om ISIS te verslaan moet je grondoorlog voeren en daar zullen de Amerikanen geen zin in hebben.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Enig idee hoeveel culturen er in 1 land kunnen zijn?
De koerden die ik ken zijn niet zo gelukkig. Die vinden zelfs een Neder-indo voor hun dochter goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het van die bergkoerdenvan die types die hun dochters niet naar school laten gaan en het liefst een dochters uithuwelijken op hun 14e
Iraaks leger is loszand en de Peshmerga bakt er ook niks van. Met bombardementen ga je niks uithalen want je hebt geen belangrijke punten die je kan raken bij ISIS. Hoogstens kleine aantallen troepenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
weer heen gaat niet goed vallen dus zullen veel luchtaanvallen worden en de rest moet Iraakse leger en de Koerden oplossen.
De Koerden gaan alleen maar hun eigen gebieden die ze voor hun toekomstige staat willen 'bevrijden'. Voor de rest gaan ze niet IS aanvallen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nee ze zijn net weg en er weer heen gaat niet goed vallen dus zullen veel luchtaanvallen worden en de rest moet Iraakse leger en de Koerden oplossen.
De meeste/alle koerden in Nederland zullen dan ook hun kinderen naar school sturen etc. Alleen dat tuig in de bergen in Turkije doet soms moeilijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De koerden die ik ken zijn niet zo gelukkig. Die vinden zelfs een Neder-indo voor hun dochter goed.
Het is geen Taliban of insurgency, ze gedragen zich als een normaal leger van een staat. Gewoon in het open rondrijden, konvooien etc.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iraaks leger is loszand en de Peshmerga bakt er ook niks van. Met bombardementen ga je niks uithalen want je hebt geen belangrijke punten die je kan raken bij ISIS. Hoogstens kleine aantallen troepen
Maar dat zijn niet alleen koerden, bijna elk volk wat woont in bergen is zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De meeste/alle koerden in Nederland zullen dan ook hun kinderen naar school sturen etc. Alleen dat tuig in de bergen in Turkije doet soms moeilijk.
Maar ze hebben geen leger bases ofzo. Als je iedere ISIS soldaat moet opblazen met bommen ben je lang bezig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is geen Taliban of insurgency, ze gedragen zich als een normaal leger van een staat. Gewoon in het open rondrijden, konvooien etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |