Ja, dat idee daarvoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Pffff ik vind onthoofdingen zo gruwelijk. En hoe moet het zijn als je weet dat het zo gaat gebeuren.. Niet te beseffen dit..
Je ziet 1 seconde onthoofding, daarna een shot van zijn lichaam plus hoofd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan betwijfel ik dat het echt is.
Camera was ook nog van de journalist wrs......quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef Grunge. het volgende:
Het viel mij ook op hoe HD het beeld was. Dat ben ik niet gewend van dit soort filmpjes. Het hoort natuurlijk bij deze tijd, maar toch.
Je ziet hem wel zagen in zijn strot, dan gaat het op zwart.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is de vooruitgang.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef Grunge. het volgende:
Het viel mij ook op hoe HD het beeld was. Dat ben ik niet gewend van dit soort filmpjes. Het hoort natuurlijk bij deze tijd, maar toch.
Je ziet erna wel het hoofd op zijn lichaam, dus het is echt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar de mexicanen en russen kijken die werden onthoofd met een bot mes, heel langzaam. Die russen waren net 20 ofzo. Waren er 6 en 1 voor 1 werden ze gepakt en de rest keek toe. Dan zou ik proberen weg te rennen en dan maar neergeschoten te worden of alles doen om snel dood te gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan mij echt niet voorstellen wat er dan door je hoofd gaat. (beetje stomme woordkeuze)
Het maakt je ook kwaad dat die beesten gewoon hun gang kunnen gaan.. het liefste zou je hen minstens hetzelfde gunnen maar je bent machteloos tegen die waanzin..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Pffff ik vind onthoofdingen zo gruwelijk. En hoe moet het zijn als je weet dat het zo gaat gebeuren.. Niet te beseffen dit..
Atoombommen zijn onbruikbaar. Dan dood je 1000 isis-gasten en laat je 10.000 onschuldige mensen op een totaal gruwelijke manier levend verbranden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is wel slim om een grootmacht met atoombommen tegen je in het harnas te jagen.
En zodra die atoombommen rondvliegen gaan andere landen die ook atoombommen hebben niet wachten waar ze gaan landen. Dan vliegen ze alle kanten opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Atoombommen zijn onbruikbaar. Dan dood je 1000 isis-gasten en laat je 10.000 onschuldige mensen op een totaal gruwelijke manier levend verbranden.
Photoshop? Stil beeld is niet echt overtuigend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je ziet erna wel het hoofd op zijn lichaam, dus het is echt.
20% is buitenlandse strijder. Als je daar zo ruim de beschikking over hebt dan pak je natuurlijk iemand die goed Engels spreekt. Het filmpje is duidelijk bedoeld voor een Westers publiek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef Specularium het volgende:
Die dader heeft een Brits accent.
Ja, die Mexicaanse filmpjes zijn veel gruwelijker. Zeker als het met een bot mes gebeurt en ze gaan zo'n heel rijtje af. Of die ene film met die kettingzaag. Gruwelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt aan het mes en de manier. Je hebt filmpjes waarin men het met botte messen doet en heel langzaam. Zoals in Tjetjenië destijds en in Mexico bij de cartels.
Nah kijk liever niet ... Vind het echt zo naar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar de mexicanen en russen kijken die werden onthoofd met een bot mes, heel langzaam. Die russen waren net 20 ofzo. Waren er 6 en 1 voor 1 werden ze gepakt en de rest keek toe. Dan zou ik proberen weg te rennen en dan maar neergeschoten te worden of alles doen om snel dood te gaan.
Ik denk niet dat IS dit soort dingen gaat faken, gezien ze wel vaker mensen onthoofden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Photoshop? Stil beeld is niet echt overtuigend.
Tja, en die camera hebben ze dan weer wél uit het Westen. Hypocriete honden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef Grunge. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |