Ook op youtubequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Voor de liefhebbers.
http://www.liveleak.com/view?i=bc1_1408481278
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paul! Doe er eens wat aan!quote:
Ik heb juist geleerd alle culturen te respecteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe meer van dit soort video's en berichten verschijnen, des te minder respect, zo ik dat al had, heb ik voor die idioten.
Het is wel slim om een grootmacht met atoombommen tegen je in het harnas te jagen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:10 schreef richolio het volgende:
Is is de druppel van de spanning met Amerika en daar denk ik.
Ik hoorde dat hun ledenwerfactie alweer 6000 nieuwe leden had opgeleverd, waaronder 1000 uit Europa. Blijkbaar werken deze filmpjes toch wel. Ik snap de mensen uit de Schilderswijk ook niet, dat ze zulke filmpjes zien (waren er al genoeg voor deze) en denken: kom, laat ik uit dankbaarheid voor mijn huisvesting (waarvoor een Nederlander geen woning gekregen heeft) en mijn uitkering (die betaald wordt door een Nederlander), eens ISIS-aanhanger worden. Die jongens betekenen zoveel voor mij!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:09 schreef Smoofie het volgende:
IS, zoveel praatjes terwijl ze 1 voor 1 worden afgeslacht door drones.
Nee ik ga hem niet kijken. Gaat het heel snel ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:12 schreef LXIV het volgende:
Als je het filmpje gaat bekijken dan valt me op hoe heel rustig deze man is. Hij verteld zijn verhaal maar begint niet te snotteren of te gillen. Hij ziet er toch niet gedrogeerd uit. Hij knijpt zijn ogen dicht als het kelen begint, verder niks. Onvoorstelbaar. Ik zou toch wel in zo'n status van totale paniek zijn!!
Ze laten het niet zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik ga hem niet kijken. Gaat het heel snel ?
Je ziet niet zo veel. Ze laten niet het hele onthoofden zien, maar een klein stukje in het begin. Volgens mij gebeurt het wel 'professioneel'. Ik denk dat iemand op deze manier minder lijdt dan wanneer hij door een granaatscherf getroffen wordt en veel langzamer doodgaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik ga hem niet kijken. Gaat het heel snel ?
Als er een republikein president is wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is wel slim om een grootmacht met atoombommen tegen je in het harnas te jagen.
Ik zie het nu nog niet gebeuren, maar stel over 2 jaar zitten de Amerikanen weer vast in een uitzichtloze oorlog in Irak en is er weer een 'keuze' tussen een 'surge' meer troepen/meer slachtoffers of een grote bom erop dan denk ik dat ze in de toekomst toch echt voor die bom gaan.
Ik heb 'm ook net gekeken en dat viel mij ook op maar na zijn 'anti-America-speech' (waarom doet hij die, omdat ze hem anders langzamer en pijnlijker hebben gedreigd te vermoorden?) zie je wel die doodsangst. Tijdens die speech leeft hij nog natuurlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:12 schreef LXIV het volgende:
Als je het filmpje gaat bekijken dan valt me op hoe heel rustig deze man is. Hij verteld zijn verhaal maar begint niet te snotteren of te gillen. Hij ziet er toch niet gedrogeerd uit. Hij knijpt zijn ogen dicht als het kelen begint, verder niks. Onvoorstelbaar. Ik zou toch wel in zo'n status van totale paniek zijn!!
Echt, opruimen dat volk...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Voor de liefhebbers.
http://www.liveleak.com/view?i=bc1_1408481278
Je ziet dat hij gaat snijden voor 1 seconde en dan gaat het zwart.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dus je ziet wat die zegt en dan daarna alleen het hoofd los van het lichaam ?
Ligt aan het mes en de manier. Je hebt filmpjes waarin men het met botte messen doet en heel langzaam. Zoals in Tjetjenië destijds en in Mexico bij de cartels.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je ziet niet zo veel. Ze laten niet het hele onthoofden zien, maar een klein stukje in het begin. Volgens mij gebeurt het wel 'professioneel'. Ik denk dat iemand op deze manier minder lijdt dan wanneer hij door een granaatscherf getroffen wordt en veel langzamer doodgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |