Isis strijders komen overal vandaan he....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mij is het allemaal op de een of andere manier te clean. En dan ook nog zo'n SAW achtige boodschap...
"The live of this American citizen Obama, depends on your next decision".
Het is verdomme net Hollywood.
Fuck. Echt extreem. Dan doen die ISIS-mannen het nog netjes. Ook die ene jongen, de strot half door gesneden, ligt te rochelen nog bij bewustzijn, gaan ze eerst aan een ander beginnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nooit van dat verhaal gehoord en hoef het ook niet te zien, maar dat zal deze wel zijn dan
http://www.liveleak.com/view?i=f86_1314856001
Viel mij ook al op. Ook is er veel geknipt in de video terwijl ze normaal zo'n beetje alles laten zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mij is het allemaal op de een of andere manier te clean. En dan ook nog zo'n SAW achtige boodschap...
Nu gaat Obama in samenwerking met Hollywood eens een BAAS reply video maken, mooie beelden met F16's en precisie bombardermenten op ISIS, vliegdekschepen, tanks etc.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb em net bekekenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
fucking creepy. Ook die hele toespraak van hem.
Die zou ik zeker NIET kijken!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is de hele langzame bloederige super nare onthoofding video waar je net over vertelde ?
Mja, ik heb hier een vreemd gevoel bij. Iets klopt niet, maar goed... ik kan er naast zitten. Sowieso kom je daar nooit achter. Ik vind het een beetje CIA achtig aandoen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:36 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Isis strijders komen overal vandaan he....
Wat bedoel je dan, dat het nep is?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, ik heb hier een vreemd gevoel bij. Iets klopt niet, maar goed... ik kan er naast zitten. Sowieso kom je daar nooit achter. Ik vind het een beetje CIA achtig aandoen.
quote:What is it with the so-called Muslim religion and beheading?
Yes I know it was practiced centuries ago in many cultures including those of Europe. But here in the 21st Century, any rational person would think the ragheads would have figured out by now it's (at the very least) bad PR for their ironically-labled Religion Of Peace. No Christian, Jew, Buddhist, Hindu, Shinto or other religion as practiced in the modern world employs or condones this type of barbarity.
And then these freaks get upset when the rest of the civilized world looks upon them as backwards neanderthals, and are having 2nd and 3rd thoughts about ever allowing their foul presence in our civilizations.
Ja die is echt fucked up he? Echt, beter neem je in dat soort gebieden altijd een cyanide pil mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Fuck. Echt extreem. Dan doen die ISIS-mannen het nog netjes. Ook die ene jongen, de strot half door gesneden, ligt te rochelen nog bij bewustzijn, gaan ze eerst aan een ander beginnen.
Wat??quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Walgelijke sensatiezoekers weer hier zeg
Okequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga die hele nare niet kijken. Zag net die van is. en die vond ik al naar . Wereld is naar de tyfus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja die is echt fucked up he? Echt, beter neem je in dat soort gebieden altijd een cyanide pil mee.
2/3 van de posts hier gaat over dat filmpje en hoe hij onthoofd wordt. Krankzinnig dat mensen zoiets bekijken.quote:
Ligt niet per sé aan religie, het onthoofden. Wij deden het nog tot de 19e eeuw en kijk hoe de mexicanen met elkaar omgaan...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit las ik net ergens op een forum tijdens wat surfen.. denk zelf dat dat achterlijke rituele slachten in de genen zit van die kut moslims en dat sommigen daarom plezier scheppen in dit soort bruutheden..
[..]
En waar is die journalist nu dan..?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, ik heb hier een vreemd gevoel bij. Iets klopt niet, maar goed... ik kan er naast zitten. Sowieso kom je daar nooit achter. Ik vind het een beetje CIA achtig aandoen.
Het is gewoon nieuws.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Heeft die jongen die wegrende het nog gered? Dat zie je niet. Ook raar dat de een toch nog probeert te vluchten, terwijl de ander braaf aan de voeten van die man met het mes gaat liggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja die is echt fucked up he? Echt, beter neem je in dat soort gebieden altijd een cyanide pil mee.
Ik geloof en hoop dat niemand met plezier op FOK! naar dit filmpje heeft gekeken. En als dat wil zo is dan heeft 'ie dat hier nog niet verteld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Realiteit heet zoiets.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Het is heel normaal dat je zoiets wil zien, je bent juist abnormaal als je andere mensen hierop aanvalt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
2/3 van de posts hier gaat over dat filmpje en hoe hij onthoofd wordt. Krankzinnig dat mensen zoiets bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |