Saudi-Arabia en Iran mogen ook wel wegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef GoodGawd het volgende:
Bom op Jerusalem, Syrie en Irak. En de rest kan met praten wel af. Half Afrika Ebola even laten uitrazen en het is net of we in het paradijs leven.
Ze denken niet allemaal hetzelfde over de Koran.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Irak zijn het ook allemaal moslims, maar toch snijden ze liever elkaars kelen door.
Ook nog even een mislukt atoomproefje in Texas graagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef GoodGawd het volgende:
Bom op Jerusalem, Syrie en Irak. En de rest kan met praten wel af. Half Afrika Ebola even laten uitrazen en het is net of we in het paradijs leven.
Not the best, maar als we vergelijken met de zandbaklanden is het bijna paradijs.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
90% daar is sunni moslim moet je zeggen. Overigens is het in Indonesië ook niet al te geweldig.
Indonesië is 400 jaar door Nederland onderdrukt. En Indonesië onderdrukt ook een paar mini-staatjes die ze hebben ingelijfd of willen inlijven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:15 schreef TC03 het volgende:
Toch is er geen enkel islamitisch land waar niet onderdrukt wordt. Misschien Idonesië, maar verder niet.
Al dat olie fikt veel te lang...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Saudi-Arabia en Iran mogen ook wel weg.
Kuwaitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch is er geen enkel islamitisch land waar niet onderdrukt wordt. Misschien Idonesië, maar verder niet.
In het VK zit het sowieso vol met IS malloten. Ook overal vlaggen in London enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
De beul sprak met een zwaar Brits accent trouwens. Die woonde dus tot voor kort in Europa. Lekker.
Next topic, de Molukken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:19 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Indonesië is 400 jaar door Nederland onderdrukt. En Indonesië onderdrukt ook een paar mini-staatjes die ze hebben ingelijfd of willen inlijven.
Mwa ik meen het ook niet helemaal bedenk ik me.. een groot hek eromheen mag van mij ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Leuk en aardig dat jij er zo over denkt, maar ik vind de dood van een Irakees net zo erg als dat van deze Amerikaan.
Yezidi's, yezidi's wie waren dat ook al weer?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat wel zo is dat een Amerikaanse journalist dichter bij ons staat dan een Irakees.. ik vind het erg als onschuldige yezidi's en christenen worden vermoord, maar de dood van de gemiddelde baardmans in Irak kan mij ook weinig boeien.. als het kon zouden ze er van mij zo een bom op mogen gooien.
quote:Some reports claim that Aswad was murdered for having converted to Islam to marry an Iraqi Sunni Muslim boy.[1][5] It is disputed whether or not she actually converted to Islam; some reports say the Sunni boyfriend has denied that she had.[1] Other sources instead indicate that Aswad was killed in punishment for being absent from her home one night.[6]
quote:The incident took place in Bashika, a town in Ninawa Governorate, and was filmed on mobile phones and widely distributed throughout the Internet.[9]
Aswad was taken to the town square;[7] according to reports she was stripped naked to symbolize that she had dishonored her family and religion.[2] In the video, though stripped from the waist down, she is wearing an orange sport jacket and black underwear, and at least some of the crowd tries to keep her lower body covered with what looks like another jacket. During the stoning, which lasted approximately 30 minutes, Aswad can be seen in the video attempting to sit up and calling for help as the crowd taunts her and repeatedly throws a large chunk of rock or concrete on her head.[2] After her death in the town square, Aswad's body was tied behind a car and dragged through the streets.[7] She was buried with the remains of a dog, to disrespect her.[10] Eventually, her body was "exhumed and sent to the Medico-Legal Institute in Mosul so that tests could be performed to see whether she had died a virgin."[7]
Die zijn onder tafel geveegd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ook nog even een mislukt atoomproefje in Texas graag
Goede reden om elkaar maar dood te maken dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze denken niet allemaal hetzelfde over de Koran.
Pas maar op, ik zei dat de vorige keer ook maar toen werden al mijn berichten verwijderd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Yezidi's, yezidi's wie waren dat ook al weer?
http://en.wikipedia.org/wiki/Stoning_of_Du%27a_Khalil_Aswad
[..]
[..]
[ afbeelding ]
10 jaar? 1400 jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goede reden om elkaar maar dood te maken dan.
Ipv goed met elkaar om te gaan knallen ze elkaar af en snijden ze elkaars keel door. Al 10 jaar lang. Denk je dan echt dat ik medelijden ga krijgen met mensen daar. Of het nou Amerikanen, Irakezen whatever zijn, het boeit me niks. Het is een gebed zonder einde.
Omdat jij vond dat een massaslachting wel gerechtvaardigd was.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zei dat de vorige keer ook maar toen werden al mijn berichten verwijderd.
Ik vind dat soort posts ook bs. Elk volk heeft wel shit achter hun naam staam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zei dat de vorige keer ook maar toen werden al mijn berichten verwijderd.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij vond dat een massaslachting wel gerechtvaardigd was.
Dat soort onzin mag je ergens anders gaan verkondigen.
Dat klopt. Syria onder Assad was ook redelijk rustig en Egypte onder Mubarak ook. Maar paar kut moslims moesten zo nodig de straten opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onder Saddam was het nog redelijk rustig in Irak
Dus ? Dat is de rest ook niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik gaf alleen maar aan dat de geliefde Yezidi niet zulke lieverds waren.
Probleem is helaas dat die mensen daar niet blijven.. West-Europa zit vol met idioten die hetzelfde gedachtegoed hebben, schijt hebben aan de landen waar ze leven maar daar helaas niet de conclusie aan verbinden om dan maar (terug) te gaan naar de zandbakquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ipv goed met elkaar om te gaan knallen ze elkaar af en snijden ze elkaars keel door. Al 10 jaar lang. Denk je dan echt dat ik medelijden ga krijgen met mensen daar. Of het nou Amerikanen, Irakezen whatever zijn, het boeit me niks. Het is een gebed zonder einde.
Ik stel het vast en volgens mij is de Christelijke geschiedenis ook niet zonder gruwelijkheden verlopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar ik hoorde sommige al roepen:"Kunnen we niet Marokkanen inruilen voor de Yezidi's"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort posts ook bs. Elk volk heeft wel shit achter hun naam staam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |