Oh oké dan is het minder ergquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan je moeilijk druk maken over elke Irakees die dood gaat he, dan ben je om de seconde bezig...
99% van de burgers wil gewoon in vrede leven. Het zijn de moslimextremisten die alles en iedereen onderdrukken wat tot extreem geweld leidt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien moeten ze daar eens gaan stoppen met oorlog voeren. Ipv jarenlang elkaar keel te zitten doorsnijden eens ff rond zich heen gaan kijken en nadenken over wat ze aan het doen zijn. Dat zit er bij die mensen niet in. Nee die hebben een dictator nodig anders snappen ze er niks van.
Arabieren
Zondag weer keihard joduh joduh roepenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Waarom happen jullie op ClapClap? Het is gvd een Jood want Ajax.
Ok next, Israel Paletina.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Waarom happen jullie op ClapClap? Het is gvd een Jood want Ajax.
Haha wat een onzin dit. Hoe denk jij dat ISIS zo snel heeft kunnen oprukken? Allemaal door steun van de lokale bevolkingquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
99% van de burgers wil gewoon in vrede leven. Het zijn de moslimextremisten die alles en iedereen onderdrukken wat tot extreem geweld leidt.
en laat dat nou eigenlijk helemaal niet toegestaan zijn binnen de Islam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
99% van de burgers wil gewoon in vrede leven. Het zijn de moslimextremisten die alles en iedereen onderdrukken wat tot extreem geweld leidt.
quote:
Niet erg grondig dan, daarbij ontbreekt het je aan common sense en is een ander de les lezen over zijn geloof waarvan jij als vanzelfsprekend minder zult weten dan hij, redelijk apart.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef 690nm het volgende:
[..]
nee, maar ik heb mij er wel in verdiept.
(jaren geleden)
Naja, 99% is wel beetje overdreven. Genoeg mensen daar die daadwerkelijk IS steunen. Gewoon indoctrinatie en propaganda.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, lees eens goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh oké dan is het minder erg
Toch is er geen enkel islamitisch land waar niet onderdrukt wordt. Misschien Idonesië, maar verder niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:14 schreef 690nm het volgende:
[..]
en laat dat nou eigenlijk helemaal niet toegestaan zijn binnen de Islam.
Je vergeet de 'stammenstrijd' gemakshalve maar even.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat wel zo is dat een Amerikaanse journalist dichter bij ons staat dan een Irakees.. ik vind het erg als onschuldige yezidi's en christenen worden vermoord, maar de dood van de gemiddelde baardmans in Irak kan mij ook weinig boeien.. als het kon zouden ze er van mij zo een bom op mogen gooien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan je moeilijk druk maken over elke Irakees die dood gaat he, dan ben je om de seconde bezig...
In Irak zijn het ook allemaal moslims, maar toch snijden ze liever elkaars kelen door.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:16 schreef GoodGawd het volgende:
Indonesie zou een voorbeeld moeten zijn voor die zandbaklanden. 90% is daar moslim, misschien maakt dat t wel makkelijker, omdat iedereen te met elkaar eens is
90% daar is sunni moslim moet je zeggen. Overigens is het in Indonesië ook niet al te geweldig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:16 schreef GoodGawd het volgende:
Indonesie zou een voorbeeld moeten zijn voor die zandbaklanden. 90% is daar moslim, misschien maakt dat t wel makkelijker, omdat iedereen te met elkaar eens is
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet erg grondig dan, daarbij ontbreekt het je aan common sense en is een ander de les lezen over zijn geloof waarvan jij als vanzelfsprekend minder zult weten dan hij, redelijk apart.
Leuk en aardig dat jij er zo over denkt, maar ik vind de dood van een Irakees net zo erg als dat van deze Amerikaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat wel zo is dat een Amerikaanse journalist dichter bij ons staat dan een Irakees.. ik vind het erg als onschuldige yezidi's en christenen worden vermoord, maar de dood van de gemiddelde baardmans in Irak kan mij ook weinig boeien.. als het kon zouden ze er van mij zo een bom op mogen gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |