Oh oké dan is het minder ergquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan je moeilijk druk maken over elke Irakees die dood gaat he, dan ben je om de seconde bezig...
99% van de burgers wil gewoon in vrede leven. Het zijn de moslimextremisten die alles en iedereen onderdrukken wat tot extreem geweld leidt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien moeten ze daar eens gaan stoppen met oorlog voeren. Ipv jarenlang elkaar keel te zitten doorsnijden eens ff rond zich heen gaan kijken en nadenken over wat ze aan het doen zijn. Dat zit er bij die mensen niet in. Nee die hebben een dictator nodig anders snappen ze er niks van.
Arabieren
Zondag weer keihard joduh joduh roepenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Waarom happen jullie op ClapClap? Het is gvd een Jood want Ajax.
Ok next, Israel Paletina.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Waarom happen jullie op ClapClap? Het is gvd een Jood want Ajax.
Haha wat een onzin dit. Hoe denk jij dat ISIS zo snel heeft kunnen oprukken? Allemaal door steun van de lokale bevolkingquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
99% van de burgers wil gewoon in vrede leven. Het zijn de moslimextremisten die alles en iedereen onderdrukken wat tot extreem geweld leidt.
en laat dat nou eigenlijk helemaal niet toegestaan zijn binnen de Islam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
99% van de burgers wil gewoon in vrede leven. Het zijn de moslimextremisten die alles en iedereen onderdrukken wat tot extreem geweld leidt.
quote:
Niet erg grondig dan, daarbij ontbreekt het je aan common sense en is een ander de les lezen over zijn geloof waarvan jij als vanzelfsprekend minder zult weten dan hij, redelijk apart.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef 690nm het volgende:
[..]
nee, maar ik heb mij er wel in verdiept.
(jaren geleden)
Naja, 99% is wel beetje overdreven. Genoeg mensen daar die daadwerkelijk IS steunen. Gewoon indoctrinatie en propaganda.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, lees eens goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh oké dan is het minder erg
Toch is er geen enkel islamitisch land waar niet onderdrukt wordt. Misschien Idonesië, maar verder niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:14 schreef 690nm het volgende:
[..]
en laat dat nou eigenlijk helemaal niet toegestaan zijn binnen de Islam.
Je vergeet de 'stammenstrijd' gemakshalve maar even.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat wel zo is dat een Amerikaanse journalist dichter bij ons staat dan een Irakees.. ik vind het erg als onschuldige yezidi's en christenen worden vermoord, maar de dood van de gemiddelde baardmans in Irak kan mij ook weinig boeien.. als het kon zouden ze er van mij zo een bom op mogen gooien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan je moeilijk druk maken over elke Irakees die dood gaat he, dan ben je om de seconde bezig...
In Irak zijn het ook allemaal moslims, maar toch snijden ze liever elkaars kelen door.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:16 schreef GoodGawd het volgende:
Indonesie zou een voorbeeld moeten zijn voor die zandbaklanden. 90% is daar moslim, misschien maakt dat t wel makkelijker, omdat iedereen te met elkaar eens is
90% daar is sunni moslim moet je zeggen. Overigens is het in Indonesië ook niet al te geweldig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:16 schreef GoodGawd het volgende:
Indonesie zou een voorbeeld moeten zijn voor die zandbaklanden. 90% is daar moslim, misschien maakt dat t wel makkelijker, omdat iedereen te met elkaar eens is
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet erg grondig dan, daarbij ontbreekt het je aan common sense en is een ander de les lezen over zijn geloof waarvan jij als vanzelfsprekend minder zult weten dan hij, redelijk apart.
Leuk en aardig dat jij er zo over denkt, maar ik vind de dood van een Irakees net zo erg als dat van deze Amerikaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat wel zo is dat een Amerikaanse journalist dichter bij ons staat dan een Irakees.. ik vind het erg als onschuldige yezidi's en christenen worden vermoord, maar de dood van de gemiddelde baardmans in Irak kan mij ook weinig boeien.. als het kon zouden ze er van mij zo een bom op mogen gooien.
Saudi-Arabia en Iran mogen ook wel wegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef GoodGawd het volgende:
Bom op Jerusalem, Syrie en Irak. En de rest kan met praten wel af. Half Afrika Ebola even laten uitrazen en het is net of we in het paradijs leven.
Ze denken niet allemaal hetzelfde over de Koran.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Irak zijn het ook allemaal moslims, maar toch snijden ze liever elkaars kelen door.
Ook nog even een mislukt atoomproefje in Texas graagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef GoodGawd het volgende:
Bom op Jerusalem, Syrie en Irak. En de rest kan met praten wel af. Half Afrika Ebola even laten uitrazen en het is net of we in het paradijs leven.
Not the best, maar als we vergelijken met de zandbaklanden is het bijna paradijs.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
90% daar is sunni moslim moet je zeggen. Overigens is het in Indonesië ook niet al te geweldig.
Indonesië is 400 jaar door Nederland onderdrukt. En Indonesië onderdrukt ook een paar mini-staatjes die ze hebben ingelijfd of willen inlijven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:15 schreef TC03 het volgende:
Toch is er geen enkel islamitisch land waar niet onderdrukt wordt. Misschien Idonesië, maar verder niet.
Al dat olie fikt veel te lang...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Saudi-Arabia en Iran mogen ook wel weg.
Kuwaitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch is er geen enkel islamitisch land waar niet onderdrukt wordt. Misschien Idonesië, maar verder niet.
In het VK zit het sowieso vol met IS malloten. Ook overal vlaggen in London enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
De beul sprak met een zwaar Brits accent trouwens. Die woonde dus tot voor kort in Europa. Lekker.
Next topic, de Molukken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:19 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Indonesië is 400 jaar door Nederland onderdrukt. En Indonesië onderdrukt ook een paar mini-staatjes die ze hebben ingelijfd of willen inlijven.
Mwa ik meen het ook niet helemaal bedenk ik me.. een groot hek eromheen mag van mij ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Leuk en aardig dat jij er zo over denkt, maar ik vind de dood van een Irakees net zo erg als dat van deze Amerikaan.
Yezidi's, yezidi's wie waren dat ook al weer?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat wel zo is dat een Amerikaanse journalist dichter bij ons staat dan een Irakees.. ik vind het erg als onschuldige yezidi's en christenen worden vermoord, maar de dood van de gemiddelde baardmans in Irak kan mij ook weinig boeien.. als het kon zouden ze er van mij zo een bom op mogen gooien.
quote:Some reports claim that Aswad was murdered for having converted to Islam to marry an Iraqi Sunni Muslim boy.[1][5] It is disputed whether or not she actually converted to Islam; some reports say the Sunni boyfriend has denied that she had.[1] Other sources instead indicate that Aswad was killed in punishment for being absent from her home one night.[6]
quote:The incident took place in Bashika, a town in Ninawa Governorate, and was filmed on mobile phones and widely distributed throughout the Internet.[9]
Aswad was taken to the town square;[7] according to reports she was stripped naked to symbolize that she had dishonored her family and religion.[2] In the video, though stripped from the waist down, she is wearing an orange sport jacket and black underwear, and at least some of the crowd tries to keep her lower body covered with what looks like another jacket. During the stoning, which lasted approximately 30 minutes, Aswad can be seen in the video attempting to sit up and calling for help as the crowd taunts her and repeatedly throws a large chunk of rock or concrete on her head.[2] After her death in the town square, Aswad's body was tied behind a car and dragged through the streets.[7] She was buried with the remains of a dog, to disrespect her.[10] Eventually, her body was "exhumed and sent to the Medico-Legal Institute in Mosul so that tests could be performed to see whether she had died a virgin."[7]
Die zijn onder tafel geveegd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ook nog even een mislukt atoomproefje in Texas graag
Goede reden om elkaar maar dood te maken dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze denken niet allemaal hetzelfde over de Koran.
Pas maar op, ik zei dat de vorige keer ook maar toen werden al mijn berichten verwijderd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Yezidi's, yezidi's wie waren dat ook al weer?
http://en.wikipedia.org/wiki/Stoning_of_Du%27a_Khalil_Aswad
[..]
[..]
[ afbeelding ]
10 jaar? 1400 jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goede reden om elkaar maar dood te maken dan.
Ipv goed met elkaar om te gaan knallen ze elkaar af en snijden ze elkaars keel door. Al 10 jaar lang. Denk je dan echt dat ik medelijden ga krijgen met mensen daar. Of het nou Amerikanen, Irakezen whatever zijn, het boeit me niks. Het is een gebed zonder einde.
Omdat jij vond dat een massaslachting wel gerechtvaardigd was.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zei dat de vorige keer ook maar toen werden al mijn berichten verwijderd.
Ik vind dat soort posts ook bs. Elk volk heeft wel shit achter hun naam staam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zei dat de vorige keer ook maar toen werden al mijn berichten verwijderd.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij vond dat een massaslachting wel gerechtvaardigd was.
Dat soort onzin mag je ergens anders gaan verkondigen.
Dat klopt. Syria onder Assad was ook redelijk rustig en Egypte onder Mubarak ook. Maar paar kut moslims moesten zo nodig de straten opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onder Saddam was het nog redelijk rustig in Irak
Dus ? Dat is de rest ook niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik gaf alleen maar aan dat de geliefde Yezidi niet zulke lieverds waren.
Probleem is helaas dat die mensen daar niet blijven.. West-Europa zit vol met idioten die hetzelfde gedachtegoed hebben, schijt hebben aan de landen waar ze leven maar daar helaas niet de conclusie aan verbinden om dan maar (terug) te gaan naar de zandbakquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ipv goed met elkaar om te gaan knallen ze elkaar af en snijden ze elkaars keel door. Al 10 jaar lang. Denk je dan echt dat ik medelijden ga krijgen met mensen daar. Of het nou Amerikanen, Irakezen whatever zijn, het boeit me niks. Het is een gebed zonder einde.
Ik stel het vast en volgens mij is de Christelijke geschiedenis ook niet zonder gruwelijkheden verlopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar ik hoorde sommige al roepen:"Kunnen we niet Marokkanen inruilen voor de Yezidi's"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort posts ook bs. Elk volk heeft wel shit achter hun naam staam.
Zit iets in, ware het niet dat er ook mensen leven die het wel goed bedoelen en toch de dupe zijn van teringmongolen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En terecht. Assad, Mubarak en Saddam, allemaal tuig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Dat klopt. Syria onder Assad was ook redelijk rustig en Egypte onder Mubarak ook. Maar paar kut moslims moesten zo nodig de straten op.
Maar uiteindelijk zijn die WEL gestopt met elkaar te vermoorden (grotendeels dan). Uiteindelijk ging men maar praten, dat scheen wel te helpen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stel het vast en volgens mij is de Christelijke geschiedenis ook niet zonder gruwelijkheden verlopen.
Hey geen kwaad woord over de arabische lente! Ik ga spontaan op mn tafel buikdansen als ik eraan denk!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klopt. Syria onder Assad was ook redelijk rustig en Egypte onder Mubarak ook. Maar paar kut moslims moesten zo nodig de straten op.
Ik zou het zo doen. Yezidis zijn mooier en dragen geen petjes. Ook wat minder gelovigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar ik hoorde sommige al roepen:"Kunnen we niet Marokkanen inruilen voor de Yezidi's"
Toen moest ik wel even dit gezicht trekken
Amerikanen zijn ook voor een groot deel schuldig aan de tyfus zooi die daar nu aan de gang is. Daarom heb ik zoiets van, fuck hun ook maar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Zit iets in, ware het niet dat er ook mensen leven die het wel goed bedoelen en toch de dupe zijn van teringmongolen.
Geldt ook voor die Amerikaanse journalist, die er voor zorgt dat wij weten hoe de situatie daar is.
Neemt niet weg dat ik het met je eens ben dat er tering veel idioten zijn in dat gebied en ik er nooit 1 teen zal zetten.
Maar 'ze maken elkaar maar af' vind ik wel wat te makkelijk gesteld. Je zou er maar wonen en niet weg kunnen en het niet eens zijn met de gang van zaken daar...
Al is elke kapotte moslim extremist een feestje waard.
Maar als jij met een Yezidi meisje omgaat, gaan ze dat meisje wel stenigen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen. Yezidis zijn mooier en dragen geen petjes. Ook wat minder gelovig.
Goed en slecht bestaat niet in de zandbak.. alle baarden zijn 1 pot nat. Weet niet wat het is met die mensen, maar het is ze tot op heden niet gelukt om een fatsoenlijke beschaving op te bouwen.. de oorzaak zit hem denk ik in de Islamquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En terecht. Assad, Mubarak en Saddam, allemaal tuig.
Nee, ze mag alleen haar familie niet meer zien en ze wordt onteerdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar als jij met een Yezidi meisje omgaat, gaan ze dat meisje wel stenigen.
Just sayin'
Dat heeft ook eeuwen geduurd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zijn die WEL gestopt met elkaar te vermoorden (grotendeels dan). Uiteindelijk ging men maar praten, dat scheen wel te helpen.
Ja man, de bevolking daar wil echt elkaars kelen doorsnijden....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Irak zijn het ook allemaal moslims, maar toch snijden ze liever elkaars kelen door.
Met de wapens en technologie van nu gaat dat niet meer gebeuren. Alleen de overwinnaars zullen blijven leven. Anders stoppen ze nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heeft ook eeuwen geduurd.
Jij snapt niet of wilt niet snappen dat de lokale bevolking in Irak de ISIS zo groot hebben gemaakt he? Het is heus niet alsof ze zomaar in een nacht hele steden kunnen overnemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja man, de bevolking daar wil echt elkaars kelen doorsnijden....
De Islam heeft zich ook alleen maar gedeëvolueerd in loop der jaren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heeft ook eeuwen geduurd.
Want jij hebt bewijs dat die mensen op die bergen achter die stenigingen stonden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik gaf alleen maar aan dat de geliefde Yezidi niet zulke lieverds waren.
yezidi's zijn een relatief kleine groep en willen hun cultuur beschermen en in stand houden.. dan helpt het niet als een yezidi meisje met een moslim of andere afwijkend figuur thuis komt.. dat kan ik dus nog wel begrijpen, al gaat stenigen wat verquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, ze mag alleen haar familie niet meer zien en ze wordt onteerd. Ik bescherm haar voor de eerwraak.
Die mensen zullen niet beter weten. Goed en slecht is daar heel makkelijk te onderscheiden binnen een groep.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want jij hebt bewijs dat die mensen op die bergen achter die stenigingen stonden?
Wanneer het met Rusland uit de hand loopt is Irak bijzaak geworden, Syrië is het al.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met de wapens en technologie van nu gaat dat niet meer gebeuren. Alleen de overwinnaars zullen blijven leven. Anders stoppen ze niet
Niet echt.. daarom is het nu nog steeds zo'n zooitje.. islam heeft nooit een fase van modernisering doorgemaakt.. christendom wel (in de Verlichting)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De Islam heeft zich ook alleen maar gedeëvolueerd in loop der jaren.
Euhm, vroegah waren er minder conservatieven hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet echt.. daarom is het nu nog steeds zo'n zooitje.. islam heeft nooit een fase van modernisering doorgemaakt.. christendom wel (in de Verlichting)
Ze staan nu aan het begin daar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet echt.. daarom is het nu nog steeds zo'n zooitje.. islam heeft nooit een fase van modernisering doorgemaakt.. christendom wel (in de Verlichting)
Als je op die krampachtige manier je cultuur moet beschermen, dan klopt er iets niet aan die cultuur.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:29 schreef Pleun2011 het volgende:
yezidi's zijn een relatief kleine groep en willen hun cultuur beschermen en in stand houden.. dan helpt het niet als een yezidi meisje met een moslim of andere afwijkend figuur thuis komt..
Alsof er geen moslims zijn die dat doen ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Als je op die krampachtige manier je cultuur moet beschermen, dan klopt er iets niet aan die cultuur.
Die zijn er genoeg. Eerwraak komt ook veel vuur bij turkse families.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof er geen moslims zijn die dat doen ?
Gaat niet helpen, ISIS is geen standaard leger. Om ISIS te verslaan moet je grondoorlog voeren en daar zullen de Amerikanen geen zin in hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar wanneer Amerikaanse volk over de zeik gaat door die onthoofding dan gaan de IS strijders nog veel bommen op hun hoofd krijgen.
Ben je weleens op de Krim geweest?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Als je op die krampachtige manier je cultuur moet beschermen, dan klopt er iets niet aan die cultuur.
Wacht even, als zij hun cultuur willen beschermen, door op een gruwelijke manier in groepsverband een weerloos door de groep ontkleed meisje af te maken, dan is daar ineens begrip voor maar als men hier in Nederland "Geen jihad in m'n straat!" en "Dit is Nederland!" wil roepen als reactie op een demonstratie waarbij antisemitische en jihadistische leuzen zijn geschreeuwd temidden van kalifaatvlaggen dan zou, dat ineens enorm kwalijk en provocerend zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
yezidi's zijn een relatief kleine groep en willen hun cultuur beschermen en in stand houden.. dan helpt het niet als een yezidi meisje met een moslim of andere afwijkend figuur thuis komt.. dat kan ik dus nog wel begrijpen, al gaat stenigen wat ver
*kuch* koerdische *kuch*quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg. Eerwraak komt ook veel vuur bij turkse families.
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben je weleens op de Krim geweest?
Turken ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
*kuch* koerdische *kuch*
Nee ze zijn net weg en er weer heen gaat niet goed vallen dus zullen veel luchtaanvallen worden en de rest moet Iraakse leger en de Koerden oplossen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gaat niet helpen, ISIS is geen standaard leger. Om ISIS te verslaan moet je grondoorlog voeren en daar zullen de Amerikanen geen zin in hebben.
9 van de 10 keer zijn het van die bergkoerdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Turken ook. Kom niet aan mijn koerden
.
IS rijdt in konvooien en is gewoon openlijk aan het vechten. Airstrikes en drones zullen heel veel schade aanrichten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gaat niet helpen, ISIS is geen standaard leger. Om ISIS te verslaan moet je grondoorlog voeren en daar zullen de Amerikanen geen zin in hebben.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Enig idee hoeveel culturen er in 1 land kunnen zijn?
De koerden die ik ken zijn niet zo gelukkig. Die vinden zelfs een Neder-indo voor hun dochter goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het van die bergkoerdenvan die types die hun dochters niet naar school laten gaan en het liefst een dochters uithuwelijken op hun 14e
Iraaks leger is loszand en de Peshmerga bakt er ook niks van. Met bombardementen ga je niks uithalen want je hebt geen belangrijke punten die je kan raken bij ISIS. Hoogstens kleine aantallen troepenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
weer heen gaat niet goed vallen dus zullen veel luchtaanvallen worden en de rest moet Iraakse leger en de Koerden oplossen.
De Koerden gaan alleen maar hun eigen gebieden die ze voor hun toekomstige staat willen 'bevrijden'. Voor de rest gaan ze niet IS aanvallen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nee ze zijn net weg en er weer heen gaat niet goed vallen dus zullen veel luchtaanvallen worden en de rest moet Iraakse leger en de Koerden oplossen.
De meeste/alle koerden in Nederland zullen dan ook hun kinderen naar school sturen etc. Alleen dat tuig in de bergen in Turkije doet soms moeilijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De koerden die ik ken zijn niet zo gelukkig. Die vinden zelfs een Neder-indo voor hun dochter goed.
Het is geen Taliban of insurgency, ze gedragen zich als een normaal leger van een staat. Gewoon in het open rondrijden, konvooien etc.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iraaks leger is loszand en de Peshmerga bakt er ook niks van. Met bombardementen ga je niks uithalen want je hebt geen belangrijke punten die je kan raken bij ISIS. Hoogstens kleine aantallen troepen
Maar dat zijn niet alleen koerden, bijna elk volk wat woont in bergen is zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De meeste/alle koerden in Nederland zullen dan ook hun kinderen naar school sturen etc. Alleen dat tuig in de bergen in Turkije doet soms moeilijk.
Maar ze hebben geen leger bases ofzo. Als je iedere ISIS soldaat moet opblazen met bommen ben je lang bezig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is geen Taliban of insurgency, ze gedragen zich als een normaal leger van een staat. Gewoon in het open rondrijden, konvooien etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |