Ja ok je hebt je punt gemaakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
oh wat zielig, random persoon x is gestorven in Irak. Zo'n beetje zoals de afgelopen 10 jaar.
Ja, dat is zielig en gruwelijk. Jij geniet er gewoon van als het een blanke betreft. Bizar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
oh wat zielig, random persoon x is gestorven in Irak. Zo'n beetje zoals de afgelopen 10 jaar.
Ja man ik geniet hierquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dat is zielig en gruwelijk. Jij geniet er gewoon van als het een blanke betreft. Bizar.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Moslim zou jij het gebeuren af moeten keuren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan bewijs je eens temeer je domheid. Uiteraard boeit het wie daar zit. Iemand die uit naam van de islam een oorlog begint en meedoet aan slachtpartijen verdient de dood heel wat meer dan een onschuldige journalist.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mij boeit het niet wie daar zit. Jij bent degene die naar de persoon zelf kijkt en oordeelt.
Gezien de beestachtigheid van een persoon die het pure kwaad vertegenwoordigt is het heel normaal om te juichen als zo iemand de aarde verlaat ja.. dat kan je niet vergelijken met een brute moord op een onschuldige journalist.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha gevoelloos? Gister stond iedereen nog te dansen omdat er een gast van ISIS dood was. En dat is dan normaal?
Ik zeg prima, gooi ze allemaal in 1 gebied. Zijn ze makkelijker, EN kost efficienter uit te schakelen ! All bout moneyquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:08 schreef Smoofie het volgende:
Overigens wordt er in die van PRESS gezegd , waar of niet waar, dat de Saudische geheime diensten jihadisten sturen en trainen naar IS. Ook zie je wat (ex) IS mensen die spijt hebben.
Het is heel normaal om te juichen als een massamoordenaar dood is ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha gevoelloos? Gister stond iedereen nog te dansen omdat er een gast van ISIS dood was. En dat is dan normaal?
Maar owee als er een Amerikaan dood is, dan gaat iedereen batshit crazy. Lekker boeie. Gewoon niet naar daar gaan, dan ga je ook niet dood.
Alles wat de Amerikanen doen staat ook haaks op de wat de Koran verkondigt. Nextquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:09 schreef 690nm het volgende:
Alles wat de IS daar doet en wil bewerkstelligen taat haaks op wat de Koran en randboeken verkondigen.
Is dat jouw reactie op het feit dat jouw geloofsovertuiging de vernieling in wordt geholpen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alles wat de Amerikanen doen staat ook haaks op de wat de Koran verkondigt. Next
Ze sturen mensen die doodstraf hebben ernaartoe in ruil voor maandelijks geld voor hun familiesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:10 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik zeg prima, gooi ze allemaal in 1 gebied. Zijn ze makkelijker, EN kost efficienter uit te schakelen ! All bout money
Waarom boeit het je niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja man ik geniet hier![]()
Ik zei dat het me niks boeide. Degene die aan het genieten waren zaten in het Almeerse ISIS lid topic
Fotograaf versus geloofsgestoorde (wannabe?-)massamoordenaar, perfect vergelijkbaar idd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar owee als er een Amerikaan dood is, dan gaat iedereen batshit crazy. Lekker boeie. Gewoon niet naar daar gaan, dan ga je ook niet dood.
Misschien krijgt ie nog premie ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Fotograaf versus geloofsgestoorde (wannabe?-)massamoordenaar, perfect vergelijkbaar idd.Hoeveel brits gemeenschapsgeld zal er trouwens wel niet in die beul gestoken zijn?
Het is zielig voor de mensen die een normaal leven willen leiden, voor de rest doet het mij niet heel veel meer. Maar elke extremist minder = joepiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar oké het is duidelijk, iemand was ISIS dood = joepie, Amerikaan dood = iedereen huilen, random Irakees dood = komt niet eens in het nieuws en het boeit niemand. En dan zou ik hypocriet zijn. Ma niggaz
Misschien moeten ze daar eens gaan stoppen met oorlog voeren. Ipv jarenlang elkaar keel te zitten doorsnijden eens ff rond zich heen gaan kijken en nadenken over wat ze aan het doen zijn. Dat zit er bij die mensen niet in. Nee die hebben een dictator nodig anders snappen ze er niks van.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom boeit het je niet?
Had het je ook niet geboeid als een onschuldig kind was vermoord? Of een Iraakse hulpverlener?
Elk burgerslachtoffers is gruwelijk.
Pleur toch eens op met constant Amerika erbij te halen of andere vergelijkingen te maken en ga in op wat iemand over je geloof zegt.. al die moslims hebben dezelfde beroerde manier van discussiëren.. met het vingertje naar een ander wijzenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alles wat de Amerikanen doen staat ook haaks op de wat de Koran verkondigt. Next
Wat doe je eigenlijk in Nederland als je een hekel hebt aan vrijheid, solidariteit en tolerantie? Ga lekker naar je kalifaat toe.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar oké het is duidelijk, iemand was ISIS dood = joepie, Amerikaan dood = iedereen huilen, random Irakees dood = komt niet eens in het nieuws en het boeit niemand. En dan zou ik hypocriet zijn. Ma niggaz
Je kan je moeilijk druk maken over elke Irakees die dood gaat he, dan ben je om de seconde bezig...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben jij moslim?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:09 schreef 690nm het volgende:
[..]
[..]
Als Moslim zou jij het gebeuren af moeten keuren.
Alles wat de IS daar doet en wil bewerkstelligen taat haaks op wat de Koran en randboeken verkondigen.
Er is geen boodschap van Allah die hier nageleefd wordt, maar zo brengen ze het wel.
Deze mensen sturen leugens over jouw geloofovertuiging de wereld in.
Of ben jij ook zo'n nepmoslim.
Ja want ik juich ISIS toe?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk in Nederland als je een hekel hebt aan vrijheid, solidariteit en tolerantie? Ga lekker naar je kalifaat toe.
En jij kunt niet eens werkwoorden vervoegen..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:12 schreef 690nm het volgende:
clapyourhands verloochend zijn eigen God... die kan je niet serieus nemene.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |