wat heb jij ingevuld als mail adres? Alleen gedeelte achter de @ .quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:25 schreef j95 het volgende:
Even de YouTube-functie uitgeprobeerd. Kijk deze prachtige voorzet van Fischer dan
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
CM2 net gedownload.
Heerlijk man. Tot over een paar weken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn linksbuiten maar verkopen voor 50 miljoen, zo'n hoog bod
Ze boden eerst 18 miljoen, toen kwam ik met tegenbod van 50 miljoen in één keer accepteren ze meteenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef donroyco het volgende:
[..]![]()
Daarvoor heb je bij mij mijn halve selectie
Daarvoor heb je niet eens een bankzitter bij mij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef donroyco het volgende:
[..]![]()
Daarvoor heb je bij mij mijn halve selectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Telvanni? Waar spelen die?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, da's makkelijk verdiend
[ afbeelding ]
Half Europa bood op deze speler, dus heb ik de vraagprijs naar 4M opgeschroefd en Lazio probeerde me eerst 100k + 2.1M over 30 maanden te betalen, ik paste het aan naar 2.5M direct + 1.5M over 12 maanden en ze gingen akkoord
Zelfgemaakt, team komt uit Borne (ligt tussen Almeloooooooooo en Hengeloooooooooooo in)quote:
Ik probeer ze altijd een beetje af te wisselen. Alle spitsen een paar goals maken. Dan zit je ook niet direct vast aan hoge salariseisen of doelpuntenpremies.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:11 schreef Blistering het volgende:
Guidettigod 29 goals in 28 wedstrijden bij m'n club. Borini nog maar 2x gescoordAch ja, zolang 1 v/d 2 spitsen maar scoort.
Waarom niet gewoon FC Baby Borne ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfgemaakt, team komt uit Borne (ligt tussen Almeloooooooooo en Hengeloooooooooooo in)
Maar het klinkt wel Italiaans
Dat is ook een goeiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer ze altijd een beetje af te wisselen. Alle spitsen een paar goals maken. Dan zit je ook niet direct vast aan hoge salariseisen of doelpuntenpremies.
Je kan je gaan focussen op de jeugd en het geld gebruiken voor het upgraden van je faciliteiten in plaats van veel geld te besteden aan goede spelers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al heb ik geld nu niet echt nodig nu er een rijke zakenman mijn club heeft overgenomenMaakt de uitdaging wel wat minder leuk
Mn beste deal is een AMC/ST voor 37 mln naar Arsenal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn linksbuiten maar verkopen voor 50 miljoen, zo'n hoog bod
Is niet of nauwelijks te spelen. Dosbox crashed de hele tijd. Ik moet een nieuwe notebook hebben. Wellicht dat het daar beter op draait.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Wil je de resultaten sharen? ben wel benieuwd eigelijk.
Ga lekker 01/02 spelen zoals ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is niet of nauwelijks te spelen. Dosbox crashed de hele tijd. Ik moet een nieuwe notebook hebben. Wellicht dat het daar beter op draait.
Ik zit er bij mijn Feyenoord save aan te denken om een groot gedeelte van mijn 400 miljoen transferbudget te investeren in andere Nederlandse clubs, zodat we meer kunnen gaan betekenen in Europa. Op dit moment zijn we nog steeds de 6e league ter wereld, waardoor mijn spelers niet genomineerd worden voor de gouden bal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Misschien dan zelf maar eens 110M neerleggen voor een speler van PSV om de club ff te helpen
Edit: Holy shit, dat is een briljant plan om mijn satalietclubs naar een hoger niveau te tillen
Kijk naar de coëfficientenlijst.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zit er bij mijn Feyenoord save aan te denken om een groot gedeelte van mijn 400 miljoen transferbudget te investeren in andere Nederlandse clubs, zodat we meer kunnen gaan betekenen in Europa. Op dit moment zijn we nog steeds de 6e league ter wereld, waardoor mijn spelers niet genomineerd worden voor de gouden bal.
Zal dan wel ajax en PSV overslaan, die mogen het lekker zelf doen.![]()
Heeft iemand nog ideeen hoe ik dit het best uit kan voeren? Is het beter om 3 clubs 50 miljoen per stuk te geven of 2 clubs 75 miljoen bijvoorbeeld?
misschien kan je computer de Graphics niet aanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is niet of nauwelijks te spelen. Dosbox crashed de hele tijd. Ik moet een nieuwe notebook hebben. Wellicht dat het daar beter op draait.
Je supporters worden waarschijnlijk wel boos als je 50 miljoen uitgeeft aan een flut speler.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zit er bij mijn Feyenoord save aan te denken om een groot gedeelte van mijn 400 miljoen transferbudget te investeren in andere Nederlandse clubs, zodat we meer kunnen gaan betekenen in Europa. Op dit moment zijn we nog steeds de 6e league ter wereld, waardoor mijn spelers niet genomineerd worden voor de gouden bal.
Zal dan wel ajax en PSV overslaan, die mogen het lekker zelf doen.![]()
Heeft iemand nog ideeen hoe ik dit het best uit kan voeren? Is het beter om 3 clubs 50 miljoen per stuk te geven of 2 clubs 75 miljoen bijvoorbeeld?
Tenzij hij de beste speler overpriced koopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je supporters worden waarschijnlijk wel boos als je 50 miljoen uitgeeft aan een flut speler.
Tja, ik heb al 2 jaar geen wedstrijd verloren. Het niveau is niet al te hoog.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tenzij hij de beste speler overpriced koopt.
Helpt dat ook voor China?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Tja, ik heb al 2 jaar geen wedstrijd verloren. Het niveau is niet al te hoog.
PSV heeft nog een groot japans talent lopen geloof ik, dan die maar doen. Gelijk shirt inkomsten, mooi man.
Korea, Japan, China en India het meest, uit mijn hoofd.quote:
Goeie, dan nog even een Chinees talentje binnenharken met het resterende budgetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Korea, Japan, China en India het meest, uit mijn hoofd.
Faciliteiten upgraden ben ik sowieso van plan, alleen ik kan nog steeds niet mijn jeugdscoutingsnetwerk upgradenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan je gaan focussen op de jeugd en het geld gebruiken voor het upgraden van je faciliteiten in plaats van veel geld te besteden aan goede spelers.
Mijn spits kon ik ook al verkopen voor 45 miljoen, maar die hou ik nog even hierquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mn beste deal is een AMC/ST voor 37 mln naar Arsenal.
Inderdaad, dat of met een ruit op het middenveld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ongeveer een kwart van de competitie gehad:
[ afbeelding ]
Fuck alle mooie opstellingen, een platte 4-4-2 werkt het beste in LLM
Welk niveau is die Heineken Promotieklasse nou?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ongeveer een kwart van de competitie gehad:
[ afbeelding ]
Fuck alle mooie opstellingen, een platte 4-4-2 werkt het beste in LLM
5e niveau:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk niveau is die Heineken Promotieklasse nou?
Vergelijkbaar met de Skrill Premier dusquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
5e niveau:
- ING Eredivisie (Eredivisie + enkele JL-clubs)
- Unilever League (JL-clubs + enkele Topklassers)
- Aegon Eerste Divisie (Topklassers +... naja je snapt het wel)
- Aegon Tweede Divisie
- Heineken Promotieklasse
We zijn allemaal semiprofs, even kijken wanneer een club prof wordt, vast in de Unileverquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de Skrill Premier dus
Wanneer wordt het semi-prof?
Hayequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haye van AZ is 4,8 miljoen waard. AZ heeft hem op de transferlijst voor 7,25 miljoen.
Ik bied 7,25 en krijg een tegenbod van 8,5 miljoen.
Bekijk het lekker.
Ik heb daar dus zelden last van. Je zal echt iets fout doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn vorm van vandaag. 4 wedstrijden, 4 keer kansloos.
[ afbeelding ]
Ik kan er vrij weinig aan doen dat mijn eerste 2 spitsen hun been hebben gebroken en mijn 3de spits volslagen uit vorm is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb daar dus zelden last van. Je zal echt iets fout doen.
Sluit af dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef mvdk_ het volgende:
Zogenaamd een realistisch spel, 2 goals in 2 minuten van Dinamo Kiev
Wie biedt er dan ook de vraag prijs?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haye van AZ is 4,8 miljoen waard. AZ heeft hem op de transferlijst voor 7,25 miljoen.
Ik bied 7,25 en krijg een tegenbod van 8,5 miljoen.
Bekijk het lekker.
Dat is niet eens spelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Het is nog onrealistischer wanneer ik het spel 5 keer opnieuw opstart zodat ik alles win.
En ook niet meer zeuren?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:09 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Daarom ga ik hem ook niet opnieuw opstarten.
Omdat de vraagprijs meestal de prijs is waarvoor hij weg mag.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wie biedt er dan ook de vraag prijs?
hij staat op de transfer lijst omdat hij weg wil, voor 5 miljoen moet hij dan toch te halen zijn
Je moet het zelf weten maar ik zou lager zijn begonnen met bieden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de vraagprijs meestal de prijs is waarvoor hij weg mag.
Als ik hem niet kan halen voor 7,25, hoe kom je er dan bij dat ik hem voor 5 kan halen
Zoals?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zal ik maatregelen moeten treffen.
Jeugdspelerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er vrij weinig aan doen dat mijn eerste 2 spitsen hun been hebben gebroken en mijn 3de spits volslagen uit vorm is.
Dat hele spelers kopen is verneukt in FM. Spelers met een waarde van 50k kun je pas aantrekken voor 4 miljoenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten maar ik zou lager zijn begonnen met bieden.
Die Jesse in het screenshot is een jeugdspeler. En Elfvin is een ander die naast Castaignos staat. Dus 3 spitsen voor 2 posities, maar ze verneuken werkelijk waar alles.quote:
Oh jeetje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nog plezieriger reageren wanneer je weer verloren hebt.
Gewoon m'n hele e-mail, niets meer niets minder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:32 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
wat heb jij ingevuld als mail adres? Alleen gedeelte achter de @ .
ik krijg het namelijk nog steeds niet werkend.
Consolideren, tijd rekken, gogogo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:44 schreef 44rdbei het volgende:
![]()
33 rondes verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik durf niet,als ik verlies weer geen CL.
dat kan ook averechts werken....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:49 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Consolideren, tijd rekken, gogogo.
Vol op de aanval, bal in de zestien pompen, gogogo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
dat kan ook averechts werken....
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Vol op de aanval, bal in de zestien pompen, gogogo.
Shit is aan!quote:
Ik heb hem pas dit seizoen gekocht en hij is een goede backup voor Hummels, Subotic en Sokratis dus ik kan hem niet weg doen. Voor de rest heeft hij wel een "goed" moraal.quote:
Geen 3 CL plaatsen hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:44 schreef 44rdbei het volgende:
![]()
33 rondes verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik durf niet,als ik verlies weer geen CL.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
we hebben er 2 maar geloof niet dat ik door de voorronde heen kom,
Ik weet niet, kans op moeilijke tegenstander zoals Arsenal is redelijk groot.quote:
Nog geen hoge ranking met Ajax dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik weet niet, kans op moeilijke tegenstander zoals Arsenal is redelijk groot.
Als het zover komt ga ik er zeker alles aan doen om toch CL te spelen.
wat is hoog?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog geen hoge ranking met Ajax dan?
ik zou 433 spelen met de punt naar achteren. Als Ronaldo naar binnenkomt heb je daar nog iemand staan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:11 schreef mvdk_ het volgende:
Wilt iemand mij hier helpen? Ik speel tegen Real Madrid in de poulefase van de Champions League, als ik dit verlies denk ik dat ik max 3e kan worden in de poule, dus kunnen jullie mij een tactiek aanbevelen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat verder inzakken inschakelen en kort erop + korter dekken niet, dat geeft mij rillingen. Denk dan altijd dat de verdediging mooi toe gaat kijken tot de spits van de tegenstander bediend wordt en dan een keer in actie komt. En dan is het al te laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
volgens mij nodig je zo de tegenstander wel heel erg uit.quote:
Remember remember the 5th of november.....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef mvdk_ het volgende:
De wedstrijd na die van Real Madrid is uit tegen Hertha BSC. Als ik verlies tegen Hertha BSC heb ik verloren op mijn verjaardag
Vorig jaar op mijn verjaardag 5-0 gewonnenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Remember remember the 5th of november.....![]()
[ afbeelding ]
Vollandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
pff, Ik heb Schönequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Volland
Real Madrid staat nu op de derde plek
Het is toch wel een beetje een kut moment wanneer je ziet: "Isco verlaat het veld, Di Maria komt erin"
99% van de profclubs zouden een moord doen voor Di Maria
Daarom ben jij geen manager.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:49 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Als ik een manager was zou ik liever Di Maria hebben dan Schone
Misschien ben ik Carlo Ancelotti. Misschien wel Louis van Gaal.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:52 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Misschien ben ik Carlo Ancelotti. Misschien wel Louis van Gaal.
You never know on the internet
Lassegodquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:51 schreef 44rdbei het volgende:
zoveel scheelt het niet:
[ afbeelding ]
Ancelottie spreekt geen Nederlands.quote:
Heeft Carlo Ancelotti ooit gezegd dat hij geen Nederlands kan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:54 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ancelottie spreekt geen Nederlands.
Louis ben je ook niet want je bent nog niet 1 keer boos geworden.
I just knowquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:55 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Heeft Carlo Ancelotti ooit gezegd dat hij geen Nederlands kan?
Het enige wat je zeker weet over Fransen is dat ze alleen Frans spreken.quote:
Gewoon doen johquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:16 schreef 44rdbei het volgende:
zou die al goed genoeg zijn als backup voor Denswil?
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:16 schreef 44rdbei het volgende:
zou die al goed genoeg zijn als backup voor Denswil?
[ afbeelding ]
Ik kon hem voor een prikkie ophalen in Amsterdamquote:
de meeste clubs willen er niet meer dan 4 miljoen voor geven, maar dan blijft hij mooi hier.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik kon hem voor een prikkie ophalen in Amsterdam
Waarom denk je dat ik Oliver Kahn ben?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het enige wat je zeker weet over Fransen is dat ze alleen Frans spreken.
Ik denk eerder een Duitser. Ik gok Oliver Kahn.![]()
Wat, verkopen? Nee dat lijkt me geen goed idee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef j95 het volgende:
[..]
Laat jij dat door je assistent doen?
die is ook een beetje gekquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:21 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik Oliver Kahn ben?
ongeveer 1 per wedstrijd denk ik. Dit seizoen drie rode kaarten maar dat komt door Nigel de Jong.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, 20 wedstrijden onderweg in de comp (van de 46) en 2 in de KPN Beker en ik zit in een dipje. Alles gaat ineens heel moeizaam en tegenstanders snijden met gemak door m'n verdediging heen, terwijl de beste 4 verdedigers gewoon opgesteld staan en zelfs beter zijn geworden dankzij training
Zat er al aan te denken om van 4-4-2 naar 4-2-3-1 over te stappen maar werd gelijk met 0-4 op de pijnbank gelegd door de nummer 19 van de competitie
Pakken jullie trouwens ook absurd veel kaarten? Mijn team heeft een gemiddelde van 4 á 5 per wedstrijd en de agressiefste kerels hebben al 2x (indirect) rood gehad
Met Twente krijg ik wel erg veel kaarten, ja. Met Ajax wat minder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, 20 wedstrijden onderweg in de comp (van de 46) en 2 in de KPN Beker en ik zit in een dipje. Alles gaat ineens heel moeizaam en tegenstanders snijden met gemak door m'n verdediging heen, terwijl de beste 4 verdedigers gewoon opgesteld staan en zelfs beter zijn geworden dankzij training
Zat er al aan te denken om van 4-4-2 naar 4-2-3-1 over te stappen maar werd gelijk met 0-4 op de pijnbank gelegd door de nummer 19 van de competitie
Pakken jullie trouwens ook absurd veel kaarten? Mijn team heeft een gemiddelde van 4 á 5 per wedstrijd en de agressiefste kerels hebben al 2x (indirect) rood gehad
3D en alleen de belangrijkste kansen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef donroyco het volgende:
Hoe kijken jullie de wedstrijden? 3D of toch nostalgisch 2D? En de hele wedstrijd, hoogepunten of uitgebreide samenvatting?
al jaren 2dquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef donroyco het volgende:
Hoe kijken jullie de wedstrijden? 3D of toch nostalgisch 2D? En de hele wedstrijd, hoogepunten of uitgebreide samenvatting?
3D en belangrijkste hoogtepuntenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef donroyco het volgende:
Het budget wordt opnieuw bepaald. Als je dus weinig hebt uitgegeven heb je dus kans dat er genoeg geld is om je een hoger budget te geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef j95 het volgende:
Zeg, als je een nieuw seizoen begint, wordt het geld dat je nog hebt aangevuld tot het nieuwe transferbudget of komt het nieuwe budget bovenop wat je nog hebt?
Ah. Wel een beetje vaag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het budget wordt opnieuw bepaald. Als je dus weinig hebt uitgegeven heb je dus kans dat er genoeg geld is om je een hoger budget te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door 44rdbei op 21-08-2014 21:07:29 ]
Hear hear, ik bak er niets vanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:11 schreef zerokil het volgende:
Tactieken maken, godverdomme lastig
Even quotum halen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Good busy trouwens van de scheids
[ afbeelding ]
Match fiksing!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Good busy trouwens van de scheids
[ afbeelding ]
Ik (speel met Ajax) ben 2 seizoenen geleden uitgeschakeld door FC Eindhoven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef j95 het volgende:
Uitgeschakeld voor de beker tegen Heracles na strafschoppen. Flikker toch op
onder overview > attributes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:57 schreef donroyco het volgende:
Die pijltjes voor hun progressie kon je in oude FM's makkelijk aanzetten. Waarom kan ik dit niet in FM14 vinden? Waar zit het?
Cool. Vanavond even checkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
onder overview > attributes.
Zit ergens een vinkje, ik weet het niet uit mijn hoofd waar precies.
Als je het vanavond nog niet heb gevonden maak ik wel een screentje voor je.
Welke tactiek gebruik je nu?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:06 schreef Leonos het volgende:
Ben nu manager van Quick Boys, maar dat loopt echt voor geen meter.
Wel allemaal 5 sterren spelers, spelen heletijd 3-3 , 1-2, 4-4
Wat is een beetje een gangbare tactiek voor een team wat niet kan voetballen?
Ik had 2 basisspelers gepasseerd, meer niet. Maar het is zo klote als je bijna alles met gemak wint, en dan een bekerwedstrijd zo verliest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik (speel met Ajax) ben 2 seizoenen geleden uitgeschakeld door FC Eindhoven.
Ik had er te makkelijk over gedacht en te veel jeugdspelers opgesteld.
De supporters waren niet blij.
442 kick and rush.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:06 schreef Leonos het volgende:
Ben nu manager van Quick Boys, maar dat loopt echt voor geen meter.
Wel allemaal 5 sterren spelers, spelen heletijd 3-3 , 1-2, 4-4
Wat is een beetje een gangbare tactiek voor een team wat niet kan voetballen?
4-4-2 met een VM, aanvallend, met druk zetten en kort erop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cool. Vanavond even checken
[..]
Welke tactiek gebruik je nu?
Doe ik al een beetjequote:
Frustratie?quote:
Laat ze boos zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:59 schreef 44rdbei het volgende:
Wat is een goede manier om spelers voor een redelijk bedrag te lozen?
Er beginnen nu jeugdspelers door te breken dus ik wil een paar oudere spelers kwijt. Probleem is alleen dat als ik ze op de transferlijst zet dan worden ze boos.
gaat om:
Sigtorson
Nigel de Jong
van Rhijn
Siem de Jong
Die spelers raak je wel kwijt. In welk seizoen zit je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als ze niet verkocht worden zit ik met allemaal boze spelers ...
In de zomer van 2016.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Die spelers raak je wel kwijt. In welk seizoen zit je?
Ik zou het doen, ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
In de zomer van 2016.
dus gewoon op de lijst zetten tegen transferwaarde?
Die doen na een tijdje weer normaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als ze niet verkocht worden zit ik met allemaal boze spelers ...
Iets aan je tactiek aanpassen, dan loopt het vaak weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyfusspel.
Opeens een kansloze periode vol verlies.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:57 schreef donroyco het volgende:
Die pijltjes voor hun progressie kon je in oude FM's makkelijk aanzetten. Waarom kan ik dit niet in FM14 vinden? Waar zit het?
Maar dit is FM13.quote:
Ligt aan je tactiek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyfusspel.
Opeens een kansloze periode vol verlies.
Oh, thanksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
het screenshot komt uit 14. dat vroeg je toch?
Heuj, dan ben ik jarigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Remember remember the 5th of november.....![]()
[ afbeelding ]
Toch nog gelukt met je email?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef 44rdbei het volgende:
Viergever moet er nog aan wennen dat hij nu bij de tegenstander speelt.![]()
zijn eerste wedstrijd voor Aston villa
3D en alleen de hoogtepunten. Dus goals, goede acties, gemiste kansen etc. Meeleven is leuk!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef donroyco het volgende:
Gewoon belachelijk.Never change a winning team, maar FM denkt daar anders overquote:
Thanks, maar ik wil het graag op het eerste scherm (Overview » Profile) zien en niet bij Overview » Attributesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
het screenshot komt uit 14. dat vroeg je toch?
Als hij zo heerlijk is waarom geen pica ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:34 schreef RetRy32 het volgende:
Bam, echt met bijna geen geld bij dat Nantes heerlijke selectie samengesteld
Eerste 2 wedstrijden van Montpellier en Lille gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wutquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:13 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als hij zo heerlijk is waarom geen pica ?
Bij speler op attributes klikken dan zie je de pijltjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oh, thanksVanavond even kijken.
Goed is goed en fout is foutquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shots fired by Hansie Hansie
[ afbeelding ]
Thanks, maar ik wil het graag in het beginscherm van de speler zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij speler op attributes klikken dan zie je de pijltjes.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KAMPIOEN
met nog 8 duels te gaan
Hahaha, typisch..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi is dat... net gepromoveerd en de doelstelling is: kampioen worden
Haha zo typisch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi is dat... net gepromoveerd en de doelstelling is: kampioen worden
Je weet toch.quote:
Mooie inkomstenbron zoquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar gaan we weerSpelertje, 8k waard, ik heb de prijs op 5M gezet omdat iedereen hem wilde hebben en nu zijn er twee clubs die dat bedrag gewoon neer willen tellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat een hele goeie worden, maar momenteel zijn er op zijn posities zeker 3 spelers die beter zijn. Ook het feit dat dit zowat twee keer per jaar gebeurt zet mij er toe om hem gewoon te verkopen. Kassa!
Ik snap niet hoe dit mogelijk is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lazio gaat er even dunnetjes overheen met een bod van 6.25M
edit: Hendriks voor 4.9M naar Napoli
edit 2: en dan zelf dit ventje voor 250k halen:
[ afbeelding ]
Goeie zaken doen, ik kan het
hoe kom je aan zoveel talenten?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:01 schreef RetRy32 het volgende:
kijk deze mooiboy eens mensen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:57 schreef stalybridge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4,5 ster potentie, maar serieus dit kan ik toch niet opstellen!
Nice man, en een Liberoquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:38 schreef donroyco het volgende:
JUICHEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basiself Bayern:
[ afbeelding ]
Die plaatjes van die jongens veranderen toch naarmate ze ouder worden?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:57 schreef stalybridge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4,5 ster potentie, maar serieus dit kan ik toch niet opstellen!
doet mij hieraan denken, al is het zeker geen kopie:quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:38 schreef donroyco het volgende:
JUICHEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basiself Bayern:
[ afbeelding ]
Ja, 17-jarig talentje uit de jeugd en de enige uit de selectie die libero kan spelen.quote:
Nee, helaas. Wel mooie tactiek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
doet mij hieraan denken, al is het zeker geen kopie:
http://strikerless.wordpr(...)in-football-manager/
geïnspireerd op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2013/14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2014/15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015/16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huidig lopende seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huidige seizoen verloopt een beetje stroef, ik geef ook veel jeugdspelers de kans, maar we winnen nog steeds veel.
In de CL wil het ook wel vlotten. In het eerste seizoen haalde ik de kwartfinale waarna ik uitgeschakeld werd door de latere finalist Barcelona. De seizoenen daarna haalde ik achtereenvolgend de 8e finale, halve finale en weer de kwartfinale, uitgeschakeld door PSG en 2x Man City.
Ik heb een aantal lekkere regens in mijn selectie, die het nog heel ver zullen schoppen en die ik dus hoop te behouden.![]()
Deze jongen speelt hier nu 4 seizoenen en doet het geweldig. Voor 6,25 miljoen opgepikt bij Crvena Zvezda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze verdediger scoorde een paar wedstrijden terug een hattrick, twee kopgoals en een pingel.Voor 3,8 miljoen gehaald bij Velez Sarsfield.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij deze vent weet ik niet precies wat ik moet trainen. Ik gebruik hem als balveroverende middenvelder met taak verdedigen centraal op het middenveld. Iemand tips? Hij komt uit eigen jeugd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn spitsje, hij speelt vaak als Ferreyra of Bony vermoeid of geblesseerd zijn, hij komt zo aan heel wat wedstrijden waarin hij het ook goed doet. Voor 5 miljoen weggehaald bij River Plate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast ook nog een beestachtige Braziliaan die nu verhuurd is voor speeltijd, voor 800k gehaald van Santos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder komt in januari een naamgenoot ons versterken. Heeft me 875k gekost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua transfers heb ik best flink gecashed, zonder er echt op achteruit te gaan.
In 2012/13 ging Rakitskyi voor 16 miljoen weg, opvolger zat al bij mijn selectie. Het jaar daarop heb ik de selectie bij elkaar weten te houden, en daarbij wat talentjes gehaald.
In 2014/15 is Wellington Nem door PSG weggehaald voor 22 miljoen, wederom zat de opvolger al in mijn selectie. Daarna bij PSG gewinkeld en Bony voor 8 miljoen gehaald.
In 2015/16 koch Chelsea Bernard van mij voor 30 miljoen, had een lekker seizoen gedraaid. Hiervoor haalde ik Vitaliy Fedotov van Metalurg Mariupol voor 3 miljoen. Zijn stats zijn niet erggeweldig, maar hij speelt wel geweldig.
In het huidige seizoen een regen verkocht aan Tottenham na zijn 4e wedstrijd in de hoofdmacht, en 5 goals gescoord waarvan 4 in de laatste wedstrijd.20 miljoen voor hem gevangen.
De jeugdopleiding word nu voor de 4e keer ongeveer verbeterd, ik wil me een beetje toeleggen op eigen jongens ivm een buitenlandersregel in de competitie ( max. 7 buitenlanders).
Ik ben ook bondscoach van Oekraïne sinds eind 2014. Hiermee heb ik een bijna foutloze kwalificatie voor het EK 2016 doorlopen. In een groep met Zwitserland, Kroatië, Estland, Luxemburg en Andorra werd ik eerste met 9 winstpartijen en 1 gelijkspel. Op het EK zelf ingedeeld met Wales, Frankrijk en Polen. Na winst tegen Polen en Wales en minimaal verlies tegen Frankrijk moest ik in de 8e finale tegen de Duitsers, en hier werd 2-0 van verloren.![]()
Ondertussen, in de WK kwalificatiegroep ingedeeld met Italië, Armenië, Noord-Ierland, Luxemburg en Kazachstan, 4 wedstrijden gespeeld met 3 winst en een 1-1 tegen de Italianen waar we de winst hadden moeten pakken.
We staan nu 13e op de wereldranglijst, voordat ik kwam was dat de 37e stek.
Zo dat was mijn levensverhaal ook weer.![]()
Edit: Xavi en Didier Drogba zitten in mijn staf
[ Bericht 6% gewijzigd door Zenit- op 24-08-2014 16:32:25 ]Feyenoord-![]()
Geen idee, enige wat ik heb gedaan is "spelers aan speelbare teams toevoegen" aanvinken. Normaal houdt het dan met 1 of 2 leuke spelers wel op, maar hier blijven ze maar doorgaanquote:
Feit is ook dat Nederland een flinke boost heeft gekregen in deze database, clubs als VVV en Willem II zijn rustig 80 miljoen waard, de top 3 hangt volgens mij rond een kwart- tot een half miljard
De TV-gelden en het prijzengeld nav eindpositie zijn ook flink omhoog gegaan, al heb ik ze zelf flink naar beneden gehaald omdat het een beetje té overdreven werd (28M als je kampioen wordt in de eredivisie en iets van 6M als je onderaan in de JL eindigt)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:01 schreef Zenit- het volgende:
Hallo mensen, hier ben ik weer, ongeveer 60 topics terug mijn laatste post hier neergegooid.
Ik zit ondertussen alweer 4 seizoenen bij Shakhtar Donetsk ( mijn langste game ooit), en het gaat behoorlijk op rolletjes. Het doel die ik mezelf stelde was om eerst flink te domineren in de eigen competitie, en daarna mezelf op Europa te richten.
Dit lukt goed, met mij als manager is Shakhtar al 4 seizoenen op rij kampioen, en zonder mij al 7 seizoenen. Met Facundo Ferreyra heb ik een leuke goalgetter in huis, die elk seizoen tot nu toe er 25+ heeft ingelegd, en zijn aanvalspartner Wilfried Bony wil er ook nog wel eens een aantal inleggen.
Ik speel met een 4-4-2 systeem, grotendeels gebaseerd op de Modern Warfare tactiek, en de resultaten mogen er zin.![]()
Eindstanden laatste paar seizoenen:
2012/13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2013/14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2014/15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015/16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huidig lopende seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huidige seizoen verloopt een beetje stroef, ik geef ook veel jeugdspelers de kans, maar we winnen nog steeds veel.
In de CL wil het ook wel vlotten. In het eerste seizoen haalde ik de kwartfinale waarna ik uitgeschakeld werd door de latere finalist Barcelona. De seizoenen daarna haalde ik achtereenvolgend de 8e finale, halve finale en weer de kwartfinale, uitgeschakeld door PSG en 2x Man City.
Ik heb een aantal lekkere regens in mijn selectie, die het nog heel ver zullen schoppen en die ik dus hoop te behouden.![]()
Deze jongen speelt hier nu 4 seizoenen en doet het geweldig. Voor 6,25 miljoen opgepikt bij Crvena Zvezda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze verdediger scoorde een paar wedstrijden terug een hattrick, twee kopgoals en een pingel.Voor 3,8 miljoen gehaald bij Velez Sarsfield.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij deze vent weet ik niet precies wat ik moet trainen. Ik gebruik hem als balveroverende middenvelder met taak verdedigen centraal op het middenveld. Iemand tips? Hij komt uit eigen jeugd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn spitsje, hij speelt vaak als Ferreyra of Bony vermoeid of geblesseerd zijn, hij komt zo aan heel wat wedstrijden waarin hij het ook goed doet. Voor 5 miljoen weggehaald bij River Plate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast ook nog een beestachtige Braziliaan die nu verhuurd is voor speeltijd, voor 800k gehaald van Santos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder komt in januari een naamgenoot ons versterken. Heeft me 875k gekost.netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua transfers heb ik best flink gecashed, zonder er echt op achteruit te gaan.
In 2012/13 ging Rakitskyi voor 16 miljoen weg, opvolger zat al bij mijn selectie. Het jaar daarop heb ik de selectie bij elkaar weten te houden, en daarbij wat talentjes gehaald.
In 2014/15 is Wellington Nem door PSG weggehaald voor 22 miljoen, wederom zat de opvolger al in mijn selectie. Daarna bij PSG gewinkeld en Bony voor 8 miljoen gehaald.
In 2015/16 koch Chelsea Bernard van mij voor 30 miljoen, had een lekker seizoen gedraaid. Hiervoor haalde ik Vitaliy Fedotov van Metalurg Mariupol voor 3 miljoen. Zijn stats zijn niet erggeweldig, maar hij speelt wel geweldig.
In het huidige seizoen een regen verkocht aan Tottenham na zijn 4e wedstrijd in de hoofdmacht, en 5 goals gescoord waarvan 4 in de laatste wedstrijd.20 miljoen voor hem gevangen.
De jeugdopleiding word nu voor de 4e keer ongeveer verbeterd, ik wil me een beetje toeleggen op eigen jongens ivm een buitenlandersregel in de competitie ( max. 7 buitenlanders).
Ik ben ook bondscoach van Oekraïne sinds eind 2014. Hiermee heb ik een bijna foutloze kwalificatie voor het EK 2016 doorlopen. In een groep met Zwitserland, Kroatië, Estland, Luxemburg en Andorra werd ik eerste met 9 winstpartijen en 1 gelijkspel. Op het EK zelf ingedeeld met Wales, Frankrijk en Polen. Na winst tegen Polen en Wales en minimaal verlies tegen Frankrijk moest ik in de 8e finale tegen de Duitsers, en hier werd 2-0 van verloren.![]()
Ondertussen, in de WK kwalificatiegroep ingedeeld met Italië, Armenië, Noord-Ierland, Luxemburg en Kazachstan, 4 wedstrijden gespeeld met 3 winst en een 1-1 tegen de Italianen waar we de winst hadden moeten pakken.
We staan nu 13e op de wereldranglijst, voordat ik kwam was dat de 37e stek.
Zo dat was mijn levensverhaal ook weer.![]()
Edit: Xavi en Didier Drogba zitten in mijn staf![]()
Hoe gaat het nu in europa? al ver gekomen in de CL?![]()
Speler met doorzettingsvermogen 20 inruilen voor een met 10.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
You fucked up.![]()
Mwoh, stevig financiëel fundament voor de komende seizoenen gelegd met bijna 9M aan transfergeld, daar heb ik dat verlies wel voor overquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:55 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Speler met doorzettingsvermogen 20 inruilen voor een met 10.
You fucked up.
Tevens zijn we van Semiprof naar Prof gegaan, waardoor de salarissen stijgen (ik noem spelers die van 350 per week naar 2.3k tot 4.7k per week gingen, en dat minstens 20 keer), en da's hiermee erg goed op te vangen.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gaat wel lekker, 1x in de 8e finale gestrand, daarna 2x een kwartfinale en zelfs een halve finale.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
netjes![]()
Hoe gaat het nu in europa? al ver gekomen in de CL?Best lekker, 1x in de 8e finale gestrand, daarna 2x kwartfinale en 1x halve finale. Ik ben nu net als nr. 2 door in een groep met Real Madrid, Cagliari en Celtic.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
netjes![]()
Hoe gaat het nu in europa? al ver gekomen in de CL?
Feyenoord-![]()
Eerste geworden met PSV in de groepsfase CL. In de poule zaten verder nog Man.City, Stuttgart en Besiktas. Volgende ronde tegen het grote geld uit Parijs. Ben benieuwd of ik weer kan stunten.![]()
Indien je een jonge selectie hebt hoogstwaarschijnlijk niet (over 2 wedstrijden).quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:15 schreef Wouterw17 het volgende:
Eerste geworden met PSV in de groepsfase CL. In de poule zaten verder nog Man.City, Stuttgart en Besiktas. Volgende ronde tegen het grote geld uit Parijs. Ben benieuwd of ik weer kan stunten.
PSG is echt belachelijk goed.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Indien je een jonge selectie hebt hoogstwaarschijnlijk niet (over 2 wedstrijden).
PSG is echt belachelijk goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:38 schreef donroyco het volgende:
JUICHEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basiself Bayern:
[ afbeelding ]Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Daar zit wat in. Maar verschilt ook in je game.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
PSG is heel anders dan Bayern, ik ben nog nooit weggetikt door Bayern.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ik heb ook van City gewonnen dus ik sluit niet uit dat het kan. Maar ik hou inderdaad rekening met uitschakeling. Heb best een jonge selectie namelijk. Schaars is volgens mij als enige 26+.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Indien je een jonge selectie hebt hoogstwaarschijnlijk niet (over 2 wedstrijden).
PSG is echt belachelijk goed.![]()
Gepromoveerd vanuit de Skrill North naar Skrill Premier waar plek 5 de verwachting was.
Minimale eis eerste seizoen Skrill Premier: Playoffs voor League 2.
Ik mag hopen dat ze dit volgend jaar fixen, verpest gewoon mijn game
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Zullen ze je serieus ontslaan als je dat niet redt? Mag toch hopen dat ze zelf toch ook wel inzien dat dat gewoon niet haalbaar isquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:21 schreef Cara het volgende:
Gepromoveerd vanuit de Skrill North naar Skrill Premier waar plek 5 de verwachting was.
Minimale eis eerste seizoen Skrill Premier: Playoffs voor League 2.
Ik mag hopen dat ze dit volgend jaar fixen, verpest gewoon mijn game
Ik ben kaulo dom, schakel terwijl ik 2-0 voor sta naar 442 om de aanvallende tactiek van de tegenstander af te straffen.
2-2![]()
![]()
3-0 verloren van Bayern, dat maakt nu al 5 wedstrijden niet gewonnen. 1 goal uit de laatste 5 wedstrijden. We krijgen de bal amper bij de spits en de spits (Castaignos) is zo uit vorm dat je net zo goed met 10 man kunt spelen. Het duurt nog 4 maanden voordat er een redelijke spits terugkomt van zijn gebroken been. Lekker.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zet een winger die in de spits kan (capabel) daar dan neer, en bouw hem om naar spits zodat ie na een paar wedstrijden donkergroen wordt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
3-0 verloren van Bayern, dat maakt nu al 5 wedstrijden niet gewonnen. 1 goal uit de laatste 5 wedstrijden. We krijgen de bal amper bij de spits en de spits (Castaignos) is zo uit vorm dat je net zo goed met 10 man kunt spelen. Het duurt nog 4 maanden voordat er een redelijke spits terugkomt van zijn gebroken been. Lekker.![]()
Ik ga komende wedstrijden met een jeugdspeler in de spits spelen, denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zet een winger die in de spits kan (capabel) daar dan neer, en bouw hem om naar spits zodat ie na een paar wedstrijden donkergroen wordt.
Castaignos zit te zeuren dat ik te veel geld voor hem vraag en is daardoor ongelukkig.
Dus mijn Nederlandse Amerikaan gaat de spits in met een Tsjech van 17 daarachter. AZ, PSG en PSV komen nu achter elkaar, dus we zullen weinig kansen krijgen. Ik ga het proberen achterin dicht te houden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zowaar gewonnen van AZ. 3-0. Wel met hulp van 2 rode kaarten, maar goed.
Mijn spits uit de jeugd is de hele wedstrijd niet gezien, niet aan de bal gekomen. En zijn vervanger, een linksbuiten, heeft ook niks laten zien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En ook PSG aan de zegekar gebonden. 1-0, door een goal van een verdediger.
Wel met 3 blessures uit de wedstrijd gekomen. Mijn linksback 7 weken, mijn linksbuiten 6 weken en mijn vervangende linksbuiten 2 weken. Ik heb gelukkig nog 2 spelers die op linksbuiten kunnen staan en nog 2 die op linksback kunnen staan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Na een kansloze nederlaag bij PSV, ben ik tot de conclusie gekomen dat het probleem ligt bij de vleugelspelers. Zij krijgen de bal gewoon niet bij de spits.
Eens kijken wat ik hier aan ga doen. Misschien een tactiek zonder vleugels, en meer door het midden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Probeer je spits als targetman te zetten, dan wordt hij vaker gezocht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Na een kansloze nederlaag bij PSV, ben ik tot de conclusie gekomen dat het probleem ligt bij de vleugelspelers. Zij krijgen de bal gewoon niet bij de spits.
Eens kijken wat ik hier aan ga doen. Misschien een tactiek zonder vleugels, en meer door het midden.
En "over elkaar heen gaan" uitzetten wil ook wel eens helpen.![]()
Na het eerste seizoen bij Lazio alleen de beker gewonnen, geplaatst voor CL en matige resultaten in de EL...
Tweede seizoen pompt het bestuur vanuit het niets miljoenen in de ploeg en win ik bijna de treble.![]()
![]()
Castaignos als targetman? Ik zal het eens proberen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Probeer je spits als targetman te zetten, dan wordt hij vaker gezocht.
En "over elkaar heen gaan" uitzetten wil ook wel eens helpen.
Mijn targetman spits, Mads Beck, is 102 kilo en 205 cm. Kan goed koppen en redelijk springen. Maar zelfs als ik hem als targetman neerzet, negeren ze hem vaak.
We zitten nu in de winterstop. Het is redelijk spannend bovenin de Eredivisie. In Europa is het huilen met de pet op. Ik (Twente) is op de valreep naar de 2de ronde CL, AZ en Ajax hebben de 2de ronde EL gehaald op doelsaldo. PSV, NEC, Heerenveen in de groepsfase uitgeschakeld. Alleen NEC kwam dichtbij doorgaan. ADO was al in de voorronde uitgeschakeld.
We doen het in Europa beter dan Oekraïne en Portugal, maar de Russen lopen op ons uit. De 6de plek is nog ver weg.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou, met een targetman komen de voorzetten iets vaker aan. Nu een score van 2 op de 10. Alleen mijn spitsen de hele wedstrijd niet gezien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien individuele speler instructies zetten voor de vleugelspelers:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zelfs als ik hem als targetman neerzet, negeren ze hem vaak.
"Voorzetten naar targetman"![]()
Het gaat daarmee al iets beter. Heb wat wedstrijden gewonnen, maar Castaignos lijkt nog steeds meer in de weg te lopen dan bij te dragen. Hij had wel na 11 uur weer eens gescoord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:30 schreef ambiance het volgende:
[..]
Misschien individuele speler instructies zetten voor de vleugelspelers:
"Voorzetten naar targetman"
Als bondscoach kreeg ik het bericht dat Bas Dost wilde praten over zijn toekomst in Oranje. Dus ik bel op en krijg geen enkele optie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hallo, met Bas Dost?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat daarmee al iets beter. Heb wat wedstrijden gewonnen, maar Castaignos lijkt nog steeds meer in de weg te lopen dan bij te dragen. Hij had wel na 11 uur weer eens gescoord.
Als bondscoach kreeg ik het bericht dat Bas Dost wilde praten over zijn toekomst in Oranje. Dus ik bel op en krijg geen enkele optie.
[ afbeelding ]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE EN DE BRANDWEER HOORT U MIJ!!1!!@11
Die optie moet er bij de volgende versie sowieso in.Dit, dus.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hallo, met Bas Dost?
Die optie moet er bij de volgende versie sowieso in.
Speelde van het weekend even een FM Classic game, Dost had in twee wedstrijden 8 doelpunten gemaakt in de Bundesliga
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hallo, met Bas Dost?
Die optie moet er bij de volgende versie sowieso in.![]()
![]()
De tweede keer al vandaag dat ik een runtime error heb. Verdomme.
Een maand aan wedstrijden nu over moeten spelen.
Bohhhquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe jeugd. Jackpot.
[ afbeelding ]
2,5 ster. Dat wordt 4 jaar loon betalen, jaar uitlenen en dan gratis laten vertrekken omdat niemand hem wil.quote:
Gelukkig zitten er 11 bij met een halve ster.
Mijn beste speler wil hogerop en blijft zeuren.
Dan wil hij naar PSG, een club die we 2 keer hebben verslagen. Ze werden laatste in de poule terwijl wij voor het tweede jaar op rij de halve finale van de CL bereikten. Verdomme.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De Europese voorronden zitten er al weer op. Feyenoord en Heracles (die de Fair Play plek kreeg), liggen er al weer uit.
De competities van plek 16 tot en met 53 hebben samen 17 van de 80 plekken in de groepsfases weten te bemachtigen. De kloof tussen de grote en kleine competities lijkt helaas steeds groter te worden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
[..]
Hallo, met Bas Dost?
Die optie moet er bij de volgende versie sowieso in.
Haha. Mooi man.twitter:FootballManager twitterde op woensdag 27-08-2014 om 20:30:08French hitman @BafGomis used @FootballManager to learn about his new club & guided the Swans to an 8th placed finish: http://t.co/VVLtlEh5bN reageer retweet
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Zit in het eerste seizoen met FC Porto, kampioen met nog 4 wedstrijden te gaan, doe nog mee voor de beker en ben tot de kwartfinale in de CL gekomen. Prima eerste seizoen.
In de kwartfinale thuis met 4-1 winnen van Barcelona en dan uit met 4-0 verliezen...![]()
![]()
In de 8e finale van de CL gekoppeld aan PSV. Moet te doen zijn, ik mis alleen Bony omdat hij naar die klote Africa Cup is.Jeugd maar even doorschuiven.
Feyenoord-![]()
Eerste leg tegen Paris SG verloren met 2-1 in Parijs. Genoeg kans dus om nog door te gaan. Wel een beetje een gestolen doelpunt. PSG mist minstens 7 open kansen en ik scoor uit m'n enige kans door persoonlijke fouten achterin bij PSG. Maarja, mij hoor je niet klagen.![]()
![]()
De groepsfases zitten er op in Europa. De grote 6 competities zijn samen 4 ploegen kwijtgeraakt en hebben nu 35 van de 48 plekken in handen. De kleinste ploeg nog aanwezig is AIK.
Met Twente heb ik ondanks een slechte start (verlies van Liverpool en Maribor) toch de tweede ronde weten te bereiken. Hierin moet ik het opnemen tegen Manchester United.
Inmiddels hebben we met Bielefeld en Lyngby 2 satellietclubs waar ik wat spelers kan zetten. Aangezien ik voornamelijk naar Denemarken en Duitsland kijk voor scouten, komt dit goed uit.
Voor komend seizoen zijn er al wat spelers vastgelegd, de enige niet regen is Branco van de Boomen, die de plek in zal nemen van Lewicki die niet goed genoeg is.
Verder Luuk Grim (een spits van PSV), Ugur Bilir (een spits van Ajax), Henk Mengistu (een linksback van Vitesse), Steve de Smet (aanvaller van Genk) en Bojan Ceraj (lnkshalf van Dinamo Zagreb) en nog 2 jeugdspelers.
Hiermee kunnen de wisselspelers en jeugdspelers die niet aan het niveau voldoen, vertrekken. Ook kunnen sterkhouders als Bjelland en Insua vertrekken hierdoor. De 30 gepasseerd en inmiddels zijn er beter spelers. Ik ga geen 1,5 miljoen per jaar betalen voor een bankzitter.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Helaas kansloos 3-0 verloren. Maarja, had er van tevoren ook niet heel veel van verwacht. Nu al het vizier op de Eredivisie.![]()
Voor het eerst in tijden weer een pot verloren. In de beker, van Heerenveen. Vroege blessure van mijn spits, een penalty gemist, een rode kaart en 20 keer misgeschoten. Het mocht niet zo zijn helaas.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als iemand moeite heeft om zich te vestigen in een ander land, wat is dan het beste om te doen?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dingen die helpen zijn ze tijd gunnen om even terug te gaan naar hun moederland, of een andere speler van die nationaliteit kopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:03 schreef donroyco het volgende:
Als iemand moeite heeft om zich te vestigen in een ander land, wat is dan het beste om te doen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Thanks, toch maar even terug naar Tsjechië gestuurd. Je moet wat voor je talentjes overhebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen die helpen zijn ze tijd gunnen om even terug te gaan naar hun moederland, of een andere speler van die nationaliteit kopen.
Mijn buitenspelers zijn zo ruk, die kunnen met moeite hun tegenstander voorbij komen. Zou een Depay uitkomst kunnen bieden? Of is die beter als linkerspits dan echt een vleugelspeler?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ligt eraan hoe ver je in het spel bent, want hij is redelijk snel verneukt. Ik hem heb 2 jaar basis linkervleugel gezet en nu is het wel wereldtop. Speelt bij Barça.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:15 schreef donroyco het volgende:
Mijn buitenspelers zijn zo ruk, die kunnen met moeite hun tegenstander voorbij komen. Zou een Depay uitkomst kunnen bieden? Of is die beter als linkerspits dan echt een vleugelspeler?Dit, dus.![]()
Ik ben Brescia, derde seizoen. Hij speelt nog bij PSV en wil wel komen voor 6 - 10 miljoen euro, aldus de scout. Ik speel wel met de FM14.0 database.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ver je in het spel bent, want hij is redelijk snel verneukt. Ik hem heb 2 jaar basis linkervleugel gezet en nu is het wel wereldtop. Speelt bij Barça.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk dat dat wel oké zit dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben Brescia, derde seizoen. Hij speelt nog bij PSV en wil wel komen voor 6 - 10 miljoen euro, aldus de scout. Ik speel wel met de FM14.0 database.Dit, dus.![]()
Top. Die gaat op het lijstjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel oké zit dan.
20 in vrije trappen
Mijn jeugdfaciliteiten zijn maximaal geupgrade, ik heb de beste hoofd jeugdopleiding die ik kon vinden.
En nu de nieuwe jeugd door is gekomen, heb ik slechts 4 spelers met een halve ster potentie. Het gaat de goede kant op.
Zowaar zelfs een speler met 3 sterren! Alleen is hij erg blessuregevoelig, waardoor hij nutteloos is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Drie aanbiedingen gehad van Monaco, Leverkusen en HSV. Allemaal afgewezen omdat ik te hoge eisen had over transferbudget en loonkosten..Dan nog maar een jaartje PSV.
![]()
Na 2 seizoenen te zijn gestrand in de halve finale, hebben we nu de finale van de CL bereikt. Daags voor de wedstrijd laat mijn rechtsbuiten we me weten dat hij naar een grotere club wil.
Ik vraag me stiekem wel af welke club hij dan groter vindt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is bij iedereen altijd. Het duurt jaren voordat je een andere winnaar hebt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:15 schreef Zenit- het volgende:
Messi heeft al 8 seizoenen achter elkaar de Gouden Bal gewonnen.
Hmm, Arsenal heeft 23 miljoen geboden voor mijn centrale verdediger. Dat is zijn afkoopsom. Zonde.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: