Haha zo typisch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi is dat... net gepromoveerd en de doelstelling is: kampioen worden
Je weet toch.quote:
Mooie inkomstenbron zoquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar gaan we weerSpelertje, 8k waard, ik heb de prijs op 5M gezet omdat iedereen hem wilde hebben en nu zijn er twee clubs die dat bedrag gewoon neer willen tellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat een hele goeie worden, maar momenteel zijn er op zijn posities zeker 3 spelers die beter zijn. Ook het feit dat dit zowat twee keer per jaar gebeurt zet mij er toe om hem gewoon te verkopen. Kassa!
Ik snap niet hoe dit mogelijk is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lazio gaat er even dunnetjes overheen met een bod van 6.25M
edit: Hendriks voor 4.9M naar Napoli
edit 2: en dan zelf dit ventje voor 250k halen:
[ afbeelding ]
Goeie zaken doen, ik kan het
hoe kom je aan zoveel talenten?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:01 schreef RetRy32 het volgende:
kijk deze mooiboy eens mensen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:57 schreef stalybridge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4,5 ster potentie, maar serieus dit kan ik toch niet opstellen!
Nice man, en een Liberoquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:38 schreef donroyco het volgende:
JUICHEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basiself Bayern:
[ afbeelding ]
Die plaatjes van die jongens veranderen toch naarmate ze ouder worden?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:57 schreef stalybridge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4,5 ster potentie, maar serieus dit kan ik toch niet opstellen!
doet mij hieraan denken, al is het zeker geen kopie:quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:38 schreef donroyco het volgende:
JUICHEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basiself Bayern:
[ afbeelding ]
Ja, 17-jarig talentje uit de jeugd en de enige uit de selectie die libero kan spelen.quote:
Nee, helaas. Wel mooie tactiek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
doet mij hieraan denken, al is het zeker geen kopie:
http://strikerless.wordpr(...)in-football-manager/
geïnspireerd op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2013/14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2014/15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015/16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huidig lopende seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huidige seizoen verloopt een beetje stroef, ik geef ook veel jeugdspelers de kans, maar we winnen nog steeds veel.
In de CL wil het ook wel vlotten. In het eerste seizoen haalde ik de kwartfinale waarna ik uitgeschakeld werd door de latere finalist Barcelona. De seizoenen daarna haalde ik achtereenvolgend de 8e finale, halve finale en weer de kwartfinale, uitgeschakeld door PSG en 2x Man City.
Ik heb een aantal lekkere regens in mijn selectie, die het nog heel ver zullen schoppen en die ik dus hoop te behouden.![]()
Deze jongen speelt hier nu 4 seizoenen en doet het geweldig. Voor 6,25 miljoen opgepikt bij Crvena Zvezda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze verdediger scoorde een paar wedstrijden terug een hattrick, twee kopgoals en een pingel.Voor 3,8 miljoen gehaald bij Velez Sarsfield.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij deze vent weet ik niet precies wat ik moet trainen. Ik gebruik hem als balveroverende middenvelder met taak verdedigen centraal op het middenveld. Iemand tips? Hij komt uit eigen jeugd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn spitsje, hij speelt vaak als Ferreyra of Bony vermoeid of geblesseerd zijn, hij komt zo aan heel wat wedstrijden waarin hij het ook goed doet. Voor 5 miljoen weggehaald bij River Plate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast ook nog een beestachtige Braziliaan die nu verhuurd is voor speeltijd, voor 800k gehaald van Santos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder komt in januari een naamgenoot ons versterken. Heeft me 875k gekost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua transfers heb ik best flink gecashed, zonder er echt op achteruit te gaan.
In 2012/13 ging Rakitskyi voor 16 miljoen weg, opvolger zat al bij mijn selectie. Het jaar daarop heb ik de selectie bij elkaar weten te houden, en daarbij wat talentjes gehaald.
In 2014/15 is Wellington Nem door PSG weggehaald voor 22 miljoen, wederom zat de opvolger al in mijn selectie. Daarna bij PSG gewinkeld en Bony voor 8 miljoen gehaald.
In 2015/16 koch Chelsea Bernard van mij voor 30 miljoen, had een lekker seizoen gedraaid. Hiervoor haalde ik Vitaliy Fedotov van Metalurg Mariupol voor 3 miljoen. Zijn stats zijn niet erggeweldig, maar hij speelt wel geweldig.
In het huidige seizoen een regen verkocht aan Tottenham na zijn 4e wedstrijd in de hoofdmacht, en 5 goals gescoord waarvan 4 in de laatste wedstrijd.20 miljoen voor hem gevangen.
De jeugdopleiding word nu voor de 4e keer ongeveer verbeterd, ik wil me een beetje toeleggen op eigen jongens ivm een buitenlandersregel in de competitie ( max. 7 buitenlanders).
Ik ben ook bondscoach van Oekraïne sinds eind 2014. Hiermee heb ik een bijna foutloze kwalificatie voor het EK 2016 doorlopen. In een groep met Zwitserland, Kroatië, Estland, Luxemburg en Andorra werd ik eerste met 9 winstpartijen en 1 gelijkspel. Op het EK zelf ingedeeld met Wales, Frankrijk en Polen. Na winst tegen Polen en Wales en minimaal verlies tegen Frankrijk moest ik in de 8e finale tegen de Duitsers, en hier werd 2-0 van verloren.![]()
Ondertussen, in de WK kwalificatiegroep ingedeeld met Italië, Armenië, Noord-Ierland, Luxemburg en Kazachstan, 4 wedstrijden gespeeld met 3 winst en een 1-1 tegen de Italianen waar we de winst hadden moeten pakken.
We staan nu 13e op de wereldranglijst, voordat ik kwam was dat de 37e stek.
Zo dat was mijn levensverhaal ook weer.![]()
Edit: Xavi en Didier Drogba zitten in mijn staf
[ Bericht 6% gewijzigd door Zenit- op 24-08-2014 16:32:25 ]Feyenoord-![]()
Geen idee, enige wat ik heb gedaan is "spelers aan speelbare teams toevoegen" aanvinken. Normaal houdt het dan met 1 of 2 leuke spelers wel op, maar hier blijven ze maar doorgaanquote:
Feit is ook dat Nederland een flinke boost heeft gekregen in deze database, clubs als VVV en Willem II zijn rustig 80 miljoen waard, de top 3 hangt volgens mij rond een kwart- tot een half miljard
De TV-gelden en het prijzengeld nav eindpositie zijn ook flink omhoog gegaan, al heb ik ze zelf flink naar beneden gehaald omdat het een beetje té overdreven werd (28M als je kampioen wordt in de eredivisie en iets van 6M als je onderaan in de JL eindigt)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:01 schreef Zenit- het volgende:
Hallo mensen, hier ben ik weer, ongeveer 60 topics terug mijn laatste post hier neergegooid.
Ik zit ondertussen alweer 4 seizoenen bij Shakhtar Donetsk ( mijn langste game ooit), en het gaat behoorlijk op rolletjes. Het doel die ik mezelf stelde was om eerst flink te domineren in de eigen competitie, en daarna mezelf op Europa te richten.
Dit lukt goed, met mij als manager is Shakhtar al 4 seizoenen op rij kampioen, en zonder mij al 7 seizoenen. Met Facundo Ferreyra heb ik een leuke goalgetter in huis, die elk seizoen tot nu toe er 25+ heeft ingelegd, en zijn aanvalspartner Wilfried Bony wil er ook nog wel eens een aantal inleggen.
Ik speel met een 4-4-2 systeem, grotendeels gebaseerd op de Modern Warfare tactiek, en de resultaten mogen er zin.![]()
Eindstanden laatste paar seizoenen:
2012/13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2013/14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2014/15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015/16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huidig lopende seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het huidige seizoen verloopt een beetje stroef, ik geef ook veel jeugdspelers de kans, maar we winnen nog steeds veel.
In de CL wil het ook wel vlotten. In het eerste seizoen haalde ik de kwartfinale waarna ik uitgeschakeld werd door de latere finalist Barcelona. De seizoenen daarna haalde ik achtereenvolgend de 8e finale, halve finale en weer de kwartfinale, uitgeschakeld door PSG en 2x Man City.
Ik heb een aantal lekkere regens in mijn selectie, die het nog heel ver zullen schoppen en die ik dus hoop te behouden.![]()
Deze jongen speelt hier nu 4 seizoenen en doet het geweldig. Voor 6,25 miljoen opgepikt bij Crvena Zvezda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze verdediger scoorde een paar wedstrijden terug een hattrick, twee kopgoals en een pingel.Voor 3,8 miljoen gehaald bij Velez Sarsfield.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij deze vent weet ik niet precies wat ik moet trainen. Ik gebruik hem als balveroverende middenvelder met taak verdedigen centraal op het middenveld. Iemand tips? Hij komt uit eigen jeugd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn spitsje, hij speelt vaak als Ferreyra of Bony vermoeid of geblesseerd zijn, hij komt zo aan heel wat wedstrijden waarin hij het ook goed doet. Voor 5 miljoen weggehaald bij River Plate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast ook nog een beestachtige Braziliaan die nu verhuurd is voor speeltijd, voor 800k gehaald van Santos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder komt in januari een naamgenoot ons versterken. Heeft me 875k gekost.netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua transfers heb ik best flink gecashed, zonder er echt op achteruit te gaan.
In 2012/13 ging Rakitskyi voor 16 miljoen weg, opvolger zat al bij mijn selectie. Het jaar daarop heb ik de selectie bij elkaar weten te houden, en daarbij wat talentjes gehaald.
In 2014/15 is Wellington Nem door PSG weggehaald voor 22 miljoen, wederom zat de opvolger al in mijn selectie. Daarna bij PSG gewinkeld en Bony voor 8 miljoen gehaald.
In 2015/16 koch Chelsea Bernard van mij voor 30 miljoen, had een lekker seizoen gedraaid. Hiervoor haalde ik Vitaliy Fedotov van Metalurg Mariupol voor 3 miljoen. Zijn stats zijn niet erggeweldig, maar hij speelt wel geweldig.
In het huidige seizoen een regen verkocht aan Tottenham na zijn 4e wedstrijd in de hoofdmacht, en 5 goals gescoord waarvan 4 in de laatste wedstrijd.20 miljoen voor hem gevangen.
De jeugdopleiding word nu voor de 4e keer ongeveer verbeterd, ik wil me een beetje toeleggen op eigen jongens ivm een buitenlandersregel in de competitie ( max. 7 buitenlanders).
Ik ben ook bondscoach van Oekraïne sinds eind 2014. Hiermee heb ik een bijna foutloze kwalificatie voor het EK 2016 doorlopen. In een groep met Zwitserland, Kroatië, Estland, Luxemburg en Andorra werd ik eerste met 9 winstpartijen en 1 gelijkspel. Op het EK zelf ingedeeld met Wales, Frankrijk en Polen. Na winst tegen Polen en Wales en minimaal verlies tegen Frankrijk moest ik in de 8e finale tegen de Duitsers, en hier werd 2-0 van verloren.![]()
Ondertussen, in de WK kwalificatiegroep ingedeeld met Italië, Armenië, Noord-Ierland, Luxemburg en Kazachstan, 4 wedstrijden gespeeld met 3 winst en een 1-1 tegen de Italianen waar we de winst hadden moeten pakken.
We staan nu 13e op de wereldranglijst, voordat ik kwam was dat de 37e stek.
Zo dat was mijn levensverhaal ook weer.![]()
Edit: Xavi en Didier Drogba zitten in mijn staf![]()
Hoe gaat het nu in europa? al ver gekomen in de CL?![]()
Speler met doorzettingsvermogen 20 inruilen voor een met 10.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
You fucked up.![]()
Mwoh, stevig financiëel fundament voor de komende seizoenen gelegd met bijna 9M aan transfergeld, daar heb ik dat verlies wel voor overquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:55 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Speler met doorzettingsvermogen 20 inruilen voor een met 10.
You fucked up.
Tevens zijn we van Semiprof naar Prof gegaan, waardoor de salarissen stijgen (ik noem spelers die van 350 per week naar 2.3k tot 4.7k per week gingen, en dat minstens 20 keer), en da's hiermee erg goed op te vangen.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gaat wel lekker, 1x in de 8e finale gestrand, daarna 2x een kwartfinale en zelfs een halve finale.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
netjes![]()
Hoe gaat het nu in europa? al ver gekomen in de CL?Best lekker, 1x in de 8e finale gestrand, daarna 2x kwartfinale en 1x halve finale. Ik ben nu net als nr. 2 door in een groep met Real Madrid, Cagliari en Celtic.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
netjes![]()
Hoe gaat het nu in europa? al ver gekomen in de CL?
Feyenoord-![]()
Eerste geworden met PSV in de groepsfase CL. In de poule zaten verder nog Man.City, Stuttgart en Besiktas. Volgende ronde tegen het grote geld uit Parijs. Ben benieuwd of ik weer kan stunten.![]()
Indien je een jonge selectie hebt hoogstwaarschijnlijk niet (over 2 wedstrijden).quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:15 schreef Wouterw17 het volgende:
Eerste geworden met PSV in de groepsfase CL. In de poule zaten verder nog Man.City, Stuttgart en Besiktas. Volgende ronde tegen het grote geld uit Parijs. Ben benieuwd of ik weer kan stunten.
PSG is echt belachelijk goed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: