quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Indien je een jonge selectie hebt hoogstwaarschijnlijk niet (over 2 wedstrijden).
PSG is echt belachelijk goed.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:38 schreef donroyco het volgende:
JUICHEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basiself Bayern:
[ afbeelding ]
Daar zit wat in. Maar verschilt ook in je game.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
PSG is heel anders dan Bayern, ik ben nog nooit weggetikt door Bayern.
Ik heb ook van City gewonnen dus ik sluit niet uit dat het kan. Maar ik hou inderdaad rekening met uitschakeling. Heb best een jonge selectie namelijk. Schaars is volgens mij als enige 26+.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Indien je een jonge selectie hebt hoogstwaarschijnlijk niet (over 2 wedstrijden).
PSG is echt belachelijk goed.
Zullen ze je serieus ontslaan als je dat niet redt? Mag toch hopen dat ze zelf toch ook wel inzien dat dat gewoon niet haalbaar isquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:21 schreef Cara het volgende:
Gepromoveerd vanuit de Skrill North naar Skrill Premier waar plek 5 de verwachting was.
Minimale eis eerste seizoen Skrill Premier: Playoffs voor League 2.
Ik mag hopen dat ze dit volgend jaar fixen, verpest gewoon mijn game
Zet een winger die in de spits kan (capabel) daar dan neer, en bouw hem om naar spits zodat ie na een paar wedstrijden donkergroen wordt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
3-0 verloren van Bayern, dat maakt nu al 5 wedstrijden niet gewonnen. 1 goal uit de laatste 5 wedstrijden. We krijgen de bal amper bij de spits en de spits (Castaignos) is zo uit vorm dat je net zo goed met 10 man kunt spelen. Het duurt nog 4 maanden voordat er een redelijke spits terugkomt van zijn gebroken been. Lekker.
Ik ga komende wedstrijden met een jeugdspeler in de spits spelen, denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zet een winger die in de spits kan (capabel) daar dan neer, en bouw hem om naar spits zodat ie na een paar wedstrijden donkergroen wordt.
Probeer je spits als targetman te zetten, dan wordt hij vaker gezocht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Na een kansloze nederlaag bij PSV, ben ik tot de conclusie gekomen dat het probleem ligt bij de vleugelspelers. Zij krijgen de bal gewoon niet bij de spits.
Eens kijken wat ik hier aan ga doen. Misschien een tactiek zonder vleugels, en meer door het midden.
Castaignos als targetman? Ik zal het eens proberen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Probeer je spits als targetman te zetten, dan wordt hij vaker gezocht.
En "over elkaar heen gaan" uitzetten wil ook wel eens helpen.
Misschien individuele speler instructies zetten voor de vleugelspelers:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zelfs als ik hem als targetman neerzet, negeren ze hem vaak.
Het gaat daarmee al iets beter. Heb wat wedstrijden gewonnen, maar Castaignos lijkt nog steeds meer in de weg te lopen dan bij te dragen. Hij had wel na 11 uur weer eens gescoord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:30 schreef ambiance het volgende:
[..]
Misschien individuele speler instructies zetten voor de vleugelspelers:
"Voorzetten naar targetman"
Hallo, met Bas Dost?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat daarmee al iets beter. Heb wat wedstrijden gewonnen, maar Castaignos lijkt nog steeds meer in de weg te lopen dan bij te dragen. Hij had wel na 11 uur weer eens gescoord.
Als bondscoach kreeg ik het bericht dat Bas Dost wilde praten over zijn toekomst in Oranje. Dus ik bel op en krijg geen enkele optie.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hallo, met Bas Dost?
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE EN DE BRANDWEER HOORT U MIJ!!1!!@11
Die optie moet er bij de volgende versie sowieso in.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hallo, met Bas Dost?
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE EN DE BRANDWEER HOORT U MIJ!!1!!@11
Die optie moet er bij de volgende versie sowieso in.
Bohhhquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe jeugd. Jackpot.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |