Waarom denk je dat ik Oliver Kahn ben?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het enige wat je zeker weet over Fransen is dat ze alleen Frans spreken.
Ik denk eerder een Duitser. Ik gok Oliver Kahn.![]()
Wat, verkopen? Nee dat lijkt me geen goed idee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef j95 het volgende:
[..]
Laat jij dat door je assistent doen?
die is ook een beetje gekquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:21 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik Oliver Kahn ben?
ongeveer 1 per wedstrijd denk ik. Dit seizoen drie rode kaarten maar dat komt door Nigel de Jong.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, 20 wedstrijden onderweg in de comp (van de 46) en 2 in de KPN Beker en ik zit in een dipje. Alles gaat ineens heel moeizaam en tegenstanders snijden met gemak door m'n verdediging heen, terwijl de beste 4 verdedigers gewoon opgesteld staan en zelfs beter zijn geworden dankzij training
Zat er al aan te denken om van 4-4-2 naar 4-2-3-1 over te stappen maar werd gelijk met 0-4 op de pijnbank gelegd door de nummer 19 van de competitie
Pakken jullie trouwens ook absurd veel kaarten? Mijn team heeft een gemiddelde van 4 á 5 per wedstrijd en de agressiefste kerels hebben al 2x (indirect) rood gehad
Met Twente krijg ik wel erg veel kaarten, ja. Met Ajax wat minder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, 20 wedstrijden onderweg in de comp (van de 46) en 2 in de KPN Beker en ik zit in een dipje. Alles gaat ineens heel moeizaam en tegenstanders snijden met gemak door m'n verdediging heen, terwijl de beste 4 verdedigers gewoon opgesteld staan en zelfs beter zijn geworden dankzij training
Zat er al aan te denken om van 4-4-2 naar 4-2-3-1 over te stappen maar werd gelijk met 0-4 op de pijnbank gelegd door de nummer 19 van de competitie
Pakken jullie trouwens ook absurd veel kaarten? Mijn team heeft een gemiddelde van 4 á 5 per wedstrijd en de agressiefste kerels hebben al 2x (indirect) rood gehad
3D en alleen de belangrijkste kansen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef donroyco het volgende:
Hoe kijken jullie de wedstrijden? 3D of toch nostalgisch 2D? En de hele wedstrijd, hoogepunten of uitgebreide samenvatting?
al jaren 2dquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef donroyco het volgende:
Hoe kijken jullie de wedstrijden? 3D of toch nostalgisch 2D? En de hele wedstrijd, hoogepunten of uitgebreide samenvatting?
3D en belangrijkste hoogtepuntenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef donroyco het volgende:
Het budget wordt opnieuw bepaald. Als je dus weinig hebt uitgegeven heb je dus kans dat er genoeg geld is om je een hoger budget te geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef j95 het volgende:
Zeg, als je een nieuw seizoen begint, wordt het geld dat je nog hebt aangevuld tot het nieuwe transferbudget of komt het nieuwe budget bovenop wat je nog hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |