Misschien ben ik Carlo Ancelotti. Misschien wel Louis van Gaal.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:52 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Misschien ben ik Carlo Ancelotti. Misschien wel Louis van Gaal.
You never know on the internet
Lassegodquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:51 schreef 44rdbei het volgende:
zoveel scheelt het niet:
[ afbeelding ]
Ancelottie spreekt geen Nederlands.quote:
Heeft Carlo Ancelotti ooit gezegd dat hij geen Nederlands kan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:54 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ancelottie spreekt geen Nederlands.
Louis ben je ook niet want je bent nog niet 1 keer boos geworden.
I just knowquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:55 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Heeft Carlo Ancelotti ooit gezegd dat hij geen Nederlands kan?
Het enige wat je zeker weet over Fransen is dat ze alleen Frans spreken.quote:
Gewoon doen johquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:16 schreef 44rdbei het volgende:
zou die al goed genoeg zijn als backup voor Denswil?
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:16 schreef 44rdbei het volgende:
zou die al goed genoeg zijn als backup voor Denswil?
[ afbeelding ]
Ik kon hem voor een prikkie ophalen in Amsterdamquote:
de meeste clubs willen er niet meer dan 4 miljoen voor geven, maar dan blijft hij mooi hier.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik kon hem voor een prikkie ophalen in Amsterdam
Waarom denk je dat ik Oliver Kahn ben?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het enige wat je zeker weet over Fransen is dat ze alleen Frans spreken.
Ik denk eerder een Duitser. Ik gok Oliver Kahn.![]()
Wat, verkopen? Nee dat lijkt me geen goed idee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef j95 het volgende:
[..]
Laat jij dat door je assistent doen?
die is ook een beetje gekquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:21 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik Oliver Kahn ben?
ongeveer 1 per wedstrijd denk ik. Dit seizoen drie rode kaarten maar dat komt door Nigel de Jong.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, 20 wedstrijden onderweg in de comp (van de 46) en 2 in de KPN Beker en ik zit in een dipje. Alles gaat ineens heel moeizaam en tegenstanders snijden met gemak door m'n verdediging heen, terwijl de beste 4 verdedigers gewoon opgesteld staan en zelfs beter zijn geworden dankzij training
Zat er al aan te denken om van 4-4-2 naar 4-2-3-1 over te stappen maar werd gelijk met 0-4 op de pijnbank gelegd door de nummer 19 van de competitie
Pakken jullie trouwens ook absurd veel kaarten? Mijn team heeft een gemiddelde van 4 á 5 per wedstrijd en de agressiefste kerels hebben al 2x (indirect) rood gehad
Met Twente krijg ik wel erg veel kaarten, ja. Met Ajax wat minder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, 20 wedstrijden onderweg in de comp (van de 46) en 2 in de KPN Beker en ik zit in een dipje. Alles gaat ineens heel moeizaam en tegenstanders snijden met gemak door m'n verdediging heen, terwijl de beste 4 verdedigers gewoon opgesteld staan en zelfs beter zijn geworden dankzij training
Zat er al aan te denken om van 4-4-2 naar 4-2-3-1 over te stappen maar werd gelijk met 0-4 op de pijnbank gelegd door de nummer 19 van de competitie
Pakken jullie trouwens ook absurd veel kaarten? Mijn team heeft een gemiddelde van 4 á 5 per wedstrijd en de agressiefste kerels hebben al 2x (indirect) rood gehad
3D en alleen de belangrijkste kansen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef donroyco het volgende:
Hoe kijken jullie de wedstrijden? 3D of toch nostalgisch 2D? En de hele wedstrijd, hoogepunten of uitgebreide samenvatting?
al jaren 2dquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef donroyco het volgende:
Hoe kijken jullie de wedstrijden? 3D of toch nostalgisch 2D? En de hele wedstrijd, hoogepunten of uitgebreide samenvatting?
3D en belangrijkste hoogtepuntenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef donroyco het volgende:
Het budget wordt opnieuw bepaald. Als je dus weinig hebt uitgegeven heb je dus kans dat er genoeg geld is om je een hoger budget te geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef j95 het volgende:
Zeg, als je een nieuw seizoen begint, wordt het geld dat je nog hebt aangevuld tot het nieuwe transferbudget of komt het nieuwe budget bovenop wat je nog hebt?
Ah. Wel een beetje vaag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het budget wordt opnieuw bepaald. Als je dus weinig hebt uitgegeven heb je dus kans dat er genoeg geld is om je een hoger budget te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door 44rdbei op 21-08-2014 21:07:29 ]
Hear hear, ik bak er niets vanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:11 schreef zerokil het volgende:
Tactieken maken, godverdomme lastig
Even quotum halen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Good busy trouwens van de scheids
[ afbeelding ]
Match fiksing!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Good busy trouwens van de scheids
[ afbeelding ]
Ik (speel met Ajax) ben 2 seizoenen geleden uitgeschakeld door FC Eindhoven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef j95 het volgende:
Uitgeschakeld voor de beker tegen Heracles na strafschoppen. Flikker toch op
onder overview > attributes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:57 schreef donroyco het volgende:
Die pijltjes voor hun progressie kon je in oude FM's makkelijk aanzetten. Waarom kan ik dit niet in FM14 vinden? Waar zit het?
Cool. Vanavond even checkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
onder overview > attributes.
Zit ergens een vinkje, ik weet het niet uit mijn hoofd waar precies.
Als je het vanavond nog niet heb gevonden maak ik wel een screentje voor je.
Welke tactiek gebruik je nu?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:06 schreef Leonos het volgende:
Ben nu manager van Quick Boys, maar dat loopt echt voor geen meter.
Wel allemaal 5 sterren spelers, spelen heletijd 3-3 , 1-2, 4-4
Wat is een beetje een gangbare tactiek voor een team wat niet kan voetballen?
Ik had 2 basisspelers gepasseerd, meer niet. Maar het is zo klote als je bijna alles met gemak wint, en dan een bekerwedstrijd zo verliest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik (speel met Ajax) ben 2 seizoenen geleden uitgeschakeld door FC Eindhoven.
Ik had er te makkelijk over gedacht en te veel jeugdspelers opgesteld.
De supporters waren niet blij.
442 kick and rush.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:06 schreef Leonos het volgende:
Ben nu manager van Quick Boys, maar dat loopt echt voor geen meter.
Wel allemaal 5 sterren spelers, spelen heletijd 3-3 , 1-2, 4-4
Wat is een beetje een gangbare tactiek voor een team wat niet kan voetballen?
4-4-2 met een VM, aanvallend, met druk zetten en kort erop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cool. Vanavond even checken
[..]
Welke tactiek gebruik je nu?
Doe ik al een beetjequote:
Frustratie?quote:
Laat ze boos zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:59 schreef 44rdbei het volgende:
Wat is een goede manier om spelers voor een redelijk bedrag te lozen?
Er beginnen nu jeugdspelers door te breken dus ik wil een paar oudere spelers kwijt. Probleem is alleen dat als ik ze op de transferlijst zet dan worden ze boos.
gaat om:
Sigtorson
Nigel de Jong
van Rhijn
Siem de Jong
Die spelers raak je wel kwijt. In welk seizoen zit je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als ze niet verkocht worden zit ik met allemaal boze spelers ...
In de zomer van 2016.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Die spelers raak je wel kwijt. In welk seizoen zit je?
Ik zou het doen, ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
In de zomer van 2016.
dus gewoon op de lijst zetten tegen transferwaarde?
Die doen na een tijdje weer normaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als ze niet verkocht worden zit ik met allemaal boze spelers ...
Iets aan je tactiek aanpassen, dan loopt het vaak weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyfusspel.
Opeens een kansloze periode vol verlies.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:57 schreef donroyco het volgende:
Die pijltjes voor hun progressie kon je in oude FM's makkelijk aanzetten. Waarom kan ik dit niet in FM14 vinden? Waar zit het?
Maar dit is FM13.quote:
Ligt aan je tactiek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyfusspel.
Opeens een kansloze periode vol verlies.
Oh, thanksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
het screenshot komt uit 14. dat vroeg je toch?
Heuj, dan ben ik jarigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Remember remember the 5th of november.....![]()
[ afbeelding ]
Toch nog gelukt met je email?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef 44rdbei het volgende:
Viergever moet er nog aan wennen dat hij nu bij de tegenstander speelt.![]()
zijn eerste wedstrijd voor Aston villa
3D en alleen de hoogtepunten. Dus goals, goede acties, gemiste kansen etc. Meeleven is leuk!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef donroyco het volgende:
Gewoon belachelijk.Never change a winning team, maar FM denkt daar anders overquote:
Thanks, maar ik wil het graag op het eerste scherm (Overview » Profile) zien en niet bij Overview » Attributesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
het screenshot komt uit 14. dat vroeg je toch?
Als hij zo heerlijk is waarom geen pica ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:34 schreef RetRy32 het volgende:
Bam, echt met bijna geen geld bij dat Nantes heerlijke selectie samengesteld
Eerste 2 wedstrijden van Montpellier en Lille gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wutquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:13 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als hij zo heerlijk is waarom geen pica ?
Bij speler op attributes klikken dan zie je de pijltjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oh, thanksVanavond even kijken.
Goed is goed en fout is foutquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shots fired by Hansie Hansie
[ afbeelding ]
Thanks, maar ik wil het graag in het beginscherm van de speler zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij speler op attributes klikken dan zie je de pijltjes.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KAMPIOEN
met nog 8 duels te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |