Ah. Wel een beetje vaag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het budget wordt opnieuw bepaald. Als je dus weinig hebt uitgegeven heb je dus kans dat er genoeg geld is om je een hoger budget te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door 44rdbei op 21-08-2014 21:07:29 ]
Hear hear, ik bak er niets vanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:11 schreef zerokil het volgende:
Tactieken maken, godverdomme lastig
Even quotum halen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Good busy trouwens van de scheids
[ afbeelding ]
Match fiksing!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Good busy trouwens van de scheids
[ afbeelding ]
Ik (speel met Ajax) ben 2 seizoenen geleden uitgeschakeld door FC Eindhoven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef j95 het volgende:
Uitgeschakeld voor de beker tegen Heracles na strafschoppen. Flikker toch op
onder overview > attributes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:57 schreef donroyco het volgende:
Die pijltjes voor hun progressie kon je in oude FM's makkelijk aanzetten. Waarom kan ik dit niet in FM14 vinden? Waar zit het?
Cool. Vanavond even checkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
onder overview > attributes.
Zit ergens een vinkje, ik weet het niet uit mijn hoofd waar precies.
Als je het vanavond nog niet heb gevonden maak ik wel een screentje voor je.
Welke tactiek gebruik je nu?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:06 schreef Leonos het volgende:
Ben nu manager van Quick Boys, maar dat loopt echt voor geen meter.
Wel allemaal 5 sterren spelers, spelen heletijd 3-3 , 1-2, 4-4
Wat is een beetje een gangbare tactiek voor een team wat niet kan voetballen?
Ik had 2 basisspelers gepasseerd, meer niet. Maar het is zo klote als je bijna alles met gemak wint, en dan een bekerwedstrijd zo verliest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik (speel met Ajax) ben 2 seizoenen geleden uitgeschakeld door FC Eindhoven.
Ik had er te makkelijk over gedacht en te veel jeugdspelers opgesteld.
De supporters waren niet blij.
442 kick and rush.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:06 schreef Leonos het volgende:
Ben nu manager van Quick Boys, maar dat loopt echt voor geen meter.
Wel allemaal 5 sterren spelers, spelen heletijd 3-3 , 1-2, 4-4
Wat is een beetje een gangbare tactiek voor een team wat niet kan voetballen?
4-4-2 met een VM, aanvallend, met druk zetten en kort erop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cool. Vanavond even checken
[..]
Welke tactiek gebruik je nu?
Doe ik al een beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |