Sluit af dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef mvdk_ het volgende:
Zogenaamd een realistisch spel, 2 goals in 2 minuten van Dinamo Kiev
Wie biedt er dan ook de vraag prijs?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haye van AZ is 4,8 miljoen waard. AZ heeft hem op de transferlijst voor 7,25 miljoen.
Ik bied 7,25 en krijg een tegenbod van 8,5 miljoen.
Bekijk het lekker.
Dat is niet eens spelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Het is nog onrealistischer wanneer ik het spel 5 keer opnieuw opstart zodat ik alles win.
En ook niet meer zeuren?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:09 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Daarom ga ik hem ook niet opnieuw opstarten.
Omdat de vraagprijs meestal de prijs is waarvoor hij weg mag.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wie biedt er dan ook de vraag prijs?
hij staat op de transfer lijst omdat hij weg wil, voor 5 miljoen moet hij dan toch te halen zijn
Je moet het zelf weten maar ik zou lager zijn begonnen met bieden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de vraagprijs meestal de prijs is waarvoor hij weg mag.
Als ik hem niet kan halen voor 7,25, hoe kom je er dan bij dat ik hem voor 5 kan halen
Zoals?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zal ik maatregelen moeten treffen.
Jeugdspelerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er vrij weinig aan doen dat mijn eerste 2 spitsen hun been hebben gebroken en mijn 3de spits volslagen uit vorm is.
Dat hele spelers kopen is verneukt in FM. Spelers met een waarde van 50k kun je pas aantrekken voor 4 miljoenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten maar ik zou lager zijn begonnen met bieden.
Die Jesse in het screenshot is een jeugdspeler. En Elfvin is een ander die naast Castaignos staat. Dus 3 spitsen voor 2 posities, maar ze verneuken werkelijk waar alles.quote:
Oh jeetje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nog plezieriger reageren wanneer je weer verloren hebt.
Gewoon m'n hele e-mail, niets meer niets minder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:32 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
wat heb jij ingevuld als mail adres? Alleen gedeelte achter de @ .
ik krijg het namelijk nog steeds niet werkend.
Consolideren, tijd rekken, gogogo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:44 schreef 44rdbei het volgende:
![]()
33 rondes verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik durf niet,als ik verlies weer geen CL.
dat kan ook averechts werken....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:49 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Consolideren, tijd rekken, gogogo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |