Met wie speel je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:49 schreef donroyco het volgende:
Nog steeds geen killer VM. Zelfs het bestuur lukt het niet om iemand aan te trekken
Brescia, pre seizoen 3, Serie A.quote:
Annan of zo? Staat altijd op de TL en is op VM gewoon goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Brescia, pre seizoen 3, Serie A.
Goede keuze! Even gepolstquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Annan of zo? Staat altijd op de TL en is op VM gewoon goed.
Gekocht voor 1,3 miljoen en ook nog Tomas Rincon opgepikt voor 2,5 miljoenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Annan of zo? Staat altijd op de TL en is op VM gewoon goed.
Hoe is Elyounoussi? Beter als spits dan AMLC?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:32 schreef mvdk_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn team is te goed
Ik heb nog maar 1 of 2 wedstrijden met Elyounoussi gespeeld, scoorde 1x in de spits. Mijn selectie zit gewoon zó vol dat Elyounoussi zwaar overbodig is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe is Elyounoussi? Beter als spits dan AMLC?
Elyounoussi 1 assist in de spits, Ayew 3 goalsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe is Elyounoussi? Beter als spits dan AMLC?
Uiteindelijk toch niet gekocht, zag (tot mijn schrik) dat ik genoeg linkerflankspelers hebquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:50 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Elyounoussi 1 assist in de spits, Ayew 3 goals
Ik heb Reus, Ayew, Schürrle, Grosskreutz, Dudu, Mané, Durm, Volland, Elyounoussi, Bandowski, kefkirquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch niet gekocht, zag (tot mijn schrik) dat ik genoeg linkerflankspelers heb
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:54 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik heb Reus, Ayew, Schürrle, Grosskreutz, Dudu, Mané, Durm, Volland, Elyounoussi, Bandowski, kefkir
Weleens gehad dat een pas aangestelde coach alle interesse van tafel veegt en zegt te willen blijven bij Cambuur, hoewel er geen enkele interesse van welke club dan ook geweest is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:07 schreef donroyco het volgende:
Wel eens gehad dat een pas aangestelde coach direct zijn pensioen aankondigt?
Wiedes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:25 schreef j95 het volgende:
Even de YouTube-functie uitgeprobeerd. Kijk deze prachtige voorzet van Fischer dan
Ach ja. Je moet hem toch geven héquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wiedes.
Als je Van Peppen tegenover je hebt staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |