SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Links of rechts? Beide mag nie.quote:
Dat is een milf voor jou ofnie.quote:
wat denk je zelf?quote:
dit was overal in de media na de uitzending, velen hebben gekeken net als de mensen in de filmpjes en zijn scarred for lifequote:
Ah, dat wist ik nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit was overal in de media na de uitzending, velen hebben gekeken net als de mensen in de filmpjes en zijn scarred for lifekut bolton
kut walder frey
wat zondequote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:31 schreef Adolecens het volgende:
Zijn hier een week of 6 geleden begonnen met seizoen 1 en in 3-4 weken tijd alle 40 afleveringen gekeken
Ja, had het al een jaar klaar staan ofzo, maar dacht echt niet dat het wat voor me zou zijn en toen aan begin van de vakantie op een verveelde avond aangezet.quote:
Nee idd, Robb en zijn 'oorlog' was natuurlijk leuk, maar niet echt in beeld gebracht en had verder weinig invloed. En dat naïeve gedrag is wel keihard afgestraft....quote:
ik had alleen we lgehoopt, dat Katlyn stark nog zou blijven leven,quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:35 schreef ser het volgende:
[..]
Nee idd, Robb en zijn 'oorlog' was natuurlijk leuk, maar niet echt in beeld gebracht en had verder weinig invloed. En dat naïeve gedrag is wel keihard afgestraft....
Als zombie zeker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:40 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik had alleen we lgehoopt, dat Katlyn stark nog zou blijven leven,
Scene zelf net weer terug gekeken. Blijft wel sneuquote:
More girls with weapons, nice!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt een vreugdedansje doen als het weer begint![]()
Areo Hotah vind ik een beetje een vreemde keuze. In het boek is hij volgens mij blankquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt een vreugdedansje doen als het weer begint![]()
Cultureel marxisme.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:00 schreef Romanus het volgende:
[..]
Areo Hotah vind ik een beetje een vreemde keuze. In het boek is hij volgens mij blank
Ik heb klachten gelezen van mensen die vonden dat er te weinig negers in de serie zaten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:00 schreef Romanus het volgende:
[..]
Areo Hotah vind ik een beetje een vreemde keuze. In het boek is hij volgens mij blank
Als mensen die met dat soort klachten komen nou eens allemaal naar een rode bruiloft gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb klachten gelezen van mensen die vonden dat er te weinig negers in de serie zaten.
En degenen die er in zaten, waren piraat of leugenaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Volledig mee eens.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Als mensen die met dat soort klachten komen nou eens allemaal naar een rode bruiloft gaan.
Wat een baas. Ik hoop dat de Mountain toch nog enigszins terug komt in seizoen 5quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hier een iets lager teddybeer gehalte dan in GoT
Passendquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb klachten gelezen van mensen die vonden dat er te weinig negers in de serie zaten.
Die was toch niet op de bruiloft?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Al moeten ze dan niet als de Blackfish ontsnappen.
Zeker wel. Die was net ff pissen toen shit down ging.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Die was toch niet op de bruiloft?
Boekenlezer hierquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Zeker wel. Die was net ff pissen toen shit down ging.
Dat kwam ook naar voren in de serie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Boekenlezer hierkennelijk verwar ik het dan ^^
Verschillende mensen die in het boek donker zijn blank in de serie. Daario Naharis bijv. Ze zijn gewoon redelijk vrij in het vormgeven van characters. Ook gebeurtenissen lopen niet helemaal volgens eenzelfde tijdspanne. Kortom, het is niet zo dat ze het boek één-op-één weergeven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:00 schreef Romanus het volgende:
[..]
Komt wat labiel en overgevoelig over.... Het is sowieso een gegeven dat ze redelijk veilig gegaan zijn met het kiezen van bepaalde characters. Die diversiteit die in het boek zit, zit niet in de serie. Dat vind ik wel een terecht punt van kritiek. De verschillende characters zouden voor een flink deel net zo goed in een omgeving van een paar honderd kilometer kunnen leven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:48 schreef ems. het volgende:
Als mensen die met dat soort klachten komen nou eens allemaal naar een rode bruiloft gaan.
alle vrouwen zijn te koop!quote:
Nou weet ik niet of dit geld als boekspoiler maar beiden worden in de boeken in ieder geval nog genoemd. Het ligt er natuurlijk ook aan in hoeverre de serie het boek volgt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zullen we Blackfish Tully en Greatjon Umber nog terugzien in de serie?
je hebt idd niet zo gek veel negers, die piraat mattie van stannis, die neger die dany proberen te hosselen in seizoen 2, nog meer?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
swsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
Kom maar niet door A Feast for Crows heen.
Dat duurt nog wel effe:quote:
quote:The season is expected to again consist of ten episodes and is expected to commence production in July 2015, running late into the year. David Benioff and D.B. Weiss will return as executive producers and showrunners for both seasons, having signed a new two-year contract with HBO in early 2014.
The season is expected to premiere in Spring 2016.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Season_6
Je weet hoeveel werk er in de special effects ofzo zitten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:45 schreef Karstman het volgende:
Huh, maar ze zijn nu toch al aan het filmen als we de tweets van onder andere Maisie Williams en Carice van Houten mogen geloven...
Dus? Denk je dat die draken er echt in zitten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:45 schreef Karstman het volgende:
Huh, maar ze zijn nu toch al aan het filmen als we de tweets van onder andere Maisie Williams en Carice van Houten mogen geloven...
Die zitten er toch ook echt in?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus? Denk je dat die draken er echt in zitten?
Hm, ja. Zo kan je het ook zien. Maar ik bedoel dus echt als in fysiek. En dat lijkt me stug.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die zitten er toch ook echt in?
volgens mij zitten ze er fysiek ook echt in, lijkt me niet dat ze speelgoed gebruikenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, ja. Zo kan je het ook zien. Maar ik bedoel dus echt als in fysiek. En dat lijkt me stug.
Nope: http://video.wired.com/wa(...)on-effects-exclusivequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij zitten ze er fysiek ook echt in, lijkt me niet dat ze speelgoed gebruiken
nee de draken zijn echt en leven op dit moment ergens in Ierland in een afgesloten plek, stop met deze onzin aubquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope: http://video.wired.com/wa(...)on-effects-exclusive
Fuck, op die draak. Sorryquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee de draken zijn echt en leven op dit moment ergens in Ierland in een afgesloten plek, stop met deze onzin aub
Het artikel haalt de jaren door elkaar. Ze filmen nu tot eind 2014 en zullen in april 2015 gaan uitzenden, zoals de laatste jaren ook is gebeurd.quote:
In de link staat dan ook dat t gaat om Season 6quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:13 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Het artikel haalt de jaren door elkaar. Ze filmen nu tot eind 2014 en zullen in april 2015 gaan uitzenden, zoals de laatste jaren ook is gebeurd.
quote:The season (5 dus) is expected to again consist of ten episodes and production commenced in July 2014, and is expected to run late into the year.[2] David Benioff and D.B. Weiss will return as executive producers and showrunners for both seasons, having signed a new two-year contract with HBO in early 2014.
The season is expected to premiere in April 2015.
Nee ik zou mezelf moeten noten eigenlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lekker nuchter weer, Karina.
Dit gedrag vind ik niet kunnen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:07 schreef Martinofiets het volgende:Ik begin GoT nu toch wel En ik wil ook weer meer Varus zien!
Poeh poeh, trots hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn shirt is binnen!
Je bedoelt dat hij een aardig potje kan autotunen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:45 schreef Funzel het volgende:
Grey Worm kan ook een heel aardig potje zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door lord_bono op 03-09-2014 15:38:29 ]
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:42 schreef lord_bono het volgende:
Kleine spoiler mbt Cersei; aangezien er niks van het verhaal gespoiled word, maar wel een gebeurtenis in het nieuwe seizoen.Er wordt wel verhaal gespoilerd. Niey klikken als je geen boeklezer benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Je mag wel klikken als je geen boeklezer bent maar niet zo'n hyperactieve spoilerfobie hebt.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er wordt wel verhaal gespoilerd. Niey klikken als je geen boeklezer ben
Klopt, als je er geen moeite mee hebt dat het hoogtepunt van een van de belangrijkste verhaallijnen verklapt wordt, kan je best klikken.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je mag wel klikken als je geen boeklezer bent maar niet zo'n hyperactieve spoilerfobie hebt.
Het is wetenschappelijk bewezen dat als je vantevoren gespoilerd wordt dat je het dan leuker vindt.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, als je er geen moeite mee hebt dat het hoogtepunt van een van de belangrijkste verhaallijnen verklapt wordt, kan je best klikken.
Wilde alleen even waarschuwen omdat die poster zegt dat er geen verhaal gespoild wordt terwijl dat gewoon niet klopt
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Oke oke, ik heb over 1 klein zinnetje heen gelezen. Maar dan nog word er niet veel gespoilerd, aangezien je de context er van niet weet. Op spoilers klikken blijft nog altijd je eigen verantwoordelijkheid.
Heb het voor jullie aangepast, over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Het is juist een enorme spoiler man.
Ok. En wat wil je dat ik met deze wijsheid doe? Oo een tegeltje laten zetten?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat als je vantevoren gespoilerd wordt dat je het dan leuker vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 4 september 2014 02:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Spoiler voor seizoen 5:Yes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het laatste stukje dan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2014 09:24:02 ]
eensquote:Op donderdag 4 september 2014 09:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Yes!Voor het laatste stukje dan
Beetje camo spul er over et voila.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Die mag uren in de makeup om haar tattoo's te laten verdwijnen
Spoiler voor seizoen 5:JeujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sophie turner heeft dancing skills yo!quote:
Haha ze hebben nog meer leuke stukjes btw. Wolverine the musical :'Dquote:Op donderdag 4 september 2014 10:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
sophie turner heeft dancing skills yo!
Spoiler voor seizoen 5:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Wtf.. Wat een amateurismequote:
Ze wordt er in ieder geval niet lelijker op.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:27 schreef ems. het volgende:
Verschrikkelijk nummer maar gvd ik zou haar doen.
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:13 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:04 schreef avotar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schatje is het ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef Slayage het volgende:
komkommertijd en alles, met maisie williams
Is Brienne 2.0 een kerel?quote:
Zo te zien wel en ook kleiner. Maar volgens mij is de stand-in van The Hound ook kleiner.quote:
We've all been there.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk nu 2,5 week. Net S03E09 gezien. Wow
I feel you broquote:Op woensdag 24 september 2014 00:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet lukkenquote:Op woensdag 24 september 2014 00:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
We've all been there.
Kut voor je man. Je gaat zeker niet slapen vannacht?
check de you tube filmpjes mbt de red wedding, je bent niet de enige, ik was pissed!!!quote:Op woensdag 24 september 2014 00:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja en dan zeker rechts spoilers in beeldquote:Op woensdag 24 september 2014 01:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
check de you tube filmpjes mbt de red wedding, je bent niet de enige, ik was pissed!!!![]()
![]()
nee :pquote:Op woensdag 24 september 2014 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en dan zeker rechts spoilers in beeld
En de beste aflevering moet je nog zienquote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
En nu S04E02
Jammer dat hij niet een meer vernederende dood kreeg.
Welke? 6? 8? 10?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:49 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En de beste aflevering moet je nog zien
Toch dapper om in dit topic te komen trouwens
Ben benieuwdquote:Op woensdag 24 september 2014 22:53 schreef Cornelis83 het volgende:
8.
[..]
8. Met op de voet gevolgd door 9
Yep, al best vaak.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:00 schreef Norrage het volgende:
Weet niet of deze al is langsgekomen
Ik lees het topic niet zo vaak met al dat kutgezeik over spoilersquote:
SPOILER: boekspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:35 schreef Romanus het volgende:
boekspoilervraag over de rol die de Nederlander gaat spelen:SPOILER: boekspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
boekspoilervraag over de rol die de Nederlander gaat spelen:SPOILER: boekspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
boekspoilervraag over de rol die de Nederlander gaat spelen:SPOILER: boekspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel een beetje op een muzikant van Within Temptation of zo'n andere Eftelingmetalband, met zo'n neppe stoerblikquote:
volgens mij heeft die acteur dat een tijdje terug al min of meer bevestigdquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:36 schreef Funzel het volgende:
Bij de cast lijst voor seizoen 5 staat ook Tom Wlaschiha, die Jaqen H'ghar speelde. Zou het dan
aprilquote:Op zondag 28 september 2014 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
Wanneer begint deze serie eindelijk weer eens
Is het je favoriete serie geworden of staat er nog eentje boven?quote:Op zondag 28 september 2014 02:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vond de laatste 2 de beste van de hele serie.
Breaking Bad kan toch niks aan evenarenquote:Op zondag 28 september 2014 02:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is het je favoriete serie geworden of staat er nog eentje boven?
Ah die heb ik allemaal niet gezien. En wie is/zijn je favoriete personage(s)?quote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Breaking Bad kan toch niks aan evenarenEn The Sopranos, 24 en Lost staan er ook nog wel boven.
quote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah die heb ik allemaal niet gezien.
van?quote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
En wie is/zijn je favoriete personage(s)?
en the wirequote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Breaking Bad kan toch niks aan evenarenEn The Sopranos, 24 en Lost staan er ook nog wel boven.
Moet ik nog zien. Oz ook.quote:
Tyrion.quote:Op zondag 28 september 2014 02:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uhhhh, Tyrion denk ik dan. En Jon Snow.
Lost en 24 vergelijken met GoT en het nog beter vinden ookquote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
A man may have his own opinion...quote:Op zondag 28 september 2014 08:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lost en 24 vergelijken met GoT en het nog beter vinden ook
Niet meer serieus te nemen
idd, mensen met een andere smaak dan jezelf moeten we niet serieus nemenquote:Op zondag 28 september 2014 08:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ze kwalitatief beter zijn. Maar 24 is bijna 200 afleveringen en het was altijd top entertainment met meestal een erg goed verhaal. Ook veel plottwists waar je mond van open valtquote:Op zondag 28 september 2014 12:43 schreef ems. het volgende:
Lost en 24 zijn allebei inderdaad zo erg kwalitatief ondermaats dat het niet in het rijtje thuishoort. Zeker niet met Sopranos.
Smaak heeft werkelijk niets met kwaliteit te makenquote:Op zondag 28 september 2014 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, mensen met een andere smaak dan jezelf moeten we niet serieus nemen
24 heeft in zijn laatste seizoenen geen goed verhaal gehad. De 'plottwists' zijn ook allemaal minstens 5 keer voorbij gekomen, wat weer bijdraagt aan het slechte verhaal.quote:Op zondag 28 september 2014 13:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ze kwalitatief beter zijn. Maar 24 is bijna 200 afleveringen en het was altijd top entertainment met meestal een erg goed verhaal. Ook veel plottwists waar je mond van open valt
GoT is pas 40 afleveringen, dat moet nog groeien en heeft veel potentie om nog beter te worden.
Ja, want god verhoede dat we het in de komende fucking 7 maanden een paar posts niet over GoT hebbenquote:Op zondag 28 september 2014 13:01 schreef Fylax het volgende:
Zullen we het weer over GoT gaan hebben?
Wat een onzinquote:Op zondag 28 september 2014 12:43 schreef ems. het volgende:
Lost en 24 zijn allebei inderdaad zo erg kwalitatief ondermaats dat het niet in het rijtje thuishoort. Zeker niet met Sopranos.
Eerste twee seizoenen ja. Misschien de derde ook. Daarna? Ga je me dat werkelijk wijs pogen te maken?quote:Op zondag 28 september 2014 13:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Lost was kwalitatief prima.
Dat.quote:Op zondag 28 september 2014 08:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, vooral het einde was geweldig.quote:Op zondag 28 september 2014 13:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Lost is pure rommel.quote:Op zondag 28 september 2014 13:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
dan heb jij een andere lost dan ik gezien waarschijnlijkquote:
Ik vond de eerste 4 seizoenen behoorlijk goed, 5e was al wat minder, maar nog zeker te doen, 6e was over het algemeen wel slechtquote:Op zondag 28 september 2014 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerste twee seizoenen ja. Misschien de derde ook. Daarna? Ga je me dat werkelijk wijs pogen te maken?
Nog zo langquote:Op zondag 28 september 2014 13:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, want god verhoede dat we het in de komende fucking 7 maanden een paar posts niet over GoT hebben
Straks missen we iets
Erg overrated serie, imho.quote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Breaking Bad kan toch niks aan evenaren![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 13:51 schreef Cornelis83 het volgende:
Waarom is er eigenlijk hier een discussie over welke serie nu beter is? Like who cares? Zolang een serie voor een grote groep mensen vermakelijk is, is het toch gewoon goed? Waar een mens zich druk om kan maken zeg, sjonge jonge...
Het worden er 70, dan is het klaar.quote:Op zondag 28 september 2014 13:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ze kwalitatief beter zijn. Maar 24 is bijna 200 afleveringen en het was altijd top entertainment met meestal een erg goed verhaal. Ook veel plottwists waar je mond van open valt
GoT is pas 40 afleveringen, dat moet nog groeien en heeft veel potentie om nog beter te worden.
Nee hoor. GoT is al gerekt en ik zie niet in waarom ze daarmee zullen stoppen.quote:Op maandag 29 september 2014 17:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het worden er 70, dan is het klaar.
Het komende seizoen doet al twee boeken in een keer. Dan zijn er nog twee ongeschreven boeken over.quote:Op maandag 29 september 2014 17:07 schreef P8 het volgende:
[..]
Nee hoor. GoT is al gerekt en ik zie niet in waarom ze daarmee zullen stoppen.
of een spinoffquote:Op maandag 29 september 2014 17:11 schreef ems. het volgende:
*masturbeert furieus bij de gedachten aan een prequel
Ik wil iig nog de Blueray met 140 uur bonusmateriaal.quote:Op maandag 29 september 2014 17:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het worden er 70, dan is het klaar.
140 uur fappen op Sansa, zal je bedoelen. Smeerlap!quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik wil iig nog de Blueray met 140 uur bonusmateriaal.
Zou best een koekje willen eten met dr.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
140 uur fappen op Sansa, zal je bedoelen. Smeerlap!
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:08 schreef Re het volgende:
pas vanaf seizoen 4 hoor, daarvoor mag het niet
Doen we dan ook een gay arthouse coming out story van Loras? Ben'k ook weer blij!quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Of een prequel spinoff![]()
Robert & Eddard:A Westeros tale of bromance and adventure.
Tuurlijk, zoveel piemels als je maar wilt / op kunt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen we dan ook een gay arthouse coming out story van Loras? Ben'k ook weer blij!
Maar een prequel in de draken- en Targaryen-tijd lijkt me ook wel prima
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:08 schreef Re het volgende:
pas vanaf seizoen 4 hoor, daarvoor mag het niet
Moet je de boeken gaan lezen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Klad komt er voor mij nu wel een beetje in hoor. Na 4 seizoenen vind ik het wel een beetje langdradig worden. Zeker gezien die laatste aflevering. Ook een minder sterk einde dan de voorgaande delen.
Echt welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
Als ze nou daadwerkelijk op elkaar zouden lijken, maar dat doen ze helemaal niet.
Lol, wel overdreven natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:02 schreef Aestivate het volgende:
http://www.nu.nl/film/389(...)game-of-thrones.html
je bent zeker zo'n Sansa fapper die het na deze vergelijking niet meer op haar kan. Er zijn gewoon enorm veel overeenkomsten en als je dat ontkent ben je gewoon domquote:
Wat?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je bent zeker zo'n Sansa fapper die het na deze vergelijking niet meer op haar kan. Er zijn gewoon enorm veel overeenkomsten en als je dat ontkent ben je gewoon dom
Alleen de ogen, that's it. En op die vorige foto helemaal geen overeenkomsten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:30 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok
gewoon 2 druppels water dit
Ik fap niet eens op Sansa dus geen problemen hier.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
Wel altijd een gokje als je op Sansa fapt. Je weet nou nooit zeker of zij het is of Boy George.
Damn, 41 jaar?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:02 schreef Aestivate het volgende:
sansaquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
Wel altijd een gokje als je op Sansa fapt. Je weet nou nooit zeker of zij het is of Boy George.
Er mist een woord in de slotzin van dat artikel...quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:02 schreef Aestivate het volgende:
Cool, eindelijk een map van de "hele" wereld, thanks!quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:56 schreef Skillstorm het volgende:
http://i.imgur.com/L7lRmtm.jpg
Wooooow, die map, echt als je ziet waar Melisandre vandaan komt.
Dan zijn er nog onbekende continenten zoals Ulthos, onder Asshai, en The Lands of Always Winter ver in het noorden. En Sotheryos.
En Valyria Is nog altijd een rookbom.de Doom of Valyria is nog steeds bezig.
Idd goede map.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Cool, eindelijk een map van de "hele" wereld, thanks!
Van Pentos naar Vaes Dothrak naar Qarth en toen helemaal naar Astaporquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:04 schreef Skillstorm het volgende:
Een serieus, kijk naar die map.
Als je ziet hoe ver Dany gereisd heeft, echt doelloos.
Hoe kom je helemaal in Qarth?!![]()
Dan moet je echt geen gevoel van richting hebben.
En dan verliezen of de troon weer verliezen omdat ze totaal geen ervaring heeft met het besturen van iets anders dan een horde (ex) slaven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Van Pentos naar Vaes Dothrak naar Qarth en toen helemaal naar Astapor
Ze had allang in King's Landing kunnen zijn.
Nouja, kan ze wel Old Valyria bezoeken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Van Pentos naar Vaes Dothrak naar Qarth en toen helemaal naar Astapor
Ze had allang in King's Landing kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog twee schermen erbij kopen zo te zien![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:59 schreef MAHL het volgende:
Gelukkig heb ik er al 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog twee schermen erbij kopen zo te zien![]()
Allebei. Foto's van setupsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Van mijn bureau bedoel je of wallpaper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |