Allebei. Foto's van setupsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Van mijn bureau bedoel je of wallpaper?
Lees de boeken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:58 schreef JonSnow het volgende:
Ik verveel me te pletter zo off-season...
[ afbeelding ]
Goed gemaakt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:14 schreef genster het volgende:
Voor de Game Of Thrones fans nog een leuke video gevonden die erg goed gemaakt is! Enjoy
Het is een geuzennaam. Speciaal voor jou dan maar;quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tyrion.*
Heb zo'n hekel aan al die bijnamen.
Welke episode ben je nu dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:22 schreef Susano het volgende:
[..]
Het is een geuzennaam. Speciaal voor jou dan maar;
Tyrion
Alles afgekeken, man. Jij?quote:
hoezo?quote:
Hij verdient wel een standbeeld van grote proportiesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, jij begint opeens met een Tyrion-aanbid post dus ik denk jij kijkt het nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Somewhere inside of me?! Take a good look! There’s nothing inside of me anymore!!! I don’t even feel pain! I don’t feel anything!"
Ik kijk meer uit naar Baelish. Hij is als de mist met wat zijn bedoelingen zijn.quote:
Varys nog meer zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:47 schreef Susano het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar Baelish. Hij is als de mist met wat zijn bedoelingen zijn.
Klopt, klopt. Interessant personagequote:
je bedoelt buiten geile neucksex met Sansa en Lord of the Vale worden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:47 schreef Susano het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar Baelish. Hij is als de mist met wat zijn bedoelingen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |