Allebei. Foto's van setupsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Van mijn bureau bedoel je of wallpaper?
Lees de boeken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:58 schreef JonSnow het volgende:
Ik verveel me te pletter zo off-season...
[ afbeelding ]
Goed gemaakt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:14 schreef genster het volgende:
Voor de Game Of Thrones fans nog een leuke video gevonden die erg goed gemaakt is! Enjoy
Het is een geuzennaam. Speciaal voor jou dan maar;quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tyrion.*
Heb zo'n hekel aan al die bijnamen.
Welke episode ben je nu dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:22 schreef Susano het volgende:
[..]
Het is een geuzennaam. Speciaal voor jou dan maar;
Tyrion
Alles afgekeken, man. Jij?quote:
hoezo?quote:
Hij verdient wel een standbeeld van grote proportiesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, jij begint opeens met een Tyrion-aanbid post dus ik denk jij kijkt het nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Somewhere inside of me?! Take a good look! There’s nothing inside of me anymore!!! I don’t even feel pain! I don’t feel anything!"
Ik kijk meer uit naar Baelish. Hij is als de mist met wat zijn bedoelingen zijn.quote:
Varys nog meer zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:47 schreef Susano het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar Baelish. Hij is als de mist met wat zijn bedoelingen zijn.
Klopt, klopt. Interessant personagequote:
je bedoelt buiten geile neucksex met Sansa en Lord of the Vale worden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:47 schreef Susano het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar Baelish. Hij is als de mist met wat zijn bedoelingen zijn.
Ben benieuwd of hij verklapt welke rol hij gaat spelenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:27 schreef tralalala het volgende:
Mishaël Lopes Cardozo
Na Carice van Houten en Michiel Huisman speelt er opnieuw een Nederlander in de met Emmy's overladen serie Game of Thrones: Mishaël Lopes Cardozo. De opnames zijn achter de rug en vanavond zit hij bij Humberto aan tafel.
Tofquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:14 schreef genster het volgende:
Voor de Game Of Thrones fans nog een leuke video gevonden die erg goed gemaakt is! Enjoy
Ik vermoed een Thenn als ik 'm even google. Interessant uiterlijk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij verklapt welke rol hij gaat spelen
Of is dat inmiddels al bekend?
Game of Thrones (TV Series)quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vermoed een Thenn als ik 'm even google. Interessant uiterlijk!
je bedoelt natuurlijk Simon Adebisiquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:46 schreef Funzel het volgende:
Mr. Eko uit Lost heeft ook een rol bemachtigd voor seizoen vijf.
Ozquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
je bedoelt natuurlijk Simon Adebisi
Met of zonder condoom op zijn hoofd deze keer?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:46 schreef Funzel het volgende:
Mr. Eko uit Lost heeft ook een rol bemachtigd voor seizoen vijf.
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd hoe die muts bleef zitten jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met of zonder condoom op zijn hoofd deze keer?
Oz heb ik nooit gekeken nog, dus ja. Lost ook niet trouwens maar de naam Eko ken i kdan weer wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Grote spoiler over seizoen 5:En voor het volgende boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beneath the gold, the bitter steel
En dat is dan weer een spoiler voor wie de boeken niet gelezen heeftquote:
Zegt helemaal niets over het boek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zegt helemaal niets over het boek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
in de boeken zijn er nog helemaal geen plastic flessen uitgevonden dikke spoiler dus!!quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:44 schreef avotar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |