Van Pentos naar Vaes Dothrak naar Qarth en toen helemaal naar Astaporquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:04 schreef Skillstorm het volgende:
Een serieus, kijk naar die map.
Als je ziet hoe ver Dany gereisd heeft, echt doelloos.
Hoe kom je helemaal in Qarth?!![]()
Dan moet je echt geen gevoel van richting hebben.
En dan verliezen of de troon weer verliezen omdat ze totaal geen ervaring heeft met het besturen van iets anders dan een horde (ex) slaven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Van Pentos naar Vaes Dothrak naar Qarth en toen helemaal naar Astapor
Ze had allang in King's Landing kunnen zijn.
Nouja, kan ze wel Old Valyria bezoeken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Van Pentos naar Vaes Dothrak naar Qarth en toen helemaal naar Astapor
Ze had allang in King's Landing kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog twee schermen erbij kopen zo te zien![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:59 schreef MAHL het volgende:
Gelukkig heb ik er al 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog twee schermen erbij kopen zo te zien![]()
Allebei. Foto's van setupsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Van mijn bureau bedoel je of wallpaper?
Lees de boeken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:58 schreef JonSnow het volgende:
Ik verveel me te pletter zo off-season...
[ afbeelding ]
Goed gemaakt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:14 schreef genster het volgende:
Voor de Game Of Thrones fans nog een leuke video gevonden die erg goed gemaakt is! Enjoy
Het is een geuzennaam. Speciaal voor jou dan maar;quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tyrion.*
Heb zo'n hekel aan al die bijnamen.
Welke episode ben je nu dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:22 schreef Susano het volgende:
[..]
Het is een geuzennaam. Speciaal voor jou dan maar;
Tyrion
Alles afgekeken, man. Jij?quote:
hoezo?quote:
Hij verdient wel een standbeeld van grote proportiesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, jij begint opeens met een Tyrion-aanbid post dus ik denk jij kijkt het nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Somewhere inside of me?! Take a good look! There’s nothing inside of me anymore!!! I don’t even feel pain! I don’t feel anything!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |