quote:Op donderdag 4 september 2014 02:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Spoiler voor seizoen 5:JeujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sophie turner heeft dancing skills yo!quote:
Haha ze hebben nog meer leuke stukjes btw. Wolverine the musical :'Dquote:Op donderdag 4 september 2014 10:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
sophie turner heeft dancing skills yo!
quote:Op donderdag 4 september 2014 02:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Spoiler voor seizoen 5:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Wtf.. Wat een amateurismequote:
Ze wordt er in ieder geval niet lelijker op.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:27 schreef ems. het volgende:
Verschrikkelijk nummer maar gvd ik zou haar doen.
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:13 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:04 schreef avotar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schatje is het ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef Slayage het volgende:
komkommertijd en alles, met maisie williams
Is Brienne 2.0 een kerel?quote:
Zo te zien wel en ook kleiner. Maar volgens mij is de stand-in van The Hound ook kleiner.quote:
We've all been there.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk nu 2,5 week. Net S03E09 gezien. Wow
I feel you broquote:Op woensdag 24 september 2014 00:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet lukkenquote:Op woensdag 24 september 2014 00:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
We've all been there.
Kut voor je man. Je gaat zeker niet slapen vannacht?
check de you tube filmpjes mbt de red wedding, je bent niet de enige, ik was pissed!!!quote:Op woensdag 24 september 2014 00:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja en dan zeker rechts spoilers in beeldquote:Op woensdag 24 september 2014 01:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
check de you tube filmpjes mbt de red wedding, je bent niet de enige, ik was pissed!!!![]()
![]()
nee :pquote:Op woensdag 24 september 2014 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en dan zeker rechts spoilers in beeld
En de beste aflevering moet je nog zienquote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
En nu S04E02
Jammer dat hij niet een meer vernederende dood kreeg.
Welke? 6? 8? 10?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:49 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En de beste aflevering moet je nog zien
Toch dapper om in dit topic te komen trouwens
Ben benieuwdquote:Op woensdag 24 september 2014 22:53 schreef Cornelis83 het volgende:
8.
[..]
8. Met op de voet gevolgd door 9
Yep, al best vaak.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:00 schreef Norrage het volgende:
Weet niet of deze al is langsgekomen
Ik lees het topic niet zo vaak met al dat kutgezeik over spoilersquote:
SPOILER: boekspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:35 schreef Romanus het volgende:
boekspoilervraag over de rol die de Nederlander gaat spelen:SPOILER: boekspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
boekspoilervraag over de rol die de Nederlander gaat spelen:SPOILER: boekspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
boekspoilervraag over de rol die de Nederlander gaat spelen:SPOILER: boekspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel een beetje op een muzikant van Within Temptation of zo'n andere Eftelingmetalband, met zo'n neppe stoerblikquote:
volgens mij heeft die acteur dat een tijdje terug al min of meer bevestigdquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:36 schreef Funzel het volgende:
Bij de cast lijst voor seizoen 5 staat ook Tom Wlaschiha, die Jaqen H'ghar speelde. Zou het dan
aprilquote:Op zondag 28 september 2014 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
Wanneer begint deze serie eindelijk weer eens
Is het je favoriete serie geworden of staat er nog eentje boven?quote:Op zondag 28 september 2014 02:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vond de laatste 2 de beste van de hele serie.
Breaking Bad kan toch niks aan evenarenquote:Op zondag 28 september 2014 02:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is het je favoriete serie geworden of staat er nog eentje boven?
Ah die heb ik allemaal niet gezien. En wie is/zijn je favoriete personage(s)?quote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Breaking Bad kan toch niks aan evenarenEn The Sopranos, 24 en Lost staan er ook nog wel boven.
quote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah die heb ik allemaal niet gezien.
van?quote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
En wie is/zijn je favoriete personage(s)?
en the wirequote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Breaking Bad kan toch niks aan evenarenEn The Sopranos, 24 en Lost staan er ook nog wel boven.
Moet ik nog zien. Oz ook.quote:
Tyrion.quote:Op zondag 28 september 2014 02:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uhhhh, Tyrion denk ik dan. En Jon Snow.
Lost en 24 vergelijken met GoT en het nog beter vinden ookquote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
A man may have his own opinion...quote:Op zondag 28 september 2014 08:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lost en 24 vergelijken met GoT en het nog beter vinden ook
Niet meer serieus te nemen
idd, mensen met een andere smaak dan jezelf moeten we niet serieus nemenquote:Op zondag 28 september 2014 08:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ze kwalitatief beter zijn. Maar 24 is bijna 200 afleveringen en het was altijd top entertainment met meestal een erg goed verhaal. Ook veel plottwists waar je mond van open valtquote:Op zondag 28 september 2014 12:43 schreef ems. het volgende:
Lost en 24 zijn allebei inderdaad zo erg kwalitatief ondermaats dat het niet in het rijtje thuishoort. Zeker niet met Sopranos.
Smaak heeft werkelijk niets met kwaliteit te makenquote:Op zondag 28 september 2014 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, mensen met een andere smaak dan jezelf moeten we niet serieus nemen
24 heeft in zijn laatste seizoenen geen goed verhaal gehad. De 'plottwists' zijn ook allemaal minstens 5 keer voorbij gekomen, wat weer bijdraagt aan het slechte verhaal.quote:Op zondag 28 september 2014 13:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ze kwalitatief beter zijn. Maar 24 is bijna 200 afleveringen en het was altijd top entertainment met meestal een erg goed verhaal. Ook veel plottwists waar je mond van open valt
GoT is pas 40 afleveringen, dat moet nog groeien en heeft veel potentie om nog beter te worden.
Ja, want god verhoede dat we het in de komende fucking 7 maanden een paar posts niet over GoT hebbenquote:Op zondag 28 september 2014 13:01 schreef Fylax het volgende:
Zullen we het weer over GoT gaan hebben?
Wat een onzinquote:Op zondag 28 september 2014 12:43 schreef ems. het volgende:
Lost en 24 zijn allebei inderdaad zo erg kwalitatief ondermaats dat het niet in het rijtje thuishoort. Zeker niet met Sopranos.
Eerste twee seizoenen ja. Misschien de derde ook. Daarna? Ga je me dat werkelijk wijs pogen te maken?quote:Op zondag 28 september 2014 13:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Lost was kwalitatief prima.
Dat.quote:Op zondag 28 september 2014 08:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, vooral het einde was geweldig.quote:Op zondag 28 september 2014 13:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Lost is pure rommel.quote:Op zondag 28 september 2014 13:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
dan heb jij een andere lost dan ik gezien waarschijnlijkquote:
Ik vond de eerste 4 seizoenen behoorlijk goed, 5e was al wat minder, maar nog zeker te doen, 6e was over het algemeen wel slechtquote:Op zondag 28 september 2014 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerste twee seizoenen ja. Misschien de derde ook. Daarna? Ga je me dat werkelijk wijs pogen te maken?
Nog zo langquote:Op zondag 28 september 2014 13:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, want god verhoede dat we het in de komende fucking 7 maanden een paar posts niet over GoT hebben
Straks missen we iets
Erg overrated serie, imho.quote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Breaking Bad kan toch niks aan evenaren![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 13:51 schreef Cornelis83 het volgende:
Waarom is er eigenlijk hier een discussie over welke serie nu beter is? Like who cares? Zolang een serie voor een grote groep mensen vermakelijk is, is het toch gewoon goed? Waar een mens zich druk om kan maken zeg, sjonge jonge...
Het worden er 70, dan is het klaar.quote:Op zondag 28 september 2014 13:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ze kwalitatief beter zijn. Maar 24 is bijna 200 afleveringen en het was altijd top entertainment met meestal een erg goed verhaal. Ook veel plottwists waar je mond van open valt
GoT is pas 40 afleveringen, dat moet nog groeien en heeft veel potentie om nog beter te worden.
Nee hoor. GoT is al gerekt en ik zie niet in waarom ze daarmee zullen stoppen.quote:Op maandag 29 september 2014 17:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het worden er 70, dan is het klaar.
Het komende seizoen doet al twee boeken in een keer. Dan zijn er nog twee ongeschreven boeken over.quote:Op maandag 29 september 2014 17:07 schreef P8 het volgende:
[..]
Nee hoor. GoT is al gerekt en ik zie niet in waarom ze daarmee zullen stoppen.
of een spinoffquote:Op maandag 29 september 2014 17:11 schreef ems. het volgende:
*masturbeert furieus bij de gedachten aan een prequel
Ik wil iig nog de Blueray met 140 uur bonusmateriaal.quote:Op maandag 29 september 2014 17:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het worden er 70, dan is het klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |