140 uur fappen op Sansa, zal je bedoelen. Smeerlap!quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik wil iig nog de Blueray met 140 uur bonusmateriaal.
Zou best een koekje willen eten met dr.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
140 uur fappen op Sansa, zal je bedoelen. Smeerlap!
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:08 schreef Re het volgende:
pas vanaf seizoen 4 hoor, daarvoor mag het niet
Doen we dan ook een gay arthouse coming out story van Loras? Ben'k ook weer blij!quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Of een prequel spinoff![]()
Robert & Eddard:A Westeros tale of bromance and adventure.
Tuurlijk, zoveel piemels als je maar wilt / op kunt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen we dan ook een gay arthouse coming out story van Loras? Ben'k ook weer blij!
Maar een prequel in de draken- en Targaryen-tijd lijkt me ook wel prima
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:08 schreef Re het volgende:
pas vanaf seizoen 4 hoor, daarvoor mag het niet
Moet je de boeken gaan lezen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Klad komt er voor mij nu wel een beetje in hoor. Na 4 seizoenen vind ik het wel een beetje langdradig worden. Zeker gezien die laatste aflevering. Ook een minder sterk einde dan de voorgaande delen.
Echt welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
Als ze nou daadwerkelijk op elkaar zouden lijken, maar dat doen ze helemaal niet.
Lol, wel overdreven natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:02 schreef Aestivate het volgende:
http://www.nu.nl/film/389(...)game-of-thrones.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |