quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
Kom maar niet door A Feast for Crows heen.
Dat duurt nog wel effe:quote:
quote:The season is expected to again consist of ten episodes and is expected to commence production in July 2015, running late into the year. David Benioff and D.B. Weiss will return as executive producers and showrunners for both seasons, having signed a new two-year contract with HBO in early 2014.
The season is expected to premiere in Spring 2016.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Season_6
Je weet hoeveel werk er in de special effects ofzo zitten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:45 schreef Karstman het volgende:
Huh, maar ze zijn nu toch al aan het filmen als we de tweets van onder andere Maisie Williams en Carice van Houten mogen geloven...
Dus? Denk je dat die draken er echt in zitten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:45 schreef Karstman het volgende:
Huh, maar ze zijn nu toch al aan het filmen als we de tweets van onder andere Maisie Williams en Carice van Houten mogen geloven...
Die zitten er toch ook echt in?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus? Denk je dat die draken er echt in zitten?
Hm, ja. Zo kan je het ook zien. Maar ik bedoel dus echt als in fysiek. En dat lijkt me stug.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die zitten er toch ook echt in?
volgens mij zitten ze er fysiek ook echt in, lijkt me niet dat ze speelgoed gebruikenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, ja. Zo kan je het ook zien. Maar ik bedoel dus echt als in fysiek. En dat lijkt me stug.
Nope: http://video.wired.com/wa(...)on-effects-exclusivequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij zitten ze er fysiek ook echt in, lijkt me niet dat ze speelgoed gebruiken
nee de draken zijn echt en leven op dit moment ergens in Ierland in een afgesloten plek, stop met deze onzin aubquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope: http://video.wired.com/wa(...)on-effects-exclusive
Fuck, op die draak. Sorryquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee de draken zijn echt en leven op dit moment ergens in Ierland in een afgesloten plek, stop met deze onzin aub
Het artikel haalt de jaren door elkaar. Ze filmen nu tot eind 2014 en zullen in april 2015 gaan uitzenden, zoals de laatste jaren ook is gebeurd.quote:
In de link staat dan ook dat t gaat om Season 6quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:13 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Het artikel haalt de jaren door elkaar. Ze filmen nu tot eind 2014 en zullen in april 2015 gaan uitzenden, zoals de laatste jaren ook is gebeurd.
quote:The season (5 dus) is expected to again consist of ten episodes and production commenced in July 2014, and is expected to run late into the year.[2] David Benioff and D.B. Weiss will return as executive producers and showrunners for both seasons, having signed a new two-year contract with HBO in early 2014.
The season is expected to premiere in April 2015.
Nee ik zou mezelf moeten noten eigenlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lekker nuchter weer, Karina.
Dit gedrag vind ik niet kunnen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:07 schreef Martinofiets het volgende:Ik begin GoT nu toch wel En ik wil ook weer meer Varus zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |