Wat ging hij eigenlijk doen op zijn date?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:46 schreef aeque het volgende:
Goede lapo.
We verwachten natuurlijk wel een grondige samenvatting van yats z'n avontuur natuurlijk.
Ik heb geen flauw idee. Heb het hier in het topic pas gelezen dat hij een date heeft.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat ging hij eigenlijk doen op zijn date?
Natsieflatsiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef artelligence het volgende:
Yats eindigt zijn bats met een warme flats
Als hij vanavond niks post dan is het aan te nemen dat het een succes is geweest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:46 schreef aeque het volgende:
Goede lapo.
We verwachten natuurlijk wel een grondige samenvatting van yats z'n avontuur natuurlijk.
Ik las het hier ook maar hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Heb het hier in het topic pas gelezen dat hij een date heeft.
Werd een keer tijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als hij vanavond niks post dan is het aan te nemen dat het een succes is geweest.
Was jij ook deze GotG Fok! première geweest, of niet?quote:
Ik gun het hem van harte.quote:
Een date?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:49 schreef artelligence het volgende:
Ik zou vandaag iemand van fok! meeten maar ging niet door. Ja dan niet hoor!
Niet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:49 schreef artelligence het volgende:
ik ben niet naar de GotG fok! premiere geweest... GotG gisteravond hiero gezien... bij Bad neighbours zat ik wel in de zaal...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was jij ook deze GotG Fok! première geweest, of niet?
Want in Amsterdam was jij toen toch met Bad Neighbours erbij?
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stel jezelf eens voor![]()
Of had je dat al eens gedaan en heb ik het gemist?
Dat sowieso, maar dan is wel zijn nr 1 reden om te posten weg...quote:
oja... now i want to know whoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:49 schreef artelligence het volgende:
Klopt, je hebt na afloop nog even staan socializen buiten. In de regen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben niet naar de GotG fok! premiere geweest... GotG gisteravond hiero gezien... bij Bad neighbours zat ik wel in de zaal...
O en dat meld hij dan weer niet. Alleen als hij weer tijden droog staat...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij had laatst al een succesje hoor
je vergeet behamaat, huisdieren en favoriete kleur behang...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie ben je, wat doe je, waar woon je, telefoonnummer
Ah, dan heb ik toch de goede voor me.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben niet naar de GotG fok! premiere geweest... GotG gisteravond hiero gezien... bij Bad neighbours zat ik wel in de zaal...
in de regen toch niet?Toen liep ik al met pinkdwarf and consorte naar mijn raceautoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, je hebt na afloop nog even staan socializen buiten. In de regen.
En of de gordijnen bij het tapijt passenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je vergeet behamaat, huisdieren en favoriete kleur behang...
Het was in ieder geval wel nat buiten. En volgens mij spetterde het wel ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
in de regen toch niet?Toen liep ik al met pinkdwarf and consorte naar mijn raceauto
Heeft hij wel gemeld hoor. Ander topic alleenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
O en dat meld hij dan weer niet. Alleen als hij weer tijden droog staat...
Dat komt daarna welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Flauw...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft hij wel gemeld hoor. Ander topic alleen
Denk het ook. Weinig marketing voor die film, terwijl GotG wel bekender was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik toch de goede voor me.
Wel jammer dat toen in Amsterdam dat dat kleine zaaltje echt zo leeg was. Bij GotG was dat gelukkig niet het geval. Was bijna helemaal vol. Misschien toch een iets betere/bekendere film. Geen idee waar dat aan gelegen heeft.
Ik zal maar niet op alles al te serieus in gaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ow, dan is het toch minder speciaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen datebinnenkort hoop ik wel. Niet met fok!ster overigens.
Je had op de meet kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal maar niet op alles al te serieus in gaan.
Ik woon in Utrecht. Geen huisdieren. Hou niet van behang, ben meer van het stucen en verven.
Ik was nieuwsgierig wat ik me bij een screening moest voorstellen, maar ik heb een pucquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik toch de goede voor me.
Wel jammer dat toen in Amsterdam dat dat kleine zaaltje echt zo leeg was. Bij GotG was dat gelukkig niet het geval. Was bijna helemaal vol. Misschien toch een iets betere/bekendere film. Geen idee waar dat aan gelegen heeft.
wat als je noch gordijnen noch tapijt hebtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
En of de gordijnen bij het tapijt passen
Ja, dat is waar. Heb nog maar twee fok-users ontmoet. Beide vrouw.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, dan is het toch minder speciaal
ja en ja en daarom niet buitenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het was in ieder geval wel nat buiten. En volgens mij spetterde het wel ja.
Vooruit, jij wintquote:
Hoop wel dat je gordijnen hebt, tapijt hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat als je noch gordijnen noch tapijt hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft ook niet...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal maar niet op alles al te serieus in gaan.
Welkom in ieder geval! Al post je hier volgens mij al veel langerquote:Ik woon in Utrecht. Geen huisdieren. Hou niet van behang, ben meer van het stucen en verven.
Nja ik geloof niet specifiek hier, maar zit al wel langer op Fok! jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet...
[..]
Welkom in ieder geval! Al post je hier volgens mij al veel langer
Helaas geen prijs voor je. Sorry.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoop wel dat je gordijnen hebt, tapijt hoeft van mij niet.ik heb iets wat dicht kan ja.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom niet in de topics waar jij komtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij ook, ik heb er al genoeg georganiseerd!
Geen afwasmachinequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas geen prijs voor je. Sorry.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Heb nog maar twee fok-users ontmoet. Beide vrouw.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb iets wat dicht kan ja.....Voordeur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Waarom ga jij niet mee naar Appelpop?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom niet in de topics waar jij komt
Kom je mee picknicken dan?
Maar de WC deur niet?quote:
Yup.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb iets wat dicht kan ja.....Doe je open?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o ja die ook.... en die van de keuken en slaapkamer ennuh auto... de garage...ik ben vast nog een deur vergetenquote:
Appelpop?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet mee naar Appelpop?
Mooi dilemma...
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doe je open?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:
Dat zal nooit veranderenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Hieper de piep hoeraaaaaaaaaaaaaa
![]()
Ennuh je bent nog steeds een brooooooooooooooooooekie![]()
Zo oud als je jezelf voelt he!quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o ja die ook.... en die van de keuken en slaapkamer ennuh auto... de garage...ik ben vast nog een deur vergeten
Meestal krijg ik die titel mee...quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Hieper de piep hoeraaaaaaaaaaaaaa
![]()
Ennuh je bent nog steeds een brooooooooooooooooooekie![]()
Dat vraag ik me ook af jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat telt toch ook als hosselen?
Waarom werkt het in de kroeg niet dan?
Mag bestquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Appelpop?
Trouwens, ik zie dat je in de 25+ groep post. Dat is dan nadat ik daar niet meer postte volgens mij
Zo werkt het helaas niet. Been there, done that (her)quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat telt toch ook als hosselen?
Waarom werkt het in de kroeg niet dan?
Ja Appelpop.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Appelpop?
Trouwens, ik zie dat je in de 25+ groep post. Dat is dan nadat ik daar niet meer postte volgens mij
Yepquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allebei?![]()
Van die ene weet ik het wel ja
Weet ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was ook een grapje32 is nog jong. Denk ik...
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
NeeGebroken neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt
want 26 is jong?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Meestal krijg ik die titel mee...
voor iemand die ouder is altijdquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was ook een grapje32 is nog jong. Denk ik...
Even gegoogled...quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja Appelpop.
Ah, goede/slechte timing dan.
Daar gaat het toch ook helemaal niet om!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even gegoogled...
Sorry, maar m'n haren gaan recht overeind staan als ik die lineup zieEn dat wil wat zeggen, want ik ben praktisch kaal
Kwam je een IOU brengen voor een ritje Ahoy - Amersfoortquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
t is 0:00 geweest... dan moet je niet komen spoken hiero ...
Ik ben gevoelig voor drukte en bepaalde muziek, no jokequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet om!!
Het wordt gewoon gezellig.
Niet zo moeilijk doen.
In mijn vriendengroep wel.quote:
Gewoon komen, is leuk. Ik geef ook niet zoveel om festivals maar de groep die gaat is gezelligquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even gegoogled...
Sorry, maar m'n haren gaan recht overeind staan als ik die lineup zieEn dat wil wat zeggen, want ik ben praktisch kaal
Nu welquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef aeque het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep wel.
Heb ik trouwens ooit verteld dat ik 26 ben?
wat is een IOU nou weer?????quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kwam je een IOU brengen voor een ritje Ahoy - Amersfoort
Oh okay, nja, volgende keer beter dan!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben gevoelig voor drukte en bepaalde muziek, no joke
Welke groep?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon komen, is leuk. Ik geef ook niet zoveel om festivals maar de groep die gaat is gezellig
ja net een paar pagina's terug... zo dement ben ik ook weer nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef aeque het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep wel.
Heb ik trouwens ooit verteld dat ik 26 ben?
Ik blijkbaar wel...quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja net een paar pagina's terug... zo dement ben ik ook weer niet
Ik tel ook altijd 3 ... me myself and Iquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, ik ben in m'n 1tje gewoon een groep
Nou normaal tel ik mijzelf altijd als 1,quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik tel ook altijd 3 ... me myself and I
De misschieners gaan gewoon, puntquote:
2 is al meer dan 0.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha om 2 vrouwen waar ik seks mee heb gehad? Neejij hebt er ook sowieso 2 gehad
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou normaal tel ik mijzelf altijd als 1,
maar Thijs denkt daar schijnbaar anders over.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De misschieners gaan gewoon, punt
I owe you.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat is een IOU nou weer?????
BVO-tje ken ik wel overigens
Dat je bij mij over het laminaat wil glijdenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
I owe you.
'Ik ben je iets verschuldigd'. Mijn voorstel voor de rit van Ahoy naar A'foort
Nou top, meld je aan!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:14 schreef aeque het volgende:
De line-up van Appelpop is zowaar in mijn ogen een keer goed dit jaar. Heb het wel eens slechter gezien...
Dus eigenlijk vroeg je me net op een date?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, ik ben in m'n 1tje gewoon een groep
Mja ik kan mezelf ook geen hosselbaas noemen neequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha om 2 vrouwen waar ik seks mee heb gehad? Neejij hebt er ook sowieso 2 gehad
Uhm.. ik denk dat jij je begrijpend lezen cursus nog iets succesvoller moet afronden... maar lief geprobeerdquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vroeg je me net op een date?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vroeg je me net op een date?
Serieus?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:14 schreef aeque het volgende:
De line-up van Appelpop is zowaar in mijn ogen een keer goed dit jaar. Heb het wel eens slechter gezien...
Maybe, 13de kon ik sowieso niet dacht ik en dan staat alles er wat ik leuk vind.quote:
whahahahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm.. ik denk dat jij je begrijpend lezen cursus nog iets succesvoller moet afronden... maar lief geprobeerd
Nouja, ik moest mee naar Appelpop, leuke groep, je bent zelf een groep... 1+1+1=3 toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm.. ik denk dat jij je begrijpend lezen cursus nog iets succesvoller moet afronden... maar lief geprobeerd
Hahaha. Dat zal wel wat meevallen. Of het ligt echt aan jezelf. Dat kan ook. Vrouwen vallen op zelfverzekerde mannen. Maar ik begrijp je welquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik kan mezelf ook geen hosselbaas noemen nee![]()
Hoe was het shoppen?quote:
Ja ik kruip altijd in een hoekjequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha. Dat zal wel wat meevallen. Of het ligt echt aan jezelf. Dat kan ook. Vrouwen vallen op zelfverzekerde mannen. Maar ik begrijp je wel
meet 25+ kan je echt niet als een date zien... zelfs als je maar met 2 gaat... uiteindelijk dan ....quote:
Yep... Woonde vroeger vlakbij en ging er standaard heen. Heel wat slechte line-up's gezien.quote:
Hello!quote:
Dat zijn niet dingen die ik gezegd heb. En al had ik je op date gevraagd, had je al nee gezegd omdat je Appelpop niks vond, dus de vraag ook niks meer uitgemaakt dan hahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, ik moest mee naar Appelpop, leuke groep, je bent zelf een groep... 1+1+1=3 toch?
De muziekquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Myraela het volgende:
Wat is er met appelpop? Ik wil ook naar appelpop
Gekregen nog welquote:
Trusten!quote:
Gezellig, ga je mee?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Myraela het volgende:
Wat is er met appelpop? Ik wil ook naar appelpop
Owquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
meet 25+ kan je echt niet als een date zien... zelfs als je maar met 2 gaat... uiteindelijk dan ....
Dan had ik het tenminste overwogenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zijn niet dingen die ik gezegd heb. En al had ik je op date gevraagd, had je al nee gezegd omdat je Appelpop niks vond, dus de vraag ook niks meer uitgemaakt dan haha
Whehehequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gezellig, ga je mee?
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 47 Mieterse meets en zompige zolders
Disclamer: Ik vraag je niet mee uit op een date nu.
Ik ben te jong voor jullie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gezellig, ga je mee?
Nee omdat je me niet op date vroegquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus alleen omdat er meerdere mensen bij zijn overweeg je het niet meer?
Goede redding.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gezellig, ga je mee?
Ok, stel ik zou je op date vragen. Dan zou het ook raar zijn als je daarom wel zou gaan, aangezien je bijna helemaal niets van mij weet.quote:
Ja, was voor mijn verjaardag. Ochtendje shoppen met mijn mama.quote:
Ohw, nog gefeliciteerd bij deze dan!!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, was voor mijn verjaardag. Ochtendje shoppen met mijn mama.Primark leeggekocht.
en nieuwe BH's en een staafmixer, lekker random.
Dat klopt. Daarom vroeg ik je om je voor te stellenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, stel ik zou je op date vragen. Dan zou het ook raar zijn als je daarom wel zou gaan, aangezien je bijna helemaal niets van mij weet.
* insert staafmixer grap*quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, was voor mijn verjaardag. Ochtendje shoppen met mijn mama.Primark leeggekocht.
Dinsdag 22. Maar de line-up ziet er wel goed uit. Even kijken of we centjes hebben en of het te doen is met de autoquote:
Jij bent ook de 16e jarig?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah, dus het was vanaf moment 1 al een doordacht plan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom vroeg ik je om je voor te stellen
Ja/nee, het is nog geen 12 september, er melden zich vast nog wel mensen aan.quote:
Zo rol ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dus het was vanaf moment 1 al een doordacht plan?
[..]
Ja/nee, het is nog geen 12 september, er melden zich vast nog wel mensen aan.
En anders ga ik alsnog, ik kan mijzelf prima vermaken
Ik zal nog even kijken of mn plannen op de 13de doorgaan. En kijken of ik een slaapplek kan regelen bij m'n broer, anders kom ik niet meer terug thuis.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja/nee, het is nog geen 12 september, er melden zich vast nog wel mensen aan.
En anders ga ik alsnog, ik kan mijzelf prima vermaken
Waar woon je dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal nog even kijken of mn plannen op de 13de doorgaan. En kijken of ik een slaapplek kan regelen bij m'n broer, anders kom ik niet meer terug thuis.
Surfen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Ow ik moet gaan slapen eigenlijk... morgen vroeg er uit...![]()
Welterusten Fax!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Ow ik moet gaan slapen eigenlijk... morgen vroeg er uit...![]()
Nee de 19de.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent ook de 16e jarig?
Gefeliciteerd!
Komt wel goed joh, vliegen!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:32 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nu al nerveus voor het vliegen over drie maanden.
Waar ga je heen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:32 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nu al nerveus voor het vliegen over drie maanden.
Ohw dat is vlakbij, dan ben je alweer geland voordat je het echt eng kan vinden!quote:
Lijkt me een mooie stad.quote:
Trusten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:36 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie ook verlaten. Ik wens eenieder een fijne nacht toe
Als je van een klif afrijdt wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al bang in de auto. En die storten niet uit de lucht.
Zat er vanmorgen nog een docu over te kijken op Nat Geo, erg mooie stad!quote:
Ze hadden een date of iets.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:27 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat onderdeel van je vergelijkend warenonderzoek?
Wow, dat zag ik niet aankomen.quote:
Volgens mij heeft nu echt bijna iedereen elkaar gedaan hier.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nu echt bijna iedereen elkaar gedaan hier.
Het is ook wel tijd voor een nieuwe wie-doet-wie lijst natuurlijk. De laatste is sterk verouderd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig voor het woordje bijna.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zijn je nagels?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:11 schreef artelligence het volgende:
Nu wij nog Fas. Zal m'n boobs laten groeien en mijn penis verstoppen
Ik ben nog maagd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:29 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Wauw, vandaar de tip om ook mee te doen in dit topic
Kom je ook naar de eerstvolgende orgiemeet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:29 schreef Brannagh het volgende:
Wauw, vandaar de tip om ook mee te doen in dit topic
Picknick in Rotterdam is verkeerd gespeld neem ik hierbij aan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je ook naar de eerstvolgende orgiemeet?
He, les of bi?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Picknick in Rotterdam is verkeerd gespeld neem ik hierbij aan?
Eerst even fotoboekjes checken
Dat is de werktitel van de film. Veel openluchtscenes enzo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
Fas.quote:
Bewuste typoquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
[..]
"Dit FoBo is op vakantie, laat een bericht achter na de piep."quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Insgelijks friend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:58 schreef xFriendx het volgende:
Goedemiddag hosselaars, daters, spetters en ander tof gespuis.
Hier blijft het vooralsnog droog. Maar het waait best stevig door en je hoort de wind fluiten. Dadelijk even uitwaaien denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:05 schreef xFriendx het volgende:
Was vroeg op, kwart voor 9 in de sportschool. Lekker 'schoon' en wakker nu. Straks even voetbal kijken terwijl de regen tegen het raam tikt. Een echte zondag
Wanneer was de casting ook alweer?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de werktitel van de film. Veel openluchtscenes enzo.
Op wat voor manier?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
The talented mr. Ripley was wel een interessante film.
Pacific Rim was fokking vet. Was precies wat ik er van verwachtte en dat was genoeg voor me. Del Toro weet het allemaal wel mooi in beeld te brengen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Ik heb gisteren Pacific Rim gezien. Was wel grappig om een Amerikaanse take op een Japans concept te zien. Maar niet meer dan dat.
Vooral het personage Ripley eigenlijk en zijn manier van doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Ik heb gisteren Pacific Rim gezien. Was wel grappig om een Amerikaanse take op een Japans concept te zien. Maar niet meer dan dat.
Dat is echt zo'n film die je op het grote doek moet zien, eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Vond het wel een redelijke film.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Die was wel leuk. Alleen die romance was nogal voorspelbaar en had van mij niet gehoeven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben gisteren Divergent gekeken, die was tof.
Lekker popcorn vermaakquote:
Veel plezier!quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:02 schreef aeque het volgende:
Over films gesproken, ik ga me maar eens begeven richting de bios voor Guardians of the Galaxy
Scarlett Johansson is sowieso +1quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:15 schreef Brannagh het volgende:
Lucy is ook een leuke film. Omdat Scarlett Johansson
Hoe was je date eigenlijk?quote:
Morgan Freeman zat er ook in, maar die is niet echt knap ofzo.quote:
Sowieso dat ik Woody Harrelson zou doen, maar nee ik doelde echt op het personage.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wist dat je van oudere mannen hield, maar dat is toch wel een stapje te ver.
Nee, om eerlijk te zijn niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb jou niks te zeggen en je weet wel waarom.
Maar je sopt toch wel als hij begint te praten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:20 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Morgan Freeman zat er ook in, maar die is niet echt knap ofzo.
Veel plezier trouwens bij de film
De stem van Godquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je sopt toch wel als hij begint te praten?
Anne Hathawayquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef xFriendx het volgende:
Overigens was Scarlet in Avengers wel primaBeetje als die chick in het leer in The Dark Knight Rises
Ik krijg geen antwoord meer?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:31 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Scarlett heeft ook een prima kont
Ik vind dat altijd zo typisch. Dan doen er twee hun best om door te laten schemeren dat ze aan het daten zijn, mensen moeten dat lezen, want anders post je dat niet. En als je er dan naar vraagt zijn ze ineens gepikeerd.quote:
Ja, beide zie ik graag. Goede billenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:31 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Scarlett heeft ook een prima kont
Is het ook. Heerlijk van genotenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:19 schreef xFriendx het volgende:
Guardians of the Galaxy lijkt mij ook heel tof.
Tsja, gezien het tijdstip is het fifty-fifty. Te preuts om te zeggen dat het lekker was of te netjes om te zeggen dat ' ie er niks van kon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo typisch. Dan doen er twee hun best om door te laten schemeren dat ze aan het daten zijn, mensen moeten dat lezen, want anders post je dat niet. En als je er dan naar vraagt zijn ze ineens gepikeerd.
Niet ineens. Mensen mogen best weten dat het gezellig was en dat er niet is gebatst, maar ik vind het een beetje jammer dat jij dat nota bene zo schijnheilig komt vragen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo typisch. Dan doen er twee hun best om door te laten schemeren dat ze aan het daten zijn, mensen moeten dat lezen, want anders post je dat niet. En als je er dan naar vraagt zijn ze ineens gepikeerd.
Oh nee, moeilijke driehoeksverhoudingen en andere dramatiek?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet ineens. Mensen mogen best weten dat het gezellig was en dat er niet is gebatst, maar ik vind het een beetje jammer dat jij dat nota bene zo schijnheilig komt vragen.
Ik vroeg hoe je date was, iets wat zowel jij en yats al lieten doorschemeren. Als je niet wilt dat mensen er naar vragen moet je dat lekker via dm afhandelen, dat is toch niet moeilijk?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet ineens. Mensen mogen best weten dat het gezellig was en dat er niet is gebatst, maar ik vind het een beetje jammer dat jij dat nota bene zo schijnheilig komt vragen.
Van wat ik heb horen zeggen is het resultaat bij H_J zijn dates meestal wel hetzelfde. Al ben ik wel benieuwd hoeveel FOK!sters daar tussen hebben gezeten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken ze beiden niet irl. Voor we dat weer krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh nee, moeilijke driehoeksverhoudingen en andere dramatiek?
Zoals ik al zei, mensen mogen er best naar vragen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe je date was, iets wat zowel jij en yats al lieten doorschemeren. Als je niet wilt dat mensen er naar vragen moet je dat lekker via dm afhandelen, dat is toch niet moeilijk?
Maar ik niet? De reden ontgaat me nog steeds.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, mensen mogen er best naar vragen.
Die daten elkaarquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Huppel en Samzz hebben nog geen plannen.
Ik wacht ook nog in spanning af.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar ik niet? De reden ontgaat me nog steeds.
Je bent aan het nagelbijten nu?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog in spanning af.
Never.quote:
Doe geen moeite. Als je hier niet oplet ben je al snel 2-3 topics kwijt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:28 schreef Brannagh het volgende:
Probeer jullie te volgen, maar dat is verdomd lastig
Zo ingewikkeld zijn we toch niet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:28 schreef Brannagh het volgende:
Royco1 is The Flash, dus die is verdomd snel. Kaneelstokje is Aquaman, dus die zit onder water, komt zo nu en dan bovendrijven. En zo zijn er nog een paar onnavolgbare users.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:28 schreef Brannagh het volgende:
Ben jij dan Doctor Strange? Of de DC-variant daarvanquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Royco1 is The Flash, dus die is verdomd snel. Kaneelstokje is Aquaman, dus die zit onder water, komt zo nu en dan bovendrijven. En zo zijn er nog een paar onnavolgbare users.
Dat hoort hij wel vaker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Royco1 is The Flash, dus die is verdomd snel.
Dr. Fate.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben jij dan Doctor Strange? Of de DC-variant daarvan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |