Wow, dat zag ik niet aankomen.quote:
Volgens mij heeft nu echt bijna iedereen elkaar gedaan hier.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nu echt bijna iedereen elkaar gedaan hier.
Het is ook wel tijd voor een nieuwe wie-doet-wie lijst natuurlijk. De laatste is sterk verouderd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig voor het woordje bijna.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zijn je nagels?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:11 schreef artelligence het volgende:
Nu wij nog Fas. Zal m'n boobs laten groeien en mijn penis verstoppen
Ik ben nog maagd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:29 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Wauw, vandaar de tip om ook mee te doen in dit topic
Kom je ook naar de eerstvolgende orgiemeet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:29 schreef Brannagh het volgende:
Wauw, vandaar de tip om ook mee te doen in dit topic
Picknick in Rotterdam is verkeerd gespeld neem ik hierbij aan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je ook naar de eerstvolgende orgiemeet?
He, les of bi?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Picknick in Rotterdam is verkeerd gespeld neem ik hierbij aan?
Eerst even fotoboekjes checken
Dat is de werktitel van de film. Veel openluchtscenes enzo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
Fas.quote:
Bewuste typoquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
[..]
"Dit FoBo is op vakantie, laat een bericht achter na de piep."quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Insgelijks friend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:58 schreef xFriendx het volgende:
Goedemiddag hosselaars, daters, spetters en ander tof gespuis.
Hier blijft het vooralsnog droog. Maar het waait best stevig door en je hoort de wind fluiten. Dadelijk even uitwaaien denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:05 schreef xFriendx het volgende:
Was vroeg op, kwart voor 9 in de sportschool. Lekker 'schoon' en wakker nu. Straks even voetbal kijken terwijl de regen tegen het raam tikt. Een echte zondag
Wanneer was de casting ook alweer?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de werktitel van de film. Veel openluchtscenes enzo.
Op wat voor manier?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
The talented mr. Ripley was wel een interessante film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |