Ze hadden een date of iets.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:27 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat onderdeel van je vergelijkend warenonderzoek?
Wow, dat zag ik niet aankomen.quote:
Volgens mij heeft nu echt bijna iedereen elkaar gedaan hier.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nu echt bijna iedereen elkaar gedaan hier.
Het is ook wel tijd voor een nieuwe wie-doet-wie lijst natuurlijk. De laatste is sterk verouderd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig voor het woordje bijna.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zijn je nagels?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:11 schreef artelligence het volgende:
Nu wij nog Fas. Zal m'n boobs laten groeien en mijn penis verstoppen
Ik ben nog maagd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:29 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Wauw, vandaar de tip om ook mee te doen in dit topic
Kom je ook naar de eerstvolgende orgiemeet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:29 schreef Brannagh het volgende:
Wauw, vandaar de tip om ook mee te doen in dit topic
Picknick in Rotterdam is verkeerd gespeld neem ik hierbij aan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je ook naar de eerstvolgende orgiemeet?
He, les of bi?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Picknick in Rotterdam is verkeerd gespeld neem ik hierbij aan?
Eerst even fotoboekjes checken
Dat is de werktitel van de film. Veel openluchtscenes enzo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
Fas.quote:
Bewuste typoquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
[..]
"Dit FoBo is op vakantie, laat een bericht achter na de piep."quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Insgelijks friend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:58 schreef xFriendx het volgende:
Goedemiddag hosselaars, daters, spetters en ander tof gespuis.
Hier blijft het vooralsnog droog. Maar het waait best stevig door en je hoort de wind fluiten. Dadelijk even uitwaaien denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:05 schreef xFriendx het volgende:
Was vroeg op, kwart voor 9 in de sportschool. Lekker 'schoon' en wakker nu. Straks even voetbal kijken terwijl de regen tegen het raam tikt. Een echte zondag
Wanneer was de casting ook alweer?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de werktitel van de film. Veel openluchtscenes enzo.
Op wat voor manier?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
The talented mr. Ripley was wel een interessante film.
Pacific Rim was fokking vet. Was precies wat ik er van verwachtte en dat was genoeg voor me. Del Toro weet het allemaal wel mooi in beeld te brengen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Ik heb gisteren Pacific Rim gezien. Was wel grappig om een Amerikaanse take op een Japans concept te zien. Maar niet meer dan dat.
Vooral het personage Ripley eigenlijk en zijn manier van doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Ik heb gisteren Pacific Rim gezien. Was wel grappig om een Amerikaanse take op een Japans concept te zien. Maar niet meer dan dat.
Dat is echt zo'n film die je op het grote doek moet zien, eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Vond het wel een redelijke film.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Die was wel leuk. Alleen die romance was nogal voorspelbaar en had van mij niet gehoeven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben gisteren Divergent gekeken, die was tof.
Lekker popcorn vermaakquote:
Veel plezier!quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:02 schreef aeque het volgende:
Over films gesproken, ik ga me maar eens begeven richting de bios voor Guardians of the Galaxy
Scarlett Johansson is sowieso +1quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:15 schreef Brannagh het volgende:
Lucy is ook een leuke film. Omdat Scarlett Johansson
Hoe was je date eigenlijk?quote:
Morgan Freeman zat er ook in, maar die is niet echt knap ofzo.quote:
Sowieso dat ik Woody Harrelson zou doen, maar nee ik doelde echt op het personage.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wist dat je van oudere mannen hield, maar dat is toch wel een stapje te ver.
Nee, om eerlijk te zijn niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb jou niks te zeggen en je weet wel waarom.
Maar je sopt toch wel als hij begint te praten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:20 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Morgan Freeman zat er ook in, maar die is niet echt knap ofzo.
Veel plezier trouwens bij de film
De stem van Godquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je sopt toch wel als hij begint te praten?
Anne Hathawayquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef xFriendx het volgende:
Overigens was Scarlet in Avengers wel primaBeetje als die chick in het leer in The Dark Knight Rises
Ik krijg geen antwoord meer?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:31 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Scarlett heeft ook een prima kont
Ik vind dat altijd zo typisch. Dan doen er twee hun best om door te laten schemeren dat ze aan het daten zijn, mensen moeten dat lezen, want anders post je dat niet. En als je er dan naar vraagt zijn ze ineens gepikeerd.quote:
Ja, beide zie ik graag. Goede billenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:31 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Scarlett heeft ook een prima kont
Is het ook. Heerlijk van genotenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:19 schreef xFriendx het volgende:
Guardians of the Galaxy lijkt mij ook heel tof.
Tsja, gezien het tijdstip is het fifty-fifty. Te preuts om te zeggen dat het lekker was of te netjes om te zeggen dat ' ie er niks van kon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo typisch. Dan doen er twee hun best om door te laten schemeren dat ze aan het daten zijn, mensen moeten dat lezen, want anders post je dat niet. En als je er dan naar vraagt zijn ze ineens gepikeerd.
Niet ineens. Mensen mogen best weten dat het gezellig was en dat er niet is gebatst, maar ik vind het een beetje jammer dat jij dat nota bene zo schijnheilig komt vragen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo typisch. Dan doen er twee hun best om door te laten schemeren dat ze aan het daten zijn, mensen moeten dat lezen, want anders post je dat niet. En als je er dan naar vraagt zijn ze ineens gepikeerd.
Oh nee, moeilijke driehoeksverhoudingen en andere dramatiek?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet ineens. Mensen mogen best weten dat het gezellig was en dat er niet is gebatst, maar ik vind het een beetje jammer dat jij dat nota bene zo schijnheilig komt vragen.
Ik vroeg hoe je date was, iets wat zowel jij en yats al lieten doorschemeren. Als je niet wilt dat mensen er naar vragen moet je dat lekker via dm afhandelen, dat is toch niet moeilijk?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet ineens. Mensen mogen best weten dat het gezellig was en dat er niet is gebatst, maar ik vind het een beetje jammer dat jij dat nota bene zo schijnheilig komt vragen.
Van wat ik heb horen zeggen is het resultaat bij H_J zijn dates meestal wel hetzelfde. Al ben ik wel benieuwd hoeveel FOK!sters daar tussen hebben gezeten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken ze beiden niet irl. Voor we dat weer krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh nee, moeilijke driehoeksverhoudingen en andere dramatiek?
Zoals ik al zei, mensen mogen er best naar vragen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe je date was, iets wat zowel jij en yats al lieten doorschemeren. Als je niet wilt dat mensen er naar vragen moet je dat lekker via dm afhandelen, dat is toch niet moeilijk?
Maar ik niet? De reden ontgaat me nog steeds.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, mensen mogen er best naar vragen.
Die daten elkaarquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Huppel en Samzz hebben nog geen plannen.
Ik wacht ook nog in spanning af.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar ik niet? De reden ontgaat me nog steeds.
Je bent aan het nagelbijten nu?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog in spanning af.
Never.quote:
Doe geen moeite. Als je hier niet oplet ben je al snel 2-3 topics kwijt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:28 schreef Brannagh het volgende:
Probeer jullie te volgen, maar dat is verdomd lastig
Zo ingewikkeld zijn we toch niet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:28 schreef Brannagh het volgende:
Royco1 is The Flash, dus die is verdomd snel. Kaneelstokje is Aquaman, dus die zit onder water, komt zo nu en dan bovendrijven. En zo zijn er nog een paar onnavolgbare users.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:28 schreef Brannagh het volgende:
Ben jij dan Doctor Strange? Of de DC-variant daarvanquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Royco1 is The Flash, dus die is verdomd snel. Kaneelstokje is Aquaman, dus die zit onder water, komt zo nu en dan bovendrijven. En zo zijn er nog een paar onnavolgbare users.
Dat hoort hij wel vaker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Royco1 is The Flash, dus die is verdomd snel.
Dr. Fate.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben jij dan Doctor Strange? Of de DC-variant daarvan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |